Gå til innhold

Vil noen dele erfaring? Antidepressiva

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, det er ikke "bare et oppfølgingsspørsmål". Det er spørsmål om de samme tingene i utallige tråder over flere måneder. Og om du får gode svar så kommer "bare med et oppfølgingsspørsmål", hele tiden. 

Når folk går lei og tråden dør ut, så starter du en ny. 

Hvor lenge har du tenkt å holde på slik? Hvor mange svar trenger du før du er fornøyd?

Anonymkode: 5a5b1...bd0

Du overtolker aller tråder her inne🤪

anyways. Du kan jo svare på hvorfor du mener en annen antidep skulle fungere - når du påstår det. Begrunne svar

Anonymkode: 4a82a...a52

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du overtolker aller tråder her inne🤪

anyways. Du kan jo svare på hvorfor du mener en annen antidep skulle fungere - når du påstår det. Begrunne svar

Anonymkode: 4a82a...a52

Jeg overtolker ingenting, du er svært lett å kjenne igjen. Det er de samme symptomene, samme spørsmålene og samme mønster med at svar fører bare til flere spørsmål.

Jeg påstår ingenting om at det kommer til å funke. Jeg sier du må spørre helsepersonell. Du må gå til legen. Og du må slutte å spamme i det uendelig her inne om de samme tingene. 

Anonymkode: 5a5b1...bd0

Skrevet

Leste et sted at dersom man tar antidepressiva uten at man faktisk har depresjon- så kan man få det- som bivirkning. Har flere hørt om det, eller vet noe om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...