Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du til jobb/når går du hjemmefra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker 1 time til jobb pga kø, drar 06:00, er fremme 07:10 og begynner 07:30

Anonymkode: 93e00...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor i Oslo så pleier å gå til jobben. Tar ca 20 minutter. Hvis jeg har det travelt så sykler jeg. Da tar det 5 minutter.

Anonymkode: 1b596...b87

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde oppmøte på jobb tok det 35 til 90 minutter pga. trafikale forhold, møtte ofte opp i halv 7 tiden om morgenen for å slippe kø. nå har jeg 95% hjemmekontor, og det er deilig. et og annet fellesmøte, og noe kundemøter er det jo, men Teams er min venn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går til jobb på 4 minutter om jeg ikke skal levere i barnehagen. Om jeg skal levere i barnehagen kjører jeg, og da må vi ut døra ca 20 minutter før jeg skal være på jobb. Da blir det 2 x 5 minutter med kjøring, og 10 minutter til levering/fjas. Noen ganger kjører jeg hjem, setter bilen der, og sparer parkeingspengene, men er det dårlig vær er jeg lat nok til å betale 60kr for å slippe å gå 2 x 5 minutter😅

Anonymkode: fb912...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handerrefyren skrev (18 minutter siden):

Da jeg hadde oppmøte på jobb tok det 35 til 90 minutter pga. trafikale forhold, møtte ofte opp i halv 7 tiden om morgenen for å slippe kø. nå har jeg 95% hjemmekontor, og det er deilig. et og annet fellesmøte, og noe kundemøter er det jo, men Teams er min venn!

Hva jobber du med som kan ha så mye hjemmekontor? 😍

Anonymkode: 43897...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Har du hjemmekontor hver dag? Hva jobber du med? ☺️

IT

Anonymkode: 1b35a...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på hvilken vakt jeg har, og om jeg må kjøre til Sfo. 

Har 7min fra døra til jobb, null kø og trafikk. Har 3min (feil vei) til skole/sfo og da 10min til jobb fra skole/sfo. 

Begynner 0700 eller 0830. 

Anonymkode: 5a2b5...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hva jobber du med som kan ha så mye hjemmekontor? 😍

IT. Sikkerhetsplanlegging, Nettverk, noe support. Har ikke lang tid igjen til pensjon.

Endret av Handerrefyren
tilføyelser
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg følger barn til skole/barnehage og deretter drar til jobb bruker jeg ca 45-60 minutter. Drar jeg direkte til jobb bruker jeg 30 minutter, mest buss, litt gange. I tillegg har jeg hjemmekontor to ganger hver uke. 

Tidligere brukte jeg 1 time hver vei og aldri hjemmekontor. 

Anonymkode: dffb7...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så dum og ble sykepleier og valgte å bli boende i bygda, så før tok det meg ca.1 time å kjøre fra meg til jobb. Men så ble veiene her mye mer trafikkerte, men fremdeles smale, svingete og uoversiktlige, så da brukte jeg 1,5 time én vei. 

Så byttet jeg yrkesvei til økonomi og fikk mye mer hjemmekontor. Så da tar morgenstellet ca.30 minutter, så er jeg klar foran dataen. 

Anonymkode: a3856...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hjemmekontor tre dager i uka utenom sesong på jobb. 

De gangene jeg reiser inn til jobben, drar jeg 0530 og er på plass inne på jobben kl 0600. Slipper alt av kø og kjøringen går unna. 27 minutters reisetid og 42 km å kjøre. 

Kan ikke ta kollektivt, da ville jeg i så fall brukt to timer fra huset til jobben. 

Anonymkode: c67be...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar meg 35-40 minutter å sykle, ca like lenge som med bussen som tar en liten omvei. Jeg drar 6:20, mannen henter i barnehagen, så får jeg hentet igjen rett før kl 16. Men da har jeg iallfall fått inn masse fysisk aktivitet og kan bruke resten av tiden på barnet 😊

Anonymkode: 31e70...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber på ettermiddagen. Men bruker en og en halv time med buss en vei. Går hjemmefra 12.35 og begynner på jobb kl 14.

Anonymkode: b98cd...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 1,5 mil til jobben min. Skal jeg ta kollektivtransport som er først tog, så buss ville jeg brukt 1t og 15 min. Jeg kjører heller bil, da varierer det mellom 20-40 min avhengig av trafikk. På sommeren sykler jeg (el-sykkel) 1-2 ganger i uka, det tar 40 min. 
🚗🚴🏽‍♀️

Anonymkode: c1e4f...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker en drøy time totalt, hvorav 45 min kollektiv transport. Går ut døra 6.10 og er ferdig skiftet på jobb 7.15. Må bruke arbeidstøy, men skifting av klær må gjøres før stempling på jobb.

Anonymkode: b0516...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har varierende arbeidsplasser, men for det meste i Oslo og områdene rundt. Jeg bruker ca 40 minutter med bil til Oslo. Jeg begynner på jobb kl. 7, men foretrekker å begynne 6 eller 6:30 der jeg har mulighet til det - og dra hjem tidligere på grunn av trafikk ut av Oslo om ettermiddagen. Jeg står opp rundt 5 og er som regel ute av døra rundt 5:30. Har ingen barn som skal i barnehage eller på skole. 

Anonymkode: 11b00...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...