Gå til innhold

Hvor viktig er høyde?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil helst at han ikke er lavere enn meg, jeg er 165 cm. Men andre kvaliteter er langt viktigere for meg, og jeg ville heller vært gift med verdens fineste mann på 160 enn en skikkelig idiot på 180. 

Anonymkode: 03743...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne at mannen skal være (veldig) høy, 190-200 cm. Jeg er selv 176 cm. Jeg har også vært sammen med menn på min egen høyde, så det er ikke et absolutt krav at de skal være superhøye (jeg bare liker det skikkelig, skikkelig godt, det er ikke så ofte jeg får lov til å føle meg "liten")😅

Anonymkode: 30ae7...99c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker menn som er høyere enn meg, men så er jeg 156cm. Eksmannen min var 197, og i utgangspunktet er det en stor forskjell, men av en eller annen grunn så syns alle at vi passet sammen.

Mannen jeg nå er gift med er 180, og jeg syns det er en bra høyde, da kan jeg "drukne" i armene hans, og han elsker at jeg er så "liten".

Litt på siden siden det er min egen betraktning/erfaring, så liker mange menn lave kvinner. Jeg har fått mye oppmerksomhet oppigjennom, fordi jeg er "liten". Det har nok sikkert med utseende og kropp å gjøre også, da jeg tydeligvis er liten og søt. 

Selvsagt gjelder det ikke alle menn, for noen har jeg sikkert vært for liten/lav til at jeg er av interesse for dem. 

Anonymkode: d796c...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg foretrekker menn som er høyere enn meg, men så er jeg 156cm. Eksmannen min var 197, og i utgangspunktet er det en stor forskjell, men av en eller annen grunn så syns alle at vi passet sammen.

Mannen jeg nå er gift med er 180, og jeg syns det er en bra høyde, da kan jeg "drukne" i armene hans, og han elsker at jeg er så "liten".

Litt på siden siden det er min egen betraktning/erfaring, så liker mange menn lave kvinner. Jeg har fått mye oppmerksomhet oppigjennom, fordi jeg er "liten". Det har nok sikkert med utseende og kropp å gjøre også, da jeg tydeligvis er liten og søt. 

Selvsagt gjelder det ikke alle menn, for noen har jeg sikkert vært for liten/lav til at jeg er av interesse for dem. 

Dere passet sammen ja, for høyde er ikke det som egentlig betyr noe. Jeg har flere par i familien hvor ei eler veldig lav og han er veldig høy og det var aldri noen tanke ekstra rundt det. 

Det er ikke før i nyere tid at det er blir ekstra mye fokus på høyde, jeg brydde meg lite før og har minnet meg om hvor uviktig det nå også er. Jeg liker menn utifra hva jeg føler for dem, ikke høyde. Det var aldri sånn at han høye var han kjekkeste, noen vil tenne det fordi de passer sammen, men alle vil ikke tenke det.

Anonymkode: a9e90...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg føler meg drit sexy i min 170 kropp, bad bitch høyden. Så det også er nevnt. For jeg ser hva du prøvde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinne 177 cm, høyde spiller ingen rolle for meg. Flere av mine partnere har vært betydelig lavere.

Anonymkode: 35979...d5f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde er kanskje det viktigste for meg utseendemessig. Eller erfaringen tilsier det😀 Mannen må være ca. 10 cm høyere. Har prøvd 14 og 7 cm høyere. Det var for høyt og for lavt🤣 Godt å se at få andre er som meg! 

Anonymkode: bb5d7...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 22.57):

Er kvinne på 178, og vil helst ha en mann rundt min høyde eller over. Føler meg gigantisk nok i hverdagen ellers 😄

Anonymkode: 1cf71...ef3

Gigantisk fordi du er 178? 😳

Jeg er selv 178 og samboeren min er et par cm lavere enn meg. Jeg føler meg ikke spesielt høy.

Anonymkode: b68fb...2f1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 171 cm og ser helst at mannen er litt høyere enn meg, dette fordi jeg har erfart at menn vil ha en kvinne som er lavere enn seg selv. 

Om jeg møter en mann som syns høyden min er perfekt og han selv er på samme høyde så er ikke det et problem, men som sagt, syns menn er minst like opptatt av høyde som det kvinner er - for de vil jo at dama skal være så liten som mulig. 

Anonymkode: eede0...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 187cm, snur meg mest etter høye kvinner. Høyde er ingen dealbreaker, men om jeg fikk velge ville jeg nok valgt noen mest mulig nær egen høyde.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gigantisk fordi du er 178? 😳

Jeg er selv 178 og samboeren min er et par cm lavere enn meg. Jeg føler meg ikke spesielt høy.

Anonymkode: b68fb...2f1

Ja, jeg er høyere enn nesten alle jeg kjenner, og på jobb. Alltid høyest av alle kvinnene der jeg er, om det er kurs på jobb, trening osv. Utrolig få jeg treffer som er høyere enn meg. Har også fått så vanvittig mange kommentarer i mitt liv om hvor høy jeg er, særlig negative kommentarer fra menn. Blitt regelrett droppet på grunn av høyden av flere i forbindelse med nettdating. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg er høyere enn nesten alle jeg kjenner, og på jobb. Alltid høyest av alle kvinnene der jeg er, om det er kurs på jobb, trening osv. Utrolig få jeg treffer som er høyere enn meg. Har også fått så vanvittig mange kommentarer i mitt liv om hvor høy jeg er, særlig negative kommentarer fra menn. Blitt regelrett droppet på grunn av høyden av flere i forbindelse med nettdating. 

En av de vakreste kvinnene jeg vet av, av kjendiser er Jacinda Barrett i Bridget Jones, står på nett at hun er 178 😊 

Tror menn kommenterer fordi din høyde gjør dem usikker på sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K 180 cm. Foretrekker helst at han ikke er lavere enn meg, selv om jeg har vært gift med en som var 5 cm lavere. Men nå som jeg har tenåringsgutter som begynner å bli like høye og høyere enn meg (de har vokst godt forbi faren) så kjenner jeg at lavere menn føles litt mindre maskulint for meg på en måte. Om mannen er lavere enn 14-åringen og meg liksom. Så ja, dessverre utelukker jeg fort 50% av mennene basert på høyden😅

Må nevne at jeg ALDRI har fått en negativ kommentar om høyden min da, som jeg ser andre høye kvinner har fått. Og jeg har også fått godt med interesse fra menn som er lavere enn meg. Jeg har heldigvis heller aldri hatt komplekser for høyden min, mulig det vises. Har brukt sko med hæler selv sammen med eksen som var lavere enn meg. Møter da også stadig høye kvinner i dag, spesielt blandt de yngre.

Endret av Engel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

En av de vakreste kvinnene jeg vet av, av kjendiser er Jacinda Barrett i Bridget Jones, står på nett at hun er 178 😊 

Tror menn kommenterer fordi din høyde gjør dem usikker på sin. 

Det vil jeg tro, men det gjør meg usikker på min høyde. 

Jacinda Barrett er utrolig pen da, hadde sikkert hjulpet å være det 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne på 1.68. Eksen var 1.95, den nåværende er akkurat like høy som meg. Høyde spiller ingen rolle.

Anonymkode: 2a403...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

168 cm selv, dame. Hatt partnere fra 166 til 206 cm høye.

Gikk veldig fint, uansett høyde.

Men kan jeg velge fra øverste hylle på høyde, velger jeg en som er mellom 175-180 cm høy.

Anonymkode: f7e34...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som om  flertallet av kvinner vil ha en partner som enten er like høy som dem, eller som er høy.

Anonymkode: 49f72...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 22.57):

Er kvinne på 178, og vil helst ha en mann rundt min høyde eller over. Føler meg gigantisk nok i hverdagen ellers 😄

Gigantisk? 

Datteren min er 180 cm og jeg har to venninner på ca samme høyde. Ingen av dem føler seg gigantiske :)  Ser heller ikke på de som spesielt høye. Vakkert ja, men gigantisk, nei. 

Anonymkode: f7e34...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (8 timer siden):

K 180 cm. Foretrekker helst at han ikke er lavere enn meg, selv om jeg har vært gift med en som var 5 cm lavere. Men nå som jeg har tenåringsgutter som begynner å bli like høye og høyere enn meg (de har vokst godt forbi faren) så kjenner jeg at lavere menn føles litt mindre maskulint for meg på en måte. Om mannen er lavere enn 14-åringen og meg liksom. Så ja, dessverre utelukker jeg fort 50% av mennene basert på høyden😅

Må nevne at jeg ALDRI har fått en negativ kommentar om høyden min da, som jeg ser andre høye kvinner har fått. Og jeg har også fått godt med interesse fra menn som er lavere enn meg. Jeg har heldigvis heller aldri hatt komplekser for høyden min, mulig det vises. Har brukt sko med hæler selv sammen med eksen som var lavere enn meg. Møter da også stadig høye kvinner i dag, spesielt blandt de yngre.

Fint at sønnene dine ble høyere enn deg da, det er jo ingen selvfølge da de fleste gutter ender opp midt imellom sin mor og sin far høydemessig. Er det jeg tenker mest på faktisk, når flotte menn på 190 gifter seg med damer på 155 cm og dermed ender opp med voksne sønner på 170 cm med 39 i sko. What a waste, liksom (ja, jeg elsker langlemmede menn 😅).

Anonymkode: 03743...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...