AnonymBruker Skrevet 3. november #61 Del Skrevet 3. november Glem han der. Skjønner det ikke er lett, men han bruker deg jo bare. Han vil møtes på hans premisser, og avlyser som det passer ham. Kanskje han brukte dama som grunn for å ikke møte deg fordi han selv egentlig ikke hadde lyst. Han har ikke respekt for deg. Han skrur opp forventningene dine for å ha deg i bakhånd, holder deg litt varm sånn at du ikke gir opp. Stå opp for deg selv og kutt han ut. Du fortjener bedre enn en som utnytter deg. Anonymkode: 40f14...67e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #62 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Glem han der. Skjønner det ikke er lett, men han bruker deg jo bare. Han vil møtes på hans premisser, og avlyser som det passer ham. Kanskje han brukte dama som grunn for å ikke møte deg fordi han selv egentlig ikke hadde lyst. Han har ikke respekt for deg. Han skrur opp forventningene dine for å ha deg i bakhånd, holder deg litt varm sånn at du ikke gir opp. Stå opp for deg selv og kutt han ut. Du fortjener bedre enn en som utnytter deg. Anonymkode: 40f14...67e ❤️ Ja. Jeg vet at det kan være veldig sant. Han påstår at det ikke er tilfelle, men handlingene hans er absolutt ikke forenlige med ordene som kom ut av munnen😊 Jeg blir jo så glad i folk jeg da.. så det er ikke lett. Det blir en lenger prosess å glemte det, men jeg klarer det sikkert. Jeg får handle meg lykkelig på internett 😅 Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #63 Del Skrevet 3. november Er ikke noe en bare kan skru av nei. For min del så blokkerte jeg en person så og si helt ut av tilværelsen min, og kjente allerede etter en uke at nå bryr jeg meg mye mindre om hva denne personen driver med. Anonymkode: 8e0c8...25b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 3. november #64 Del Skrevet 3. november Det er vanskelig å si. Jeg er fremdeles forelsket i min mann, og vi har vært sammen i nesten tre år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #65 Del Skrevet 3. november SPOCA skrev (45 minutter siden): Det er vanskelig å si. Jeg er fremdeles forelsket i min mann, og vi har vært sammen i nesten tre år. 😍 Jeg elsker sånt. Da tenker jeg liksom at det er mulig å ha det fint Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #66 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😍 Jeg elsker sånt. Da tenker jeg liksom at det er mulig å ha det fint Anonymkode: e7f08...ff2 Men da er det gjensidig. Finn deg en fyr som også er forelsket i deg ❤️ Anonymkode: 40f14...67e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #67 Del Skrevet 3. november Jeg hører liksom om folk som er forelska hele livet. Det er sikkert ikke like sterkt.. Men jeg håper det skjer meg egentlig 😅 Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3. november #68 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg hører liksom om folk som er forelska hele livet. Det er sikkert ikke like sterkt.. Men jeg håper det skjer meg egentlig 😅 Anonymkode: e7f08...ff2 Forelskelse er oppskrytt syns jeg. Dyp kjærlighet og forståelse er mye bedre ❣️. Det er det som varer. Det har jeg sett mange ganger. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 3. november #69 Del Skrevet 3. november Varer så lenge man sammen blåser liv i flammen 🔥 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #70 Del Skrevet 3. november Irak skrev (12 minutter siden): Forelskelse er oppskrytt syns jeg. Dyp kjærlighet og forståelse er mye bedre ❣️. Det er det som varer. Det har jeg sett mange ganger. ENIG! Anonymkode: 40f14...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #71 Del Skrevet 3. november Irak skrev (14 minutter siden): Forelskelse er oppskrytt syns jeg. Dyp kjærlighet og forståelse er mye bedre ❣️. Det er det som varer. Det har jeg sett mange ganger. Anonymkode: e5117...576 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #72 Del Skrevet 3. november Jeg ble forelska i 2012 og er det fortsatt. I samme person Vi har vært gift i mange år nå og elsker hverandre først og fremst, men jeg kan fortsatt kjenne på den forelskelses-følelsen. Anonymkode: 8bf49...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #73 Del Skrevet 3. november Irak skrev (30 minutter siden): Forelskelse er oppskrytt syns jeg. Dyp kjærlighet og forståelse er mye bedre ❣️. Det er det som varer. Det har jeg sett mange ganger. De er jo ikke akkurat motsetninger, da. Dyp (romantisk) kjærlighet kommer som regel som følge av forelskelse. Og man kan fint kjenne på forelskelse og kjærlighet samtidig. Anonymkode: 8bf49...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3. november #74 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De er jo ikke akkurat motsetninger, da. Dyp (romantisk) kjærlighet kommer som regel som følge av forelskelse. Og man kan fint kjenne på forelskelse og kjærlighet samtidig. Anonymkode: 8bf49...1b0 Det kan nok stemme. Det ene utelukker ikke det andre. Det er jo ingen fasit på hvordan det oppstår. Det kan være ulikt tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3. november #75 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg ble forelska i 2012 og er det fortsatt. I samme person Vi har vært gift i mange år nå og elsker hverandre først og fremst, men jeg kan fortsatt kjenne på den forelskelses-følelsen. Anonymkode: 8bf49...1b0 Så koselig 💕. Det er jo herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 3. november #76 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (1 time siden): 😍 Jeg elsker sånt. Da tenker jeg liksom at det er mulig å ha det fint Anonymkode: e7f08...ff2 Ja, det er mulig. Jeg har kun følt dette med mannen min, ikke med noen annen mann. Irak skrev (44 minutter siden): Forelskelse er oppskrytt syns jeg. Dyp kjærlighet og forståelse er mye bedre ❣️. Det er det som varer. Det har jeg sett mange ganger. Det er jo ingen motsetning mellom forelskelse og dyp kjærlighet. Jeg føler og kjenner på begge deler for mannen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 3. november #77 Del Skrevet 3. november Den varer til den går over, altså inntil hverdagen innhenter den ene eller begge partene, den følelsen kommer rimelig kjapt og da er det ikke like spennende lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3. november #78 Del Skrevet 3. november SPOCA skrev (5 minutter siden): Ja, det er mulig. Jeg har kun følt dette med mannen min, ikke med noen annen mann. Det er jo ingen motsetning mellom forelskelse og dyp kjærlighet. Jeg føler og kjenner på begge deler for mannen min. Noen mister fullstendig hodet når de er forelska. Var det jeg tenkte på. Er ingen fasit på dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #79 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg ble forelska i 2012 og er det fortsatt. I samme person Vi har vært gift i mange år nå og elsker hverandre først og fremst, men jeg kan fortsatt kjenne på den forelskelses-følelsen. Anonymkode: 8bf49...1b0 😍 Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #80 Del Skrevet 3. november SPOCA skrev (37 minutter siden): Ja, det er mulig. Jeg har kun følt dette med mannen min, ikke med noen annen mann. Det er jo ingen motsetning mellom forelskelse og dyp kjærlighet. Jeg føler og kjenner på begge deler for mannen min. Så fint å høre❤️ Håper jeg finner en jeg og som gir like mye som meg og som er forelska i meg sånn at jeg kjenner jeg betyr noe også. 😛 Man har så lett for å glemme hverandre i hverdagen.. jeg er egentlig ikke sånn, men Eksen var veldig sånn at han ble liksom i sin egen lille verden . 😅 Maten på bordet var en selvfølge, og alt det andre var oppskrytt Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå