Gå til innhold

Mistenkelig billige klær..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får ofte  opp reklame for alt mulog når jeg er på Instagram. Ofte klær, ofte ser de veldig fine ut, og jeg klikker meg inn på annonsen for å sjekke. Så koster en fin kjole kanskje bare 300 kr og en kul dunjakke 600kr. Da kjøper jeg aldri, det MÅ jo være lureri eller elendig kvalitet (nevner ikke en gang Temu, det holder jeg meg langt unna, så det er ille det jeg vil diskutere her, men det fins alle mulige andre nettsider også med sånne usannsynlig billige klær)

Hva er deres erfaringer med sånt?

Anonymkode: 5c40d...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper aldri klær på nett basert på sånne annonser, eller fra helt ukjente merker. Jeg handler klær på nett, menbare fra faste steder og fra merker hvor jeg sånn ca kjenner kvaliteten. 

Billige klær er ofte laget i billige materialer, og har kort levetid. Og jeg vil mye heller kjøpe færre klær av god kvalitet, som holder lenge. Eksempelvis vil en strikkagenser i "ull" som koster 300 kroner, inneholde typ 10% ull og resten syntetisk/plast. Ergo er det egentlig ikke en ullgenser...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett at disse selskapene stjeler bilder av håndstrikkede gensere fra dem som har strikket og lagt ut bilder på nett. Nok for meg til å vite at bildene ikke viser det du får og at de svindler.

Anonymkode: cdf51...81d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scam og svindel! Jo mer du klikker på slike sider, dess oftere vil det poppe opp i feeden din. 

Anonymkode: db406...c2a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å ikke klikke ja, selv om en blir nysgjerrig. Hender det er noen ordentlige annonser innimellom, men jeg hadde uansett ikke handlet fra en ukjent nettside uten å ha sjekket trustpilot og generelt sjekket mye ut. 
Jeg handler minimalt med klær, men det jeg handler handler jeg fra kjente butikker, enten i fysisk butikk eller på nett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg får ofte  opp reklame for alt mulog når jeg er på Instagram. Ofte klær, ofte ser de veldig fine ut, og jeg klikker meg inn på annonsen for å sjekke. Så koster en fin kjole kanskje bare 300 kr og en kul dunjakke 600kr. Da kjøper jeg aldri, det MÅ jo være lureri eller elendig kvalitet (nevner ikke en gang Temu, det holder jeg meg langt unna, så det er ille det jeg vil diskutere her, men det fins alle mulige andre nettsider også med sånne usannsynlig billige klær)

Hva er deres erfaringer med sånt?

Anonymkode: 5c40d...ca5

Heter butikken Temu? Da er det ikke svindel, men produkter på bildene er ikke alltid like fine i virkeligheten 

Anonymkode: b7a3c...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...