AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #61 Del Skrevet 5. november 2024 Som det er skrevet over, barbering gir en del utfordringer med hårsekkbetennelse (ser ut som kviser), jeg er nå får en trimmer hekk som er innbydende for min partner. Vi pleide begge å være glatte, men nå klipper vi plenen begge to så det ca 1cm innbydende plen. Det friseres rundt kjønnslepper og på skaftet, lite pent med hår - vil jo ha så lite hår som mulig i munn eller hånden. Den trimmes i bikinikanten slik det ser bra ut på stranden. Nei, glattbarberte damer over 40 sier mine venner er lite sexy, men frisyren kan jo være forskjellig men glatt. Ingen barberer seg vel på hode om de ikke har så lite hår at det ser pussig ut med hentesveis eller fjoner. mvh gartnerinne 56 med gartner 52 Anonymkode: 44def...227 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anny Nema Skrevet 5. november 2024 #62 Del Skrevet 5. november 2024 Litt flaut egentlig å innrømme at en kvinne i min alder bryr seg om hva en mann synes. Men jeg foretrekker barbert ytre kjønnslepper og bikinilinjen, gjerne alt. Dessverre er det slitsomt og mindre pent med nupper og det vokser så fort ut igjen, allerede neste dag er det skjeggstubber. Grunnen til at jeg gidder barbere er først og fremst at kjæresten liker det glatt. Det sa han da vi ble sammen. Nå etter noen år sier han at det ikke spiller noen rolle, meeeen, tipper han fortsatt foretrekker det glatt ja. Barberer 3-4 ganger i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 6. november 2024 #63 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 7.14): Jeg har gått for "busk" de siste 10 årene. Det vil si, unntatt om sommeren. Barberer først vekk alt, så lar jeg det blir igjen en trekant mens jeg barberer vekk det på siden, og trekanten får vokse ut. Jeg bare ORKER ikke å styre med å skjule bikinilinja, så derfor tar jeg det vekk. Når trekanten har vokst seg frodig gjør jeg alt på nytt, eller hvis sesongen er over så får alt vokse. Føler ikke press på å barbere meg, er vel ingen som bryr seg om jeg har hår i underlivet (bortsett fra minsten på 4, som synes det er direkte ekkelt, og ikke en gang orker å se på meg når jeg ikke har truse på😂). Anonymkode: 0a6b6...263 Haha 😅 Uansett hva gutten på 4 måtte synes om å se mor hårete så må det jo være sunt for barn å vokse opp med at kjønnshår er naturlig 😊😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 9. november 2024 #64 Del Skrevet 9. november 2024 OsloGutten123 skrev (På 5.11.2024 den 0.24): Hvorfor det? Det er jo helt naturlig? Så du mener at alt som er naturlig ikke kan bli mindre attraktivt? Hva med svettelukt, det er jo en 100% naturlig reaksjon, men det er flere som misliker det enn motsatt. Eller er det noe jeg ikke får med meg her? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. november 2024 #65 Del Skrevet 9. november 2024 Jeg har ikke tenkt til å fryse på vinteren 😂. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #66 Del Skrevet 9. november 2024 John McClane skrev (3 timer siden): Så du mener at alt som er naturlig ikke kan bli mindre attraktivt? Hva med svettelukt, det er jo en 100% naturlig reaksjon, men det er flere som misliker det enn motsatt. Eller er det noe jeg ikke får med meg her? Er ikke du for gammel til å holde på slik? Spiller du dum med vilje? Anonymkode: 6b7d5...274 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #67 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er ikke du for gammel til å holde på slik? Spiller du dum med vilje? Anonymkode: 6b7d5...274 Han har jo helt rett. Når en hyller naturlig som at det alltid er det beste så må en jo hylle naturlig når det kommer til svettelukt, dårlig ånde som følger av at en ikke pusser tenner og alt det andre med mennesker som er naturlig. Veldig dobbelmoralistisk å rose en ting i begrunnelsen av at det er naturlig, men ikke ta inn over seg at alt vi mennesker gjør i dagens samfunn er stortsett unaturlig og det er en veldig bra og god ting. Du står helt fritt til å leve naturlig i skogen uten såpe, deodorant, tannkost og barberblader men det å barbere seg er ikke mere unaturlig enn å bruke deodorant eller såpe. Anonymkode: 31416...526 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 9. november 2024 #68 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 0.23): Ekkelt med hår på glufsa! Anonymkode: 47544...c7d Ekkelt å kalle det glufsa. Du fåkke tilgang uansett. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #69 Del Skrevet 9. november 2024 Stor pike skrev (5 minutter siden): Ekkelt å kalle det glufsa. Du fåkke tilgang uansett. Synes ikke akkurat betegnelsen mus for underlivet er noe bedre jeg da... Anonymkode: 98bca...d70 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 9. november 2024 #70 Del Skrevet 9. november 2024 Fordi det er min kropp og min mus, derfor bestemmer jeg det selv. Enten liker menn det eller ikke, take it or leave it, ikke mitt problem. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 10. november 2024 #71 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er ikke du for gammel til å holde på slik? Spiller du dum med vilje? Anonymkode: 6b7d5...274 Å stakkars liten, ble du satt på plass og så har du ikke noe å si og i stedenfor å innrømme feil så går du til angrep med nedlatende ord og ytringer. Men et spørsmål, når blir man for gammel til å fortelle andre brukere av KG at det de skriver faktisk ikke henger på greip eller at de skriver ting som er ufullstendig? Selv om info fra deg ikke har vist seg pålitelig til nå det jeg har sett så spør jeg lell, kanskje du faktisk har et svar med hold i fornuft på det spørsmålet? Men har ikke trua da..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 10. november 2024 #72 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han har jo helt rett. Når en hyller naturlig som at det alltid er det beste så må en jo hylle naturlig når det kommer til svettelukt, dårlig ånde som følger av at en ikke pusser tenner og alt det andre med mennesker som er naturlig. Veldig dobbelmoralistisk å rose en ting i begrunnelsen av at det er naturlig, men ikke ta inn over seg at alt vi mennesker gjør i dagens samfunn er stortsett unaturlig og det er en veldig bra og god ting. Du står helt fritt til å leve naturlig i skogen uten såpe, deodorant, tannkost og barberblader men det å barbere seg er ikke mere unaturlig enn å bruke deodorant eller såpe. Anonymkode: 31416...526 Takk for det, godt at noen ser fornuften i tullet. Jeg fikk spm om jeg var dum med vilje, men hva med vedkommende som helt unødvendig svarer meg ufint samtidig som den såkalte dumheten helt klart passer best der den kom fra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #73 Del Skrevet 10. november 2024 John McClane skrev (51 minutter siden): stakkars liten, ble du satt på plass og så har du ikke noe å si og i stedenfor å innrømme feil så går du til angrep med nedlatende ord og ytringer. Det kom fra rette ræva. På seg selv kjenner man andre. Her var det vel jeg som satt DEG på plass. Oppfør deg heretter. Anonymkode: 6b7d5...274 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 10. november 2024 #74 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det kom fra rette ræva. På seg selv kjenner man andre. Her var det vel jeg som satt DEG på plass. Oppfør deg heretter. Anonymkode: 6b7d5...274 Oisann, javel hvis det er din oppfattelse så hadde jeg satt pris på at du forklarer meg hvordan du satte meg på plass for jeg ser det bare ikke? Og hva mener du med at jeg skal oppføre meg heretter? Er det slik at hvis noen skulle bli satt på plass så skal man oppføre seg på et satt-på-plass-vis?? Hva innebærer det? Å ikke svare om man er uenig eller være hyggelig mot den andre selv om man blir behandlet ufint? Du er så uklar, synd du slenger ut så mye helt uten å forklare deg, alt er liksom selvforklarende, men ser at andre også finner deg uklar..... Ikke meningen å lage sure miner eller krangle, men når du ikke sier mer enn du gjør..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #75 Del Skrevet 10. november 2024 Fitta skal være barbert og glatt. Anonymkode: 1883f...966 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #76 Del Skrevet 10. november 2024 Har ikke barbert på over 20 år. Vokser Anonymkode: 8ce9a...a37 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #77 Del Skrevet 10. november 2024 Det er vel for faen ingen med vettet i behold som BARBERER i 2024?! Man bruker voks (eller tar laserbehandling) hvis man er opptatt av å ha et hårløst underliv. Alle oppegående mennesker har fått med seg nå at barbering ALLTID gir hårsekkbetennelse i ulike grader. Men for all del: Kos dere med kvisefitta deres. Den står i stil til hjerneskaden deres. Anonymkode: e3536...30a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #78 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 0.37): Er 29, ikke glattbarbert på 5 år. Stusser og tar bikinilinja. Har ikke hatt sex på sånn 7 år da Anonymkode: e7b31...760 oi... !! Hvordan takler du det? Jeg blir helt rammeskeiv om jeg ikke har pult på et par dager 😆 Sju år uten høres ut som en lidelse jeg neppe hadde overlevd. I alle fall ikke med god psykisk helse i behold. Anonymkode: 20815...ec8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #79 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er ikke du for gammel til å holde på slik? Spiller du dum med vilje? Anonymkode: 6b7d5...274 Hvis kjønnshår i dine øyne er bra FORDI det er NATURLIG så gir det mening å spørre deg om alt annet som er naturlig også er bra (svette, pest, …). Jeg mistenker kanskje at de som argumenterer med at kjønnshår er bra fordi det er naturlig ikke har tenkt så nøye igjennom argumentasjonen sin. Sannsynligvis synes de bare at kjønnshår er fint, og så har de funnet et ad hoc argument for å støtte sin overbevisning. Anonymkode: 3a8e1...261 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #80 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Fitta skal være barbert og glatt. Anonymkode: 1883f...966 Det er umulig. Må vokses for å bli glatt. Begynner å lure på om dette er trolling Anonymkode: 8ce9a...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå