AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden Det du hvertfall skal legge fra deg er at du er en crybaby!❤️ Selvsagt er det vondt og kjipt, og jeg syns alltid det er så fælt å lese/høre om slike opplevelser❤️ Gratulerer med dagen din!🥰 Anonymkode: 15bb3...ae9 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden Er du ikke litt for voksen til å feire fødselsdagene dine? Hvorfor inviterte du 40 stykker? For å få gaver? En kan ikke tvinge folk til å feire en fødselsdag. Det skal være frivillig. Anonymkode: 8cab8...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du ikke litt for voksen til å feire fødselsdagene dine? Hvorfor inviterte du 40 stykker? For å få gaver? En kan ikke tvinge folk til å feire en fødselsdag. Det skal være frivillig. Anonymkode: 8cab8...495 Er ikke du litt for voksen til å velge å være frekk og uoppdragen? Dersom foreldrene dine ikke gav deg en ordentlig oppdragelse er jo det leit for deg, vi forstår alle det, men etter at man er 18 har man selv det fulle ansvaret for å oppdra seg selv, så det er ingen unnskyldning. Anonymkode: de699...6bc 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 5 timer siden #24 Del Skrevet 5 timer siden Skjønner godt du er lei deg ❤️ Du sier skaffet barnevakt - er de inviterte også i alder hvor man har barn osv? Om du var en nær venn hadde jeg selvsagt dukket opp eller gitt avbud tidlig med begrunnelse. For min del som voksen kunne nok temafest utgått nettopp fordi jeg da må gjøre endel forberedelser med å skaffe kostyme osv. Det er dagen etter mye halloweenstyr med egne unger, må finne barnevakt osv. Så tenker jeg «sikkert bare meg som ikke deltar, merkes ikke». Men jeg hadde jo sagt ifra i god tid. Mitt inntrykk er at folk sjeldent dukker opp om de ikke kjenner flere andre - kanskje det og var forklaring 🤷♀️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #25 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du ikke litt for voksen til å feire fødselsdagene dine? Hvorfor inviterte du 40 stykker? For å få gaver? En kan ikke tvinge folk til å feire en fødselsdag. Det skal være frivillig. Anonymkode: 8cab8...495 Kanskje er jeg for voksen til det. Men jeg liker å stelle i stand ting. Har ikke så mange nære venner, så treffer ikke andre mennesker så ofte. Inviterte mange fordi jeg ville være inkluderende og fordi jeg tenkte det alltids er en stor del som ikke kan. Jeg oppfordret til å gi til en frivillig organisasjon i stedet for gave. Hvor står det at jeg hadde tenkt å tvinge noen? Jeg skrev jo at jeg forstod og ikke har noen vonde følelser mot de jeg inviterte. Men det betyr jo ikke at det kan gjøre vondt likevel. Anonymkode: 10285...a8c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #26 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er folk som bruker Facebook ja. Har nevnt det for de jeg snakker jevnlig med, om kostyme, mat, hva jeg har tenkt, osv. Tror som sagt ingen mente noe vondt med det. Bare sårt likevel ❤️ Anonymkode: 10285...a8c Men hva har de sagt når dere har snakket om det? Har de sagt at de kommer? Anonymkode: 7b08b...3e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #27 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Takk ❤️ Her er det jeg skrev i invitasjonen: Velkommen til Halloweenbursdag med True Crime-tema! Blodige mysterier, notoriske seriemordere og mørke forbrytelser – dette er ikke en vanlig bursdagsfeiring! 🎃 Den 1. november inviterer jeg til en skrekkelig aften med true crime-tema som bringer frem gåsehud. Hva du kan forvente: - Kostymekonkurranse: Kle deg ut som en beryktet seriemorder, en hardkokt etterforsker, eller en annen karakter fra den mørkere siden av true crime-verdenen. Beste kostyme blir premiert, men vær obs – juryen er like dømmende som en rettssak! - Mordernes buffet: Vi serverer delikat mat og drikke inspirert av noen av de mest beryktede sakene – bare pass på hva du putter i munnen, for hvem vet om maten er forgiftet. - Et kriminelt mysterium: Gjennom kvelden kan du forvente små ledetråder tilknyttet kjente seriemorder-gåter og true crime-saker. Klarer du å løse mysteriet før det er for sent? Eller ender du som kveldens neste offer... i leken, selvfølgelig. Ta med deg motet ditt, ditt mest mistenkelige blikk, og la oss løse noen (fiktive) mord, mens vi feirer både Halloween og bursdagen min på mørkest mulig måte. Dato: 1. november Tid: 19:00 og utover Sted: —— I stedet for gave kan du donere et valgfritt beløp til Stine Sofies Stiftelse, som jobber for å forebygge vold mot barn og gi ofre den støtten de trenger. Ved å bidra hjelper du barn som har opplevd vold eller overgrep med å få en tryggere fremtid. Du kan donere via Vipps til 02349, eller kontant på festen. Hvert bidrag teller! Anonymkode: 10285...a8c Ønsker du medfølelse eller tilbakemeldinger med innlegget ditt? Anonymkode: 4ab15...300 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #28 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har aldri syntes temafest er artig. Har aldri likt å kledd meg ut. Men jeg hadde sagt ifra at jeg ikke har kunna komme da. Det er det minste man kan gjøre. Men kanskje ikke like lett for alle å skaffe barnevakt i denne tiden. Når det er litt sånn Halloween. Anonymkode: fd22e...b30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #29 Del Skrevet 5 timer siden Er det noen som møter opp på noe sånt uten at man skal drikke seg dritings, da? Anonymkode: 69601...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #30 Del Skrevet 5 timer siden AprilLudgate skrev (2 minutter siden): Skjønner godt du er lei deg ❤️ Du sier skaffet barnevakt - er de inviterte også i alder hvor man har barn osv? Om du var en nær venn hadde jeg selvsagt dukket opp eller gitt avbud tidlig med begrunnelse. For min del som voksen kunne nok temafest utgått nettopp fordi jeg da må gjøre endel forberedelser med å skaffe kostyme osv. Det er dagen etter mye halloweenstyr med egne unger, må finne barnevakt osv. Så tenker jeg «sikkert bare meg som ikke deltar, merkes ikke». Men jeg hadde jo sagt ifra i god tid. Mitt inntrykk er at folk sjeldent dukker opp om de ikke kjenner flere andre - kanskje det og var forklaring 🤷♀️ En del av dem har barn, andre ikke. Skjønner godt at det er for mye for spesielt de som akkurat har feirer Halloween med barna sine. For meg hadde det ikke vært noe problem om folk bare kom som de var - jeg kunne nok vært tydeligere på at kostyme ikke var et must. ❤️ Anonymkode: 10285...a8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroline.s Skrevet 5 timer siden #31 Del Skrevet 5 timer siden Så leit å lese dette ❤️ Dette sier mye fint om hun ene som dukket opp, ta vare på henne! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #32 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ønsker du medfølelse eller tilbakemeldinger med innlegget ditt? Anonymkode: 4ab15...300 Jeg trengte egentlig bare å lufte følelsene mine. Anonymkode: 10285...a8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #33 Del Skrevet 5 timer siden Er voksen selv og i min krets er det normalt å lufte slike ting for de som evt blir invitert. Er det faste vennegjenger, så blir det litt sånn, "folkens, passer det med fest (dato)?" Også sjekker man responsen. Har du invitert mange forskjellige som ikke kjenner hverandre, pleier heller ikke folk prioritere det. Gamle klassekamerater av deg og kollegaer av deg har kanskje ikke lyst til å dra på fest sammen. Anonymkode: ba6b0...487 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cafflatte Skrevet 5 timer siden #34 Del Skrevet 5 timer siden Forsinket gratulerer med dagen. Skjønner hvordan du har det. Jeg avlyste en venninnenimiddag hjemme hos meg for mange år siden da ingen kunne. Alle ga i hvertfall beskjed. Er du sikker at alle 40 gjestene har sett invitasjonen på face? Purret du på de som ikke svarte? Kanskje litt uheldig med datoen. Hvis du har invitert noen som har barn er de sikkert slitne etter barnearrangement på halloween. Alle burde i hvertfall ha svart, det er vanlig høflighet. Uansett årsak så Skjønner jeg at dette er sårt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #35 Del Skrevet 5 timer siden Skjønner at det er sårt, men rart å lage så mye greier når bare fem har takket ja. Jeg hadde ikke kommet på noe som krever kostyme og selskapsleker, sp jeg hadde enten takket nei eller ikke svart. Anonymkode: 16ff8...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #36 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er voksen selv og i min krets er det normalt å lufte slike ting for de som evt blir invitert. Er det faste vennegjenger, så blir det litt sånn, "folkens, passer det med fest (dato)?" Også sjekker man responsen. Har du invitert mange forskjellige som ikke kjenner hverandre, pleier heller ikke folk prioritere det. Gamle klassekamerater av deg og kollegaer av deg har kanskje ikke lyst til å dra på fest sammen. Anonymkode: ba6b0...487 Du har nok rett i dette. Jeg har dessverre ingen vennegjeng, det har jeg aldri hatt. Har bare folk jeg kjenner fra «her og der». Er autist og har alltid syntes det er vanskelig å få venner, skulle ønske jeg hadde en slik «krets» som mange snakker om ❤️ Anonymkode: 10285...a8c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #37 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg trengte egentlig bare å lufte følelsene mine. Anonymkode: 10285...a8c Ok, skjønner at du har lagt mye arbeid i bursdagen din. Vet ikke hvor gammel du er, men jeg har barn og jobb og ville nok ikke orket å dra på en sånn fest med mindre det var et søsken eller bestevenn som arrangerte. Du har lagt lista veldig høyt og jeg hadde ikke hatt kostyme. Det har nettopp vært Halloween for barn og vi går inn i en veldig travel periode med julebord og juleforberedelser. Jeg hadde ikke prioritert et sånt omfattende arrangement. Anonymkode: 4ab15...300 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #38 Del Skrevet 5 timer siden Facebook-invitasjoner er jo veldig uformelt, jeg pleier ikke trykke nei på alt jeg ikke skal på. Men skal sies at jeg ikke har noen på lista som sender private invitasjoner på fb, det går bare i events fra arrangører av ulike slag. Jeg ville ikke stelt istand til fest og gjort meg klar uten å vite ta et minimum antall personer kommer, og ville i hvert fall aldri tatt manglende svar som ja. Mange invitasjoner drukner i mengden. Anonymkode: 8bbfb...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #39 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, skjønner at du har lagt mye arbeid i bursdagen din. Vet ikke hvor gammel du er, men jeg har barn og jobb og ville nok ikke orket å dra på en sånn fest med mindre det var et søsken eller bestevenn som arrangerte. Du har lagt lista veldig høyt og jeg hadde ikke hatt kostyme. Det har nettopp vært Halloween for barn og vi går inn i en veldig travel periode med julebord og juleforberedelser. Jeg hadde ikke prioritert et sånt omfattende arrangement. Anonymkode: 4ab15...300 Ja, som jeg sa i HI så forstår jeg godt at folk har annet de må prioritere. Sånn er livet. Men det gjør ikke følelsene mindre vonde uansett ❤️ Anonymkode: 10285...a8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #40 Del Skrevet 5 timer siden Selvfølgelig har du lov til å være skuffet og lei deg for dette. Det høres ut som du hadde stelt i stand en veldig hyggelig og morsom fest. Når jeg leste invitasjonen så tenkte jeg at det var litt for avansert opplegg for meg som ikke kan noen ting om true crime. Jeg ville ikke visst hvordan jeg skulle kle meg ut. Jeg ville selvfølgelig gitt beskjed om at jeg ikke kom! Da hadde vi kanskje snakket litt sammen om det og du hadde sagt at det ikke var nødvendig å kle seg ut - så kunne jeg kommet likevel. Anonymkode: aed1b...213 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå