Gå til innhold

Lettkledd ungdom

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må være lov å promotere seg selv litt, tenker jeg.

Anonymkode: 8cd40...cf7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Når de er 16 vet de godt hvilke signaler de sender ut.

Anonymkode: 8cd40...cf7

Eh, nei. 

Anonymkode: 8da82...933

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er helt vanlig, det var også vanlig når jeg var ung, nå er jeg 44 år og har en datter på 18. 

Hun begynte med bar mage ol når hun var 15-16 år, og jeg kunne ikke nekte henne. Men hun har alltid vært en frysepinne, så korte skjørt ol brukte hun kun vår/sommer, og hun har de siste årene brukt jakke når det har vært kaldt. Og det kom helt av seg selv, så jeg har ikke stresset med det, da jeg husker at jeg var lik når jeg var ung. Og slik hun gikk/går kledd er normalen for jenter, hvertfall her, så hva kan jeg egentlig si? Dette styrer hun selv.

Anonymkode: a0a69...f8b

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig kan så store barn bestemme bekledningen sin selv. Hva tenker du foreldre skal gjøre? Å tvinge dem til å gå ut døra med jakke og strømpebukse fører nok bare til at jakka og strømpebuksa tas av rundt hjørnet og tilbringer dagen i sekken. Hvis de var kalde (eller så kalde at det ikke lenger er verdt å gå kledd slik de helst vil) så kler de på seg. 

• Liker 1
Skrevet

Her burde far i huset komme på banene, og kle seg like lettkledd som døtrene sine! Da hadde de nok fort fått på seg litt klær!

Anonymkode: 16ad2...f1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...