Gå til innhold

Damer som ikke barberer musa

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var glattbarbert, men møtte en gutt jeg hadde en greie med dagen etter barbering. Det hadde allerede rukket å komme stubber fordi håret vokser så fort der nede. Han syntes det var skikkelig ekkelt. Så ja, er nok en motegreie som har vart lenge hvor vi i denne aldersgruppen har følt at alt av hår nedentil er "ekkelt" og ikke innenfor 

Anonymkode: 14aa6...86d

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mens ribba høne høne er fint?? I 2024 bør folk være såpass oppdatert og vite at håret er der for en grunn, og har en funksjon. Er mer renslig med hår. 

Anonymkode: 6b7d5...274

I 2024 har vi såpe og dusj.

Hår trengs ikke.

Har selv aldri latt det gro ut, så for meg er det glatt all the way, alltid.

Anonymkode: 005a4...ff7

• Liker 2
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hår trengs ikke.

https://www.forskning.no/sykdommer-sex/flere-kjonnssykdommer-blant-dem-som-fjerner-alt-har/379371

Anonymkode: edf35...1f2

• Liker 6
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke mye hår.

Kan være litt, men ikke langt hår og busk.

Veltrimma, men ikke helt skinna/ribba høne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hår trengs ikke.

Gidder ikke diskutere med idioter. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor barberer alle jenter (18-29) musa? Når det er så fint når det er helt naturlig? Evt er det noen som aldri barberer seg? Hvordan gjør du det isåfall på stranda når du har på bikini? 
føler dere press på å barbere dere?

Anonymkode: 26a37...159

Fordi vi bestemmer over vår egen kropp og vi synes ikke det er finere eller bedre med hår. Hva andre gjør bryr jeg meg ikke om men jeg synes det er finest og mest behagelig å være glatt derfor er jeg glatt 

Det er ikke noe bedre å presse kvinner som liker å fjerne kjønnshår til å ha hår enn det er å presse kvinner som ønsker å ha hår til å barbere seg.

Nei jeg føler ingen press til å barbere meg.  Det eneste presset i så fall er her på kvinneguiden der alle presser kvinner til å ha hår. 

Aksepter at noen liker å være glatt og noen liker å ha hår. Gjør hva du vil med din egen hårdott men la nå andre få gjøre det de vil med sin.

Anonymkode: 31416...526

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes forskjellen av kvinner med full busk, trimmet, barbert og vokset mus er bra og spennende. Da får jeg et variert utseende og glede meg til, når hun vrenger trusa av seg.. Det er litt som å få åpne en julpakke for meg det🥰

Kvinner vet best hva som er best for seg selv.. Og når en mann blander seg inn i noe.. som ikke er hans eiendom, da blir det bare krøll og uenigheter.. Så istedet for å klage, burde han heller hatt full fokus på å telle antall godlyder. For kvinner er faktisk full av godlyder, når hun vet at mannen elsker alt på henne😍 Jeg har blitt klok av erfaring😉

Så hår eller ikke hår spiller ingen rolle.. "Prinsesse-nektaren" er like deilig, så jeg lager og hører på masse godlyder❣️

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo forskjell på "busker" da. De som fra naturens side er utstyrt med litt mykt hår på selve venusberget er jo bare fint, men masse, kraftig hårvekst fra navlen til knærne både ser og føles ille ut (jeg overdrev, men dere forstår sikkert hva jeg mener).

Anonymkode: 0f70a...767

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruen vokser en gang i mnd. Da får man vært med på alt fra glatt til hårvekst😆 (aldri busk) 

Anonymkode: 8d372...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer alt. Er en smakssak, jeg føler meg freshere og renere uten hår, og med hår så føler jeg det lugger og drar. Kjæresten min bryr seg ikke, helt og holdent mitt valg. Har ikke hår på beina eller under armene heller. 

Anonymkode: 5c3c9...193

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått for "busk" de siste 10 årene. Det vil si, unntatt om sommeren. Barberer først vekk alt, så lar jeg det blir igjen en trekant mens jeg barberer vekk det på siden, og trekanten får vokse ut. Jeg bare ORKER ikke å styre med å skjule bikinilinja, så derfor tar jeg det vekk. Når trekanten har vokst seg frodig gjør jeg alt på nytt, eller hvis sesongen er over så får alt vokse. 

Føler ikke press på å barbere meg, er vel ingen som bryr seg om jeg har hår i underlivet (bortsett fra minsten på 4, som synes det er direkte ekkelt, og ikke en gang orker å se på meg når jeg ikke har truse på😂). 

Anonymkode: 0a6b6...263

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glattbarberer aldri, liker ikke følelse når håret begynner å vokse igjen, og det vokser fort så ikke noe vits.

Skal jeg være glatt der nede så vokser jeg, men det gjør jeg bare en gang i blant, gidder ikke å holde på med voksing hele tiden. 

Ingen av mennene i mitt liv har noen gang klagd.

Barberer bort det som stikker ut av bikinien når jeg skal på stranda eller basseng, men det er ikke så ofte uansett.

Anonymkode: 57082...800

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri hatt full busk, men har heller ikke vært glattbarbert på mange år. Jeg barberer eller vokser kjønnsleppene og bikinilinja og trimmer venus. 

Føler ikke noe press med hårfjerning, jeg har det akkurat slik som jeg føler meg mest komfortabel med. 

Årsaken til at jeg ikke ønsker hår i bikinilinja er for at jeg ikke ønsker å vise frem kjønnshår til hvermannsen på stranda og badeland. Om det vises under bikinitrusa at jeg har kjønnshår, så plager det meg ikke noe. 

Anonymkode: a5aec...86e

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gynekologen min sa en gang. For å ha et friskt og rent underliv, la håret vokse naturlig, og vask deg med vann hver dag. Verre er det ikke. 

• Liker 6
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke barbere. Jeg trimmer, men aldri glatt. Skaper bare trøbbel.

Anonymkode: bcc55...ddd

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mens ribba høne høne er fint?? I 2024 bør folk være såpass oppdatert og vite at håret er der for en grunn, og har en funksjon. Er mer renslig med hår. 

Og jeg gleder meg til trenden snur, at hår blir normalisert . For DET kommer til å skje! 

Anonymkode: 1ad20...959

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det skikkelig turn-off å se noen uten hår. Stusser derfor busken, for jeg vil ikke se ut som en 10-åring nedentil.

Anonymkode: 5a57e...2b8

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...