AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Kjøpte ny vaskepulver i går. Men jeg får ikke til å lukke kartongen helt etter bruk. Vil den miste lukta si eller bli ødelagt?? Anonymkode: 558ef...711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Ødlagt blir den ikke men den kan klumpe seg om det er fuktig på badet og lukten blir svakere. Kjøp deg en beholder å ha i da vel, personlig er jeg ikke opphengt i slikt den vasker rent uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Nei. Vaskepulver er vaskepulver og som en tilleggsgreie kan du tre en stor plastpose over den. Det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøpte ny vaskepulver i går. Men jeg får ikke til å lukke kartongen helt etter bruk. Vil den miste lukta si eller bli ødelagt?? Anonymkode: 558ef...711 Om eller vaskepulver med lokket åpent, tiltrekker seg fuktighet fra luften der den står, og blir til en eneste en stor klump, med tiden. Bruker du den opp i løpet av noen uker går det nok bra, står den lengre blir den steinhard. Finn deg bokser med tett lokk å tømme den over på eller sette hele pakken nedi, eller tre en elelr to store plastposer over og knytt igjen. Tenkte du ikke på at den skulle lukkes igjen etterpå, da du åpnet den så mye Anonymkode: 8564e...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #5 Del Skrevet 30 minutter siden Jeg har også en sånn boks. Et helt håpløst åpnesystem spør du meg, men det tenkte jeg ikke over da jeg kjøpte den. Det har holdt seg et par måneder, men begynner å klumpe seg litt nå. Anonymkode: 0dc2c...405 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå