AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #1 Del Skrevet 31. oktober 2024 Mye om menns preferanser her, lite om kvinners på dette området. Men når det først skrives om virker det som om en del menn later til å tro at «eldre» i seg selv er mer tiltrekkende for kvinner slik som «ung» er for dem? Det stemmer vel ikke? Hva er din individuelle oppfattelse, som voksen kvinne, gjennom livet? Tenker på tiltrekning nå, ikke fornuftig vurdering av hvem man vil ha et forhold med. Her er min 13-15 år: jevngamle. Typisk klassekompiser. 16-20- eldre, maks 2-3 år. 20-25- Eldre, maks 5 år. 25-42- Optimalt tiltrekkende utseende er tidlig 30-35 år. Føler knapt umiddelbar tiltrekning til noen som ikke er i det gylne vinduet 30-35 år, og kan således kjenne meg litt igjen i det menn sier om kvinner i 20 åra. Spent på om dette som for menn vil gjelde også når jeg blir gammel, eller om preferansene vil utvikle seg. Understreker at dette er rent visuelt og at visuell tiltrekning ikke automatisk betyr «lyst på». Postet denne først i samliv men følte den passet bedre her. Anonymkode: 58390...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #2 Del Skrevet 31. oktober 2024 Den ligger rundt min alder. I tenårene var det snakk om gutter -1+2 år. Tenkte ikke så mye på det i forhold gjennom 20 årene, var sammen med jevn gammel. Foruten en tid hvor jeg var rundt 22 og hadde et hemmelig crush på loke og da syns skuespilleren var moden fordi han gikk i dress lol, men det var jo overdrevent og bare en dagdrøm, tenkte ikke sånn om 30 åringene jeg kjennte. Nå har jeg mer som 4 +- eller 3+-. Sier 5, men kvier meg for 5 begge veier om det faktisk ble realitet. 30 år. Vet ikke hvilke aldre jeg liker best visuelt uten å røre, har tenkt det er mest individer jeg liker, men merker en del av de jeg har tenkt har vært kjekke ikke er like kjekke for meg lengre når de kommer i 40 årene og opp mot 50. Men det er nå. Samme med tenårene og tidlig 20 årene, ser ut som baby face. Anonymkode: 9acaf...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #3 Del Skrevet 31. oktober 2024 Max fem år eldre og ti år yngre. Før jeg ble 40, var det max fem år yngre. K55. Anonymkode: 54489...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 31. oktober 2024 #4 Del Skrevet 31. oktober 2024 Alltid vært mest tiltrukket av jevnaldrende gutter og menn men nå som jeg er 49 kan jeg si at menn i midten av tredveåra til begynnelsen av førtiåra er sweet spot’en. Fortsatt forholdsvis unge og virile, men med mer selvkontroll, modenhet og livserfaring. Men mange både yngre og eldre hederlige unntak selvsagt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #5 Del Skrevet 31. oktober 2024 25-40. Individuelt hvor maskuline en del er før 30, men de som er godt utviklet kan være flotte fra rundt 25. Kvinne 42. Anonymkode: 082c7...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silesilje Skrevet 31. oktober 2024 #6 Del Skrevet 31. oktober 2024 Så lenge de er over 20 syns jeg det handler mer om stil enn alder når det kommer til hvor tiltrekkende utseendet er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 31. oktober 2024 #7 Del Skrevet 31. oktober 2024 Ulikt hva jeg kan bli tiltrukket av, og hva jeg ønsker for partner. Har foretrukket forhold med menn 5-15 år eldre. Nå som jeg er i 40-årene har det endret seg litt til 5 år ned og 10 opp. Men uansett, ønsker en jevnaldrende partner da det oftest betyr å være på samme sted i livet ift opplevelsesbehov, økonomi, jobb, barn/familie, interesser, sex osv. Større sjanse for å matche i hverdagen, og holde ut over tid. For tiltrekning og å kikke et par ganger ekstra og kanskje en liten flørt er spekteret mer åpent. Jeg vil si 20 år opp/ned, men i størst grad menn i 30-årene. Men det er individbasert. Menn i 20 årene er generelt for unge, men jeg kan bli tiltrukket av en mann i slutten av 20-årene likevel, hvis han har snill og moden adferd. Og de fleste menn på 60+ oppfattes for gamle for meg, men så er det noen som holder seg godt og har en artig personlighet som allikevel kan få det til å kile i magen 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #8 Del Skrevet 31. oktober 2024 Har tenkt 10 år +/-, men har stort sett kun datet en god del yngre menn de siste årene. Jeg er 44 år. Jeg fortrekker de yngre if til at de har samme energi som meg, er mer spontan og ikke så mye bagasje som legger demper for de. Uansett jeg ønsker meg en som ikke ønsker egne barn eller en som har barn fra før. Er det 12 eller 13 års aldersforskjellen og jeg har god kjemi med fyren så henger jeg meg ikke oppi 10 år - liksom. Anonymkode: 921e5...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 31. oktober 2024 #9 Del Skrevet 31. oktober 2024 Rundt 30 Ca 25 - 35 Er 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 31. oktober 2024 #10 Del Skrevet 31. oktober 2024 Max 5 år eldre og 10 år yngre. Er kvinne på 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå