Gå til innhold

Fantaserer du om andre under sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av en annen tråd og klare påstander fremstilt der 😇 

Si gjerne om du er mann eller kvinne, hvor lenge dere har vært sammen, og hvem/hva fantaserer du om når du har sex med partner, trenger du det for å nå orgasme? Hvorfor gjør du det? Later du som du knuller en annen, eller lager du helt andre bilder i hodet ditt av ting du gjør med andre?

Vet partneren din om det?

Anonymkode: 4fe3a...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke å ikke gjøre det, sånn rent teknisk liksom. Jeg har aldri sagt det, men jeg tror hun skjønner det. Jeg lever i hvert fall med den antagelsen. Tror ikke det gjøre noe, hun fantaserer sikkert hun også.

Anonymkode: 64319...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg klarer ikke å ikke gjøre det, sånn rent teknisk liksom. Jeg har aldri sagt det, men jeg tror hun skjønner det. Jeg lever i hvert fall med den antagelsen. Tror ikke det gjøre noe, hun fantaserer sikkert hun også.

Hva fantaserer du om da? Later du som det er en annen kvinne du er inni? Eller er du et helt annet sted i fantasiene dine?

Når du får orgasme, tenner du på å komme inni kjæresten din eller må du tenke at du kommer inni Silje på jobben for å få orgasme?

Ukjent konsept dette for meg 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer hovedsakelig om 1 kollega og en håndfull kvinner i strøket vårt. Tenker på dem når jeg når klimax. Fantaserer også om en av hennes nærmeste venninner av og til, men jeg synes faktisk det er litt ubehagelig å skrive om det siden de er så nære hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svært vanlig. Menn fantaserer ofte om andre menn også.

Anonymkode: 949be...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, må ha fullt fokus på den jeg har sex med....noe annet ville vært merkelig.

Anonymkode: 76dc7...bf7

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Inspirert av en annen tråd og klare påstander fremstilt der 😇 

Si gjerne om du er mann eller kvinne, hvor lenge dere har vært sammen, og hvem/hva fantaserer du om når du har sex med partner, trenger du det for å nå orgasme? Hvorfor gjør du det? Later du som du knuller en annen, eller lager du helt andre bilder i hodet ditt av ting du gjør med andre?

Vet partneren din om det?

Har jeg sex og knuller så tenker jeg bare på kvinna jeg har sex med

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fantaserer hovedsakelig om 1 kollega og en håndfull kvinner i strøket vårt. Tenker på dem når jeg når klimax. Fantaserer også om en av hennes nærmeste venninner av og til, men jeg synes faktisk det er litt ubehagelig å skrive om det siden de er så nære hverandre.

Er du virkelig så kjip mot kjæresten din? 
La henne få slippe deg . 
Da får hun muligheten til å treffe en mann med integritet 

Anonymkode: 7dbda...3d6

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Later som at jeg knuller nabodama eller ei som jobber på europris like i nærheten. Hun står ofte bøyd over mens hun fyller opp hyllene, og jeg lagrer det mentale bilde og finner det fram igjen når jeg tar kona bakfra. 
Kommer som regel fort da.

Anonymkode: 04384...5a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig påkoblet min partner når jeg har sex. Da fortjener han min fulle oppmerksomhet.

Når jeg onanerer alene så er jeg påkoblet meg selv. Fokuserer på min nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er relativt dårlig til å fantasere under sex, fordi jeg er så utrolig påkoblet nuet og å sanse. Det hender min partner hjelper meg med det, ved å lage fantasier for meg og fortelle dem til meg mens vi holder på. Så klart han vet det da. 😄

Jeg liker dette, men trenger det ikke for å fungere. Jeg er en nytelsesjunkie som er avhengig av å bli stimulert godt, ikke å tenke meg til orgasme. 

Jeg kan lage fantasier for ham også, og tror nok han generelt er flinkere til å fantasere. I og med at jeg tenner på hans fantasier deler han nok de fleste, om så bare en setning om hva/hvem han har i tankene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tenker ikke når jeg har sex. Jeg skrur av hodet og skrur på andre sanser, og har egentlig evignok med det. 

Synes ikke en hyrdestund er tid og sted å fantasere om andre... Blir jo en distraksjon fra det som skjer. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kvinne. Kan fantasere om «andre» ved onani, men fantaserer ikke om noen jeg kjenner eller har sett. Det er en fantasimann (eller flere😅

Handler mer om hva han gjør med meg enn hvordan han ser ut

Anonymkode: a456b...1ae

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (5 minutter siden):

Nei, jeg tenker ikke når jeg har sex. Jeg skrur av hodet og skrur på andre sanser, og har egentlig evignok med det. 

Synes ikke en hyrdestund er tid og sted å fantasere om andre... Blir jo en distraksjon fra det som skjer. 

Akkurat sånn er jeg også. 

Forstår ikke helt hvordan det kan være bedre å fantasere om noen andre enn å være med den man har rett framfor seg? 

For ett trist forhold å være i. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Detkunnevertverre skrev (28 minutter siden):

Akkurat sånn er jeg også. 

Forstår ikke helt hvordan det kan være bedre å fantasere om noen andre enn å være med den man har rett framfor seg? 

For ett trist forhold å være i. 

Ikke trist, bare mindre fastlåst og ensporet.

Anonymkode: 949be...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men før mannen min, ja. Som regel en nødvendighet når sexen var dårlig hvis jeg ville komme.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke partner nå, men når jeg er i forhold er det partner som får all oppmerksomhet. Men når jeg onanerer kan jeg tenke mye rart😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...