jordbæret Skrevet 27. februar 2006 #1 Skrevet 27. februar 2006 Hva kan jeg gjøre for å forebygge? For øyeblikket verker det ikek permanenet, så jeg håper virkelig at det ikke er for sent. Jeg har jo eksamen snart. sukk...
lillesky Skrevet 27. februar 2006 #3 Skrevet 27. februar 2006 Jeg måtte holde meg mest mulig borte fra dataen, og da gikk det bra. Verket som bare det, i både rygg og skulder. Intens smerte.
Nemmera Skrevet 27. februar 2006 #4 Skrevet 27. februar 2006 (endret) Kjøp deg en powerball og bruk denne... Det hjelper;) Er til og med IT-firmaer som har kjøpt inn en til alle sine ansatte:) Vet også om andre som har plager med f.eks albue som ikke har funnet noe annet enn denne som hjelper. Jeg har en, og kjenner nå at jeg burde bruke den igjen ... Hadde helt glemt den Skal se om jeg finner en link her Her: http://www.power-ball.no/ Endret 27. februar 2006 av Nemmera
Melocoton Skrevet 28. februar 2006 #5 Skrevet 28. februar 2006 Du bør venne deg til å bruke musen med den andre armen! Det har jeg gjort så nå bruker jeg kun venstrehånden jeg. Det går fint det! Også bør du komme deg til en kiropraktor og en massør. Det gjorde jeg da senebetennelsen min var som værst. Hadde smerter og ble aldri frisk. Jeg kjørte på med store doser omega 3, gikk tilkiropraktor og fikk massasje samtidig. Kostet en del men fy søren det var verdt hver eneste krone!!!
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #6 Skrevet 28. februar 2006 Du får kjøpt støttebandasje til armen (på apoteket eller Medicus Plesner). Hvis arb.giveren din er grei, vil han betale den for deg. Det er ihvertfall viktig at du gjør noe jo før jo heller, for det tar gjerne måneder før du blir helt frisk, og det kan bli kronisk,dvs. at du aldri blir helt kvitt plagen. God bedring!
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #7 Skrevet 28. februar 2006 Obs, nå så jeg at du er student, så da kan du glemme det jeg skrev om arb.giver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå