AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #1 Skrevet 31. oktober 2024 Har noen uker (kanskje 1 mnd.) kjent smerter i venstre eggstokk ved orgasme. Først trodde jeg det var fordi jeg skulle ha mensen, men jeg kjenner fortsatt smertene. Ingen blødninger, og alt føles greit ut ellers. Kanskje en cyste? Noen men erfaring? Burde jeg få en sjekk eller se det litt ann? Og ja: har høy terskel for å gå til legen.. Anonymkode: 250f7...7cc
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #2 Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har noen uker (kanskje 1 mnd.) kjent smerter i venstre eggstokk ved orgasme. Først trodde jeg det var fordi jeg skulle ha mensen, men jeg kjenner fortsatt smertene. Ingen blødninger, og alt føles greit ut ellers. Kanskje en cyste? Noen men erfaring? Burde jeg få en sjekk eller se det litt ann? Og ja: har høy terskel for å gå til legen.. Anonymkode: 250f7...7cc Du kan umulig kjenne at smerten sitter helt konkret i eggstokken. Smerten kan like gjerne skyldes noe i tarmene /endetarmen. Disse ligger side om side med eggstokken på venstre side. Snakk med lege. Anonymkode: 668c3...d91 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #3 Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Du kan umulig kjenne at smerten sitter helt konkret i eggstokken. Smerten kan like gjerne skyldes noe i tarmene /endetarmen. Disse ligger side om side med eggstokken på venstre side. Snakk med lege. Anonymkode: 668c3...d91 Nei, det er sant. Men, smerten sitter slik jeg oppfatter det på et bestemt punkt og rundt eggstokken iallfall. Anonymkode: 250f7...7cc
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #4 Skrevet 31. oktober 2024 Hvis du helt bestemt mener du kan plassere smerten er den i allefall særlig fremtredende. Synes da at du har veldig god grunn til å stikke innom legen. Anonymkode: 5c923...082
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #5 Skrevet 31. oktober 2024 hadde tatt en legesjekk. kan likegodt være fra tarmen. jeg har smerter samme sted pga ibs og det blir verre ulike ganger i syklus. og har opplevd forverring om jeg feks blir forstoppet etc. Anonymkode: c246d...dd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå