AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #261 Del Skrevet 21. desember 2024 Hvis ei dame beholder hår der nede for at hun skal dufte mest mulig fristende, da hadde jeg likt det. Men de fleste som ikke steller er vel mest opptatt av å være negative, ikke? Anonymkode: 69fe3...e00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #262 Del Skrevet 21. desember 2024 Trøndermann skrev (På 18.12.2024 den 9.52): Damer som ikke barberer musa er like fantastisk å se på som de er å gå ned på 😍 Det er hvertfall sikkert ! Slik møss er veldig deilig. Anonymkode: 5ef37...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #263 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis ei dame beholder hår der nede for at hun skal dufte mest mulig fristende, da hadde jeg likt det. Men de fleste som ikke steller er vel mest opptatt av å være negative, ikke? Anonymkode: 69fe3...e00 Det kan jeg ikke skjønne. Jeg er mann, men bil tro de beholder hårveksten av positive grunner. Håper det i alle fall. At de liker det. Og det går an å være velstelt og ha hår😀💕 Anonymkode: 31f6e...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 22. desember 2024 #264 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det kan jeg ikke skjønne. Jeg er mann, men bil tro de beholder hårveksten av positive grunner. Håper det i alle fall. At de liker det. Og det går an å være velstelt og ha hår😀💕 Anonymkode: 31f6e...20d Jeg er renslig og dusjer hver dag. Men beholder håret nedentil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #265 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 3.13): Fordi vi bestemmer over vår egen kropp og vi synes ikke det er finere eller bedre med hår. Hva andre gjør bryr jeg meg ikke om men jeg synes det er finest og mest behagelig å være glatt derfor er jeg glatt Det er ikke noe bedre å presse kvinner som liker å fjerne kjønnshår til å ha hår enn det er å presse kvinner som ønsker å ha hår til å barbere seg. Nei jeg føler ingen press til å barbere meg. Det eneste presset i så fall er her på kvinneguiden der alle presser kvinner til å ha hår. Aksepter at noen liker å være glatt og noen liker å ha hår. Gjør hva du vil med din egen hårdott men la nå andre få gjøre det de vil med sin. Anonymkode: 31416...526 Nå vet jeg jo du mest sansynlihvis tuller. Men dette minner meg litt om parterapi-Ellen på NRK, hun som tar alle kommentarer og uttrykk i verste mening som kvinneforakt 😄 Anonymkode: 74dcd...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå