AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #101 Del Skrevet 10. november 2024 Jeg er i 30-åra, men har aldri gjort annet enn å stusse litt og ta bikinilinja. Har alltid en trekant foran, synes det er absolutt penest. Anonymkode: 7ddae...428 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 10. november 2024 #102 Del Skrevet 10. november 2024 Jeg gjør med min kropp som jeg vil. Jeg vil være glatt. Det gir meg en velvære og et behag med å være glatt. Det er få ting som er en slik hverdagsluksus som å være nydusjet og rein, barbert legger og kjønnshår og legge seg i reint sengetøy Glede Jeg gjør det for meg selv og ville barbert meg på en øde øy for den del. Jeg barberer meg året rundt så det spiller ingen kanon at noen skal se eller ikke se meg naken, take it (me) or leave it! Jeg ville hatt store problemer med å slutte å fjerne hår bare fordi en mann hadde ønsket det. Kunne gjort det kanskje innimellom for å glede den andre men som hovedregel så er det min kropp som jeg bestemmer over og igjen: jeg vil være glatt. Og dette naturlig *det skal være hår der* BS... Naturlig er ikke et argument i det hele tatt... vi har ikke paraceter naturlig, vi har ikke deodorant, vi har ikke biler, klær eller et moderne samfunn naturlig så de som bruker naturlig som et argument får heller dra å leve i bushen uten sykehus, medisin, klær, hygieneprodukter og annet så kan vi se hvor fantastisk dette *naturlig* argumentet da vil være. Og *skal * nei, vi kvinner kan velge hva vi gjør. Noen velger å ikke ha hår, noen velger å ha hår. Å si at noe skal være slik blir like dumt som å si at vi mennesker skal være naken hele tiden for det er sånn det er, og det er sånn vi er født. Det eneste kvinner (og menn) skal er å velge helt selv hvordan de ønsker det selv. Bs å si noe som helst om hva andre mennesker skal og ikke skal. Hva andre kvinner (og menn) gjør er opp til de, det legger jeg meg ikke så mye bort i. Jeg skal ikke ned i alle andre kvinner sine truser for å ha en mening om kuse håret deres så det gir jeg total blaffen i. Men jeg skal ha det slik jeg vil ha det og det er glatt. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #103 Del Skrevet 10. november 2024 Eg varierer på kva eg ønskjer. Som regel trimma ganske langt ned. Barberer vekk hår som kan vere synleg ved trusekanten alltid. Om vinteren kan det vere "busk". Innimellom tar eg vekk alt. Anonymkode: 1f1ec...64d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #104 Del Skrevet 10. november 2024 Jeg fikk ofte sopp da jeg barberte meg. Aldri slitt med dette etter at jeg lot det gro naturlig. Anonymkode: 9b33e...ea1 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 10. november 2024 #105 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk ofte sopp da jeg barberte meg. Aldri slitt med dette etter at jeg lot det gro naturlig. Anonymkode: 9b33e...ea1 Samme her 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #106 Del Skrevet 10. november 2024 skreppamedleppa skrev (2 timer siden): Jeg gjør med min kropp som jeg vil. Jeg vil være glatt. Det gir meg en velvære og et behag med å være glatt. Det er få ting som er en slik hverdagsluksus som å være nydusjet og rein, barbert legger og kjønnshår og legge seg i reint sengetøy Glede Jeg gjør det for meg selv og ville barbert meg på en øde øy for den del. Jeg barberer meg året rundt så det spiller ingen kanon at noen skal se eller ikke se meg naken, take it (me) or leave it! Jeg ville hatt store problemer med å slutte å fjerne hår bare fordi en mann hadde ønsket det. Kunne gjort det kanskje innimellom for å glede den andre men som hovedregel så er det min kropp som jeg bestemmer over og igjen: jeg vil være glatt. Og dette naturlig *det skal være hår der* BS... Naturlig er ikke et argument i det hele tatt... vi har ikke paraceter naturlig, vi har ikke deodorant, vi har ikke biler, klær eller et moderne samfunn naturlig så de som bruker naturlig som et argument får heller dra å leve i bushen uten sykehus, medisin, klær, hygieneprodukter og annet så kan vi se hvor fantastisk dette *naturlig* argumentet da vil være. Og *skal * nei, vi kvinner kan velge hva vi gjør. Noen velger å ikke ha hår, noen velger å ha hår. Å si at noe skal være slik blir like dumt som å si at vi mennesker skal være naken hele tiden for det er sånn det er, og det er sånn vi er født. Det eneste kvinner (og menn) skal er å velge helt selv hvordan de ønsker det selv. Bs å si noe som helst om hva andre mennesker skal og ikke skal. Hva andre kvinner (og menn) gjør er opp til de, det legger jeg meg ikke så mye bort i. Jeg skal ikke ned i alle andre kvinner sine truser for å ha en mening om kuse håret deres så det gir jeg total blaffen i. Men jeg skal ha det slik jeg vil ha det og det er glatt. Så enig Anonymkode: b3728...4ab 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 11. november 2024 #107 Del Skrevet 11. november 2024 Ser at mange av de som ikke fjerner alt håret nevner at de tar bikinilinja. Mulig jeg spør dumt her, men hvorfor beholder ikke flere håret der også ? Ikke noe galt i ei hårete bikinilinje vel ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #108 Del Skrevet 11. november 2024 Hvis en ser seg litt rundt nå, i gaderober etc., det er nesten umulig ikke å legge merke til det, selv om man ikke vil ha det i fleisen, så har flertallet av damer hår nå, ikke bare litt, men mye, trekantskog. Når en får barn etc., så bryr en seg vel kanskje ikke så mye om sånt? Livet er ikke en sexorgie for vanlige folk? Anonymkode: 77fe5...462 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 11. november 2024 #109 Del Skrevet 11. november 2024 OsloGutten123 skrev (På 5.11.2024 den 0.45): Ojj hvordan er det? Onanerer en del da?🙈 Er dette en sånn runketråd? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 11. november 2024 #110 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvis en ser seg litt rundt nå, i gaderober etc., det er nesten umulig ikke å legge merke til det, selv om man ikke vil ha det i fleisen, så har flertallet av damer hår nå, ikke bare litt, men mye, trekantskog. Når en får barn etc., så bryr en seg vel kanskje ikke så mye om sånt? Livet er ikke en sexorgie for vanlige folk? Anonymkode: 77fe5...462 Men man har fortsatt en partner? Og partners tenning, lyster og behov er ikke viktig lenger? Det er flere forskjeller på å runke aleine og å ha sex med en partner. En av de største forskjellene, er at man med partner må gjøre noe for sin partners nytelse. Da kan man ikke kjøre egotrip. Og om man vet f.eks at partner liker full busk og man barberer seg, så prøver man ikke engang å vise seg fra sin beste side. (Gjelder begge kjønn og både barbert/shavet) Som et eksempel. Jeg foretrekker å være glatt selv. Men dersom jeg visste at kona syntes det var mest mandig med hår og at hun tente på det, hadde jeg jo selvsagt latt håret gro! Det koster meg INGENTING å la håret gro og det hadde heller ikke kostet meg mer tid enn en tannpuss, å barbere meg, dersom det var hennes preferanse. Men idag er det visst viktigere å tilfredstille sitt eget ego og sine preferanser enn å gjøre noe godt for partneren sin. Og NEI, jeg sier IKKE at man skal få kreve hva partner gjør med håret der nede. Det er tvang og noe helt annet! Men å selv stelle seg slik man vet partner setter pris på, burde jo være noe virkelig flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. november 2024 #111 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis en ser seg litt rundt nå, i gaderober etc., det er nesten umulig ikke å legge merke til det, selv om man ikke vil ha det i fleisen, så har flertallet av damer hår nå, ikke bare litt, men mye, trekantskog. Når en får barn etc., så bryr en seg vel kanskje ikke så mye om sånt? Livet er ikke en sexorgie for vanlige folk? Anonymkode: 77fe5...462 Dette her syns jeg ikke hang helt på greip...Er mange unge jenter også som velger full busk. Har ikke noe med at man har fått barn eller ikke å gjøre. Jeg blir egentlig bare lettet om han tenner på naturlig behåring, for da slipper jeg å være rød, nuppete og flassete i huden. Om han var så opptatt av ei glatt fitte, så fikk han betale for at jeg tok brasiliansk hårfjerning da. Det er jo bare rett og rimelig syns jeg. Jeg har ihvertfall ikke noe behov for å fjerne det kjenner jeg. Vi har hår av en grunn tenker jeg. Tidligere fjernet jeg alt, og jeg kjenner at jeg trives bedre med hår mellom beina. Aner ikke hva folk bedriver på fritiden sin, og forstår ikke helt grunnen til at du blander inn begreper som sexorgie.... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #112 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 2.59): https://www.forskning.no/sykdommer-sex/flere-kjonnssykdommer-blant-dem-som-fjerner-alt-har/379371 Anonymkode: edf35...1f2 Aldri hatt en sykdom. Ikke hatt urinveisinfeksjon engang. Og jeg er godt voksen. Sier det igjen, såpe! og vann. Anonymkode: 005a4...ff7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #113 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg barberer vel kun bikini linjene ellers så er det passe busk. Blir det for mye klipper jeg av så det blir pent. Hater å barberier alt jeg er den som får masse små røde prikker med intenst svie og kløe er vel kun derfor jeg har Bush. Anonymkode: 9f6d3...700 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 11. november 2024 #114 Del Skrevet 11. november 2024 Irak skrev (11 minutter siden): Dette her syns jeg ikke hang helt på greip...Er mange unge jenter også som velger full busk. Har ikke noe med at man har fått barn eller ikke å gjøre. Jeg blir egentlig bare lettet om han tenner på naturlig behåring, for da slipper jeg å være rød, nuppete og flassete i huden. Om han var så opptatt av ei glatt fitte, så fikk han betale for at jeg tok brasiliansk hårfjerning da. Det er jo bare rett og rimelig syns jeg. Jeg har ihvertfall ikke noe behov for å fjerne det kjenner jeg. Vi har hår av en grunn tenker jeg. Tidligere fjernet jeg alt, og jeg kjenner at jeg trives bedre med hår mellom beina. Aner ikke hva folk bedriver på fritiden sin, og forstår ikke helt grunnen til at du blander inn begreper som sexorgie.... Flere skulle tenkt som deg ! 👌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #115 Del Skrevet 11. november 2024 OsloGutten123 skrev (På 5.11.2024 den 0.24): Hvorfor det? Det er jo helt naturlig? Helt "naturlig" med avføring i rumpehårene også. Det samme med svettelukt, tannbelegg og ørevoks. Er det lekkert av den grunn? At noe er "naturlig" er ikke et argument for at det er tiltrekkende eller ønskelig... Anonymkode: f2db0...a47 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #116 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt "naturlig" med avføring i rumpehårene også. Det samme med svettelukt, tannbelegg og ørevoks. Er det lekkert av den grunn? At noe er "naturlig" er ikke et argument for at det er tiltrekkende eller ønskelig... Anonymkode: f2db0...a47 Jeg er sikker på at slike mennesker som mener naturlig er så bra aldri fjerner ørevoks, avføring, tannplakk, nesehår, vasker seg eller annet heller. De kan jo ikke det når de skal leve så naturlig for det er så bra Anonymkode: 31416...526 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #117 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 0.22): Det er ikke verdt å barbere. Får kviser på området ved hvert eneste hårstrå, og området klør, er rødt og irritert i dagevis. Aner ikke hvorfor det blir slik. Nye barberblad, sårrens osv har ingen effekt. Kan fint barbere legger og under armer uten problem. Anonymkode: ac6fc...d97 Pluss at man ikke får bort alt håret. Mye bedre å la det gro Anonymkode: 1cba9...873 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet 11. november 2024 #118 Del Skrevet 11. november 2024 Barberer fordi jeg selv syns det ser og føles best ut glatt. Håper de fleste gjør sine egne valg fordi de selv vil det, og ikke for andres skyld. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #119 Del Skrevet 11. november 2024 Trøndermann skrev (11 timer siden): Ser at mange av de som ikke fjerner alt håret nevner at de tar bikinilinja. Mulig jeg spør dumt her, men hvorfor beholder ikke flere håret der også ? Ikke noe galt i ei hårete bikinilinje vel ? Fordi eg svømmer i offentlig hall. Anonymkode: 1f1ec...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #120 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg er litt eldre, men svarer likevel. Synes ikke det er behagelig å være glattbarbert, så jeg lar det gro. Stusser sånn at det holder seg sånn ca innafor bikinilinja men har vesentlig mer hår der nede enn det som er gjennomsnittlig. Nå viser jeg meg ikke fram for andre, annet enn når jeg dusjer på svømming, så jeg gjør som det passer best for meg og som jeg trives med. Har badedrakt med lav skjæring. Anonymkode: d8ba6...11f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå