AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #1 Skrevet 2. november 2024 Er det noen med erfaring fra trening på feelgood senter? Jeg er I slutten av 40-årene og har prøvd å trene på vanlig treningssenter i mange år, men det har gått et par ganger og så mister jeg motivasjonen. Har slitt mange år med psykisk sykdom og overvekt pga medisiner. Hvis dette kan få meg til å klare å trene hver uke så vil jeg prøve det. Noen som har prøvd? Hvis jeg endrer kostholdet kan jeg gå ned i vekt ved å trene her? Anonymkode: 6ddc7...565
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2 Skrevet 4. november 2024 Har ingen erfaring med treningssenteret du spør om, men har inntrykk av at det er et godt alternativ for de som av ulike grunner ikke kan trene på vanlig måte. Du trenger ikke trene i det hele tatt for å gå ned i vekt, så det er ikke noe jeg vil valgt å fokusere på. Anonymkode: a69a8...ded
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Drar frem igjen en gammel tråd siden jeg lurer på det samme. Er det noen flere med erfaringer nå? Og hva med deg TS - prøvde du? Jeg vurderer å prøve. Er 50+ og trenger å trene styrke, men har diverse skavanker som gjør at jeg føler at vanlig treningssenter ikke passer for meg. Jeg har dessverre ikke nok selvdisiplin til å trene på egenhånd heller... 🙈 Anonymkode: 32022...047
mereo Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Drar frem igjen en gammel tråd siden jeg lurer på det samme. Er det noen flere med erfaringer nå? Og hva med deg TS - prøvde du? Jeg vurderer å prøve. Er 50+ og trenger å trene styrke, men har diverse skavanker som gjør at jeg føler at vanlig treningssenter ikke passer for meg. Jeg har dessverre ikke nok selvdisiplin til å trene på egenhånd heller... 🙈 Anonymkode: 32022...047 Skaff deg en prøve time, da vil du jo fort se om det er noe for deg. Vet at senteret her jeg bor så må man ha veiledningstimer før man får gå i gang alene. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august Jeg trente et par tre måneder på Feelgood. Flotte maskiner og du bestemmer selv hvor tungt det skal være. Jo mer man presser imot, jo tyngre er det. Utfordringen er at det er veldig enkelt å ikke gjøre noen ting fordi maskinene gjør det for deg. Og da tror jeg ikke at man har særlig igjen for å trene der. Og gjør man sitt beste på de maskinene så kan man kanskje heller trene på et ordinært senter. Jeg tror at de som har størst utbytte på Feelgood er de som har utfordringer som gjør at de ikke kan trene på et vanlig treningssenter. Feks etter langvarig sykdom, muskelatrofi etc. Anonymkode: 38d5b...fef 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå