AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #1 Skrevet 3. november 2024 Jeg har akkurat begynt i ny jobb, og vi skal ha secret santa der. Vi skal kjøpe gave for ca 200kr, men problemet mitt er jo at jeg ikke har rukket å bli kjent med kollegaene mine enda. Har dere noe tips til hva man kjøper til en ujålete, ung og sporty tobarnsmor? Anonymkode: d4df9...fb0
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #2 Skrevet 3. november 2024 Hva er hemnelig nisse for noe? Anonymkode: b8342...085
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #3 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har akkurat begynt i ny jobb, og vi skal ha secret santa der. Vi skal kjøpe gave for ca 200kr, men problemet mitt er jo at jeg ikke har rukket å bli kjent med kollegaene mine enda. Har dere noe tips til hva man kjøper til en ujålete, ung og sporty tobarnsmor? Anonymkode: d4df9...fb0 Jeg var med på secret santa på reddit noen år. Da søkte man ofte opp navn å såg om man fant interessene til folk å kjøpte etter dette. Var jo også en del kjendiser med på sånt å man såg jo ofte at de også hadde lagt tid inn for å finne den gaven. Treningsting som feks treningsstrikk eller klær fra feks sports outlet. Strikke eller kjøpe et pannebånd og gi noe proteinsjokolade og reflex til. Anonymkode: c8dc0...0ae
Lychees Skrevet 3. november 2024 #4 Skrevet 3. november 2024 Tenker at du ikke trenger å legge ned alt for mye tenkearbeid her. Du vet hvem du skal kjøpe til, høres det ut som? Vin&sjololade. En bok. Noe passe ujålete fra Normal- skrubb/ hårkur? Glass med lokk+ vannperler(panduro)+lyslenke, kjempefin dekorasjon å lage selv. Hånd/forvarmer til tur. Turmat. Pakke for å lage varm sjokolade m/marshmallows (typ kremmerhuset). Plante? Te. Krydder i fine pakker. Lakris. Skjærefjøl i tre (ex Kid). Håndkrem. Tja- dette finner du en grei løsning på. Noe som brukes (opp) funker alltid 😊 1
Daisy-love Skrevet 3. november 2024 #5 Skrevet 3. november 2024 Refleks? Kan også være reflekspannebånd. De bar ofte på tilbud på Obs. Mat/godteri er lett å gi, og lett å dele med andre om en ikke liker det også,
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #6 Skrevet 3. november 2024 Takk for innspill 😊 Ja, jeg vet hvem, men jeg kjenner henne ikke enda. Aner ikke noe om interesser, kostholdspreferanser eller interiørstil. Sensibilitetet for lukter eller smaker. Men jeg har fortsatt litt tid før gaven skal leveres, så med deres innspill og tiden til hjelp, så kommer jeg nok i mål. Anonymkode: d4df9...fb0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå