Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #1 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har tatt flere frysebehandlinger. Det gikk ikke. Så dro til legen. Han var ikke noe flink. Jeg fikk besjed om å ta på middel selv fra apoteket og skal skjære det vekk hver kveld.. Men hva skal jeg skjære det vekk med? Er ikke skalpell best? I såfall hvor får jeg kjøpt det hen? Spurte ei på apotektet men hun kom med en fotkniv som ikke passet. Vet ikke hva det het jeg.. Noe som man skal skjære av død hud under beina med.. Men en liten fotvorte må man ha noe som er lett og bruke og komme til med.. Håper noen kan hjelpe. Ellers får jeg ringe mot fotpleier og spørre.
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #2 Skrevet 27. februar 2006 Ingen gode råd, bare "AU!" Det høres vondt ut!
Xora Skrevet 27. februar 2006 #3 Skrevet 27. februar 2006 Min bror brukte rå potet på fotvorte. Den forsvant da. Tror han skar av ei skive og la på og gikk med en stund (f.eks på kveldene når man sitter og ser på tv'en). Dette er vel et av disse berømte "kjerringrådene".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå