AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:50 #1 Del Skrevet lørdag kl 20:50 Jeg har plutselig blitt forelska, og det er så irriterende at jeg hele tiden går å tenker på den personen. Et helt år har jeg gjort det snart… jeg har ikke vært sånn her siden tidlig ungdomsår. Hvordan holde ut? Det kommer ikke til å skje noe mellom oss.. og jeg har vel egentlig blitt avvist også, men så har jeg begynt å mase😜 Jeg klarer ikke la være😔Jeg har til og med grått for den her personen, jeg har litt sorg annehver uke egentlig🤭 Hva skal man gjøre! Fler i samme båt? Jeg vil bare det skal bli borte.. haha. Er du forelska enda i din kjære? God helg Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:59 #2 Del Skrevet lørdag kl 20:59 Hvor langt er et stykke tau. Heldige du!! Jeg klarer ikke bli særlig forelsket lenger. Ble forelsket skikkelig en gang i 1999 eller noe, jeg tenker på han fortsatt og trenger terapi, så jeg kan bli levende igjen, ettersom jeg har blitt innvendig død eller stuck sånn at jeg ikke kommer meg videre. Anonymkode: bf0fe...9ec 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:11 #3 Del Skrevet lørdag kl 21:11 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvor langt er et stykke tau. Heldige du!! Jeg klarer ikke bli særlig forelsket lenger. Ble forelsket skikkelig en gang i 1999 eller noe, jeg tenker på han fortsatt og trenger terapi, så jeg kan bli levende igjen, ettersom jeg har blitt innvendig død eller stuck sånn at jeg ikke kommer meg videre. Anonymkode: bf0fe...9ec Wow. Hva skjedde? Var han ikke grei, eller var forelskelsen så stor at du aldri slapp den liksom? Jeg har blitt ganske god på å fortrenge ting egentlig… Kanskje jeg kan fortrenge forelskelsen 😛 Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:13 #4 Del Skrevet lørdag kl 21:13 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Wow. Hva skjedde? Var han ikke grei, eller var forelskelsen så stor at du aldri slapp den liksom? Jeg har blitt ganske god på å fortrenge ting egentlig… Kanskje jeg kan fortrenge forelskelsen 😛 Anonymkode: e7f08...ff2 Ble aldri oss. Om han ville noe, så visste jeg ingenting om det før det var for sent. Anonymkode: bf0fe...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:21 #5 Del Skrevet lørdag kl 21:21 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ble aldri oss. Om han ville noe, så visste jeg ingenting om det før det var for sent. Anonymkode: bf0fe...9ec 💔 Min crush skal gifte seg😔 Jeg sier ikke noe noe mer til han. For jeg vil ikke ødelegge for dem to. Jeg vil ikke være årsaken til at de går fra hverandre, for jeg syns jo det er litt slemt av meg. Så jeg prøver å følge reglene å tenke at vi bare skal treffes a og til som venner. Men nå har han liksom trukket seg bort helt.. Men så vil jeg ikke slippe han, så sånn er det😊 Han sier dessuten at kjæresten hans ikke liker meg lenger, og så sa han ikke noe mer. Jeg aner ikke hva som har skjedd, og det var ekstra vondt kanskje Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:22 #6 Del Skrevet lørdag kl 21:22 For min del - altfor lenge uansett. Jeg hater å være forelska, virkelig virkelig hater det. Det er ukomfortabelt og forstyrrende, skikkelig pyton. Liker mye mer å være godt etablert i et forhold hvor forelskelsen har roet seg betraktelig. Jeg og min kjære hadde avstandsforhold i 3 år, og vi rakk liksom ikke å bli skikkelig etablert på de tre årene siden vi ikke så hverandre så ofte. Jeg holdt på å spy (sånn på ekte) nesten daglig pga den jævla forelskelsen. Det var så deilig når vi flyttet sammen og alt roet seg. Anonymkode: 40f14...67e 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:24 #7 Del Skrevet lørdag kl 21:24 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For min del - altfor lenge uansett. Jeg hater å være forelska, virkelig virkelig hater det. Det er ukomfortabelt og forstyrrende, skikkelig pyton. Liker mye mer å være godt etablert i et forhold hvor forelskelsen har roet seg betraktelig. Jeg og min kjære hadde avstandsforhold i 3 år, og vi rakk liksom ikke å bli skikkelig etablert på de tre årene siden vi ikke så hverandre så ofte. Jeg holdt på å spy (sånn på ekte) nesten daglig pga den jævla forelskelsen. Det var så deilig når vi flyttet sammen og alt roet seg. Anonymkode: 40f14...67e Jeg skjønner hva du mener. Det er nesten litt som savn ikke sant? Det er det jeg sliter med. Derfor så tenker jeg det er fint at han har trukket seg litt unna, for jeg savner han så forferdelig når jeg ser han jevnlig 😩 Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:25 #8 Del Skrevet lørdag kl 21:25 Tankene mine er så FY Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:29 #9 Del Skrevet lørdag kl 21:29 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner hva du mener. Det er nesten litt som savn ikke sant? Det er det jeg sliter med. Derfor så tenker jeg det er fint at han har trukket seg litt unna, for jeg savner han så forferdelig når jeg ser han jevnlig 😩 Anonymkode: e7f08...ff2 Ja! Er så slitsomt. Fytti katta😩 Anonymkode: 40f14...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:30 #10 Del Skrevet lørdag kl 21:30 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 💔 Min crush skal gifte seg😔 Jeg sier ikke noe noe mer til han. For jeg vil ikke ødelegge for dem to. Jeg vil ikke være årsaken til at de går fra hverandre, for jeg syns jo det er litt slemt av meg. Så jeg prøver å følge reglene å tenke at vi bare skal treffes a og til som venner. Men nå har han liksom trukket seg bort helt.. Men så vil jeg ikke slippe han, så sånn er det😊 Han sier dessuten at kjæresten hans ikke liker meg lenger, og så sa han ikke noe mer. Jeg aner ikke hva som har skjedd, og det var ekstra vondt kanskje Anonymkode: e7f08...ff2 Ja om han skal gifte seg har han vel bestemt seg. Jeg har aldri mast på min crush, sier de nei en gang så tar jeg nei for et nei. Tror det er viktig å gjøre det. Anonymkode: bf0fe...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:31 #11 Del Skrevet lørdag kl 21:31 En annen greie, er at jeg finner ikke en ny crush. 😬 For det hadde vært så fint. Det verste er at jeg har hatt flere flotte sjanser😟 Men det bare skjer ingenting med følelsene på samme måte. Kanskje jeg bare må la det være en lang stund. Og så går jeg gjennom mye tøft i livet mitt akkurat nå, kanskje det også har noe å si. Jeg vet ikke, jeg vil bare glemme det hele😔 Sukk Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:33 #12 Del Skrevet lørdag kl 21:33 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja om han skal gifte seg har han vel bestemt seg. Jeg har aldri mast på min crush, sier de nei en gang så tar jeg nei for et nei. Tror det er viktig å gjøre det. Anonymkode: bf0fe...9ec Jada.. jeg sier ikke at jeg elsker han og sånt. Men vi skulle liksom prøve å være venner da, så jeg har kanskje vært litt for ofte på tilbudssiden. 😊 Men jeg ser jo selv at det bare er dumt av meg. Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:34 #13 Del Skrevet lørdag kl 21:34 Har aldri vært forelsket. Høres ut som en fantastisk følelse. Anonymkode: 4cf6d...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:36 #14 Del Skrevet lørdag kl 21:36 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har aldri vært forelsket. Høres ut som en fantastisk følelse. Anonymkode: 4cf6d...f0f Det er skikkelig teit og ofte helt unyttig. Anonymkode: bf0fe...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet lørdag kl 21:37 #15 Del Skrevet lørdag kl 21:37 Går jo an å leve ut forelskelsen alene da, mulig de drømmene er 100 ganger bedre enn det ville vært i virkeligheten, fint å ha noen å tenke på, forelskelsen går over når du er lei, og trenger noe nytt, vanlig tid er ca 6mnd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:38 #16 Del Skrevet lørdag kl 21:38 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har aldri vært forelsket. Høres ut som en fantastisk følelse. Anonymkode: 4cf6d...f0f Virkelig ikke. Det er skikkelig plagsomt. Jeg hater det. Anonymkode: 40f14...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:41 #17 Del Skrevet lørdag kl 21:41 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er skikkelig teit og ofte helt unyttig. Anonymkode: bf0fe...9ec Det er hvertfall utnytting de gangene det skjærer seg. Altså, jeg er bare stormforelska. Og han er ikke halvparten så interessert engang lenger. Og det er den store sorgen hver gang jeg avvises. og så venter jeg på alt som skal skje.. og det blir også en enorm skuffelse ofte.. Løfter som ikke blir noe fordi han må prioritere hun andre, og det skjønner jeg jo også at han må ellers blir jo alt helt galt. Men nå tenker jeg at han prøver å avvise meg, siden ingen avtaler kan gjøres med han overhode. Anonymkode: e7f08...ff2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet lørdag kl 21:45 #18 Del Skrevet lørdag kl 21:45 Noen forelskelser varer i årevis, mens andre går over kort tid etter. Det kommer nok an på hvor mye man idoliserer den man er forelsket i. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:48 #19 Del Skrevet lørdag kl 21:48 makkapakka skrev (5 minutter siden): Går jo an å leve ut forelskelsen alene da, mulig de drømmene er 100 ganger bedre enn det ville vært i virkeligheten, fint å ha noen å tenke på, forelskelsen går over når du er lei, og trenger noe nytt, vanlig tid er ca 6mnd. Vel. Her har det gått snart et år. Og jeg er fortsatt stupforelska. Og egentlig gjør han ikke så mye for å holde meg interessert.. Det er vel bare noe med sjelen da, som har fanget meg. Jeg aner ikke🤷🏻♀️ Det er ikke det verste. Det verste med det er den skammen jeg kjenner på når jeg møter han. Jeg overtenker dor jeg vet han skal gifte seg, så det blir ikke noe bra å holde kontakt med ham heller😊 Det er bare kaos😅 Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:49 #20 Del Skrevet lørdag kl 21:49 Lovise78 skrev (3 minutter siden): Noen forelskelser varer i årevis, mens andre går over kort tid etter. Det kommer nok an på hvor mye man idoliserer den man er forelsket i. Idoliserer? Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå