AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #21 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De klarer seg fint selv, og velger som regel å være singel. Vil de ha barn bruker de gjerne donor. Vil de ha selskap så finner man seg det i Norge (Skandinavia). Vil de ha en out of their league utseendemessig fyr må de nok til Tyrkia.. eller hvilket som helst europeisk land egentlig. Selv norske kvinner som er psykisk syke finner seg noen. Anonymkode: 419cb...b6e Da sier du Tyrkia, for out of your legue er jo en del av fenomenet. Ikke bagatelliser hvordan dating er for oss. Når en del velger donor er det en viss sorg over å ikke ha møtt noen. Jeg er ikke glad for å være singel, men det er umulig å møte menn andre steder enn tinder og jeg vil ikke på app. Anonymkode: bb0b1...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #22 Del Skrevet 30. oktober 2024 Tyrkia, Gambia og Cuba. Anonymkode: 353e8...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #23 Del Skrevet 30. oktober 2024 Mitt inntrykk - mest fra en jobb hvor jeg møter mange familier med betydelige utfordringer på mange områder - er at det finnes veldig mange flere dårligfungerende familiekonstellasjoner der mannen er den etnisk norske. Han er da gjerne gift med kvinne fra Thailand, Filippinene, Brasil eller østblokkland og han fremstår ressurssvak. I den grad jeg ser tilsvarende med etnisk norske kvinner, er mannen gjerne fra Tyrkia/Marokko/Egypt (møtt på ferie), Nigeria (møtt på nett), eller andre arabisktalende land (han kom som flyktning/innvandrer og så møttes de). Gambia er sjeldent, selv om landet er berømt for å tiltrekke seg kvinnelige sexturister. Artig nok er det ofte far som er hovedproblemet også i disse familiene... mor er ressurssvak, men far slår... SELVFØLGELIG er dette generaliserende og det finnes mange, mange familier som overhodet ikke har slike utfordringer. Selvfølgelig finnes det gode forhold mellom norske menn og thailandsk damer og norske kvinner og tyrkiske menn osv. Anonymkode: 75c35...815 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #24 Del Skrevet 30. oktober 2024 hvis jeg hadde importert en mann fra ett eller annet lutefattig land, så kan du være sikker på at han hadde vært utro mot meg ved aller første anledning. Menn er menn Anonymkode: c79b0...f66 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #25 Del Skrevet 30. oktober 2024 Fordommer eller ei. Vi vet det fins folk som finner seg partnere fra andre land. Thaidamer for menn, kvinner finner menn litt her og der. Har ei venninne hun fan en mye yngre mann fra Tyrkia. Vi kan dømme eller ikke. Kjenner en mann som aldri fikk tak i kjæreste, han fant ei i Thailand. Hun utnyttet dessverre han på det groveste, og han satt igjen blakk uten noen dame. MEN det stoppet ikke der, han fant ei ny fra Thailand, og han sender mesteparten av pengene sine dit. Så han kan ikke hjelpes, eller vil ikke. Det er noe med å ha skylapper på, noen liker å ha de på. Anonymkode: eae97...f87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #26 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva mener du? Er jeg naiv fordi jeg tror det finnes polakker, litauere, egyptere og rumenere man kan ha meningsfulle relasjoner med, og kanskje til og med forelske seg i? I så fall så bærer jeg tittelen naiv med glede og stolthet. Anonymkode: 226ac...5a3 Hvor mange av disse thai-damene tror du blir med en norsk mann til Norge fordi de er kjekke og hyggelige å snakke med? De greier knapt å kommunisere på stotrende engelsk, og drar til Norge med en feit gammel gris som mangler såpass sosiale antenner at de eneste som vil ha dem, er kvinner som ser på dem som en billett ut om de har sex med dem. Jeg er blitt forsøkt sjekket opp i Tyrkia. De er ikke interessert i meg som person, de vil bruke meg for oppholdstillatelse. Så kan sikkert jeg få bruke dem for sex og ha en kjekk ung mann sin arm å henge på. Neitakk. Anonymkode: 299c3...ca3 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 30. oktober 2024 #27 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva mener du? Er jeg naiv fordi jeg tror det finnes polakker, litauere, egyptere og rumenere man kan ha meningsfulle relasjoner med, og kanskje til og med forelske seg i? I så fall så bærer jeg tittelen naiv med glede og stolthet. Anonymkode: 226ac...5a3 Ja, akkurat som med thai-damer. Moren til bestevennen til eldste barnet mitt er thai-dame. Kjempehyggelig og flink dame. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 30. oktober 2024 #28 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor mange av disse thai-damene tror du blir med en norsk mann til Norge fordi de er kjekke og hyggelige å snakke med? De greier knapt å kommunisere på stotrende engelsk, og drar til Norge med en feit gammel gris som mangler såpass sosiale antenner at de eneste som vil ha dem, er kvinner som ser på dem som en billett ut om de har sex med dem. Jeg er blitt forsøkt sjekket opp i Tyrkia. De er ikke interessert i meg som person, de vil bruke meg for oppholdstillatelse. Så kan sikkert jeg få bruke dem for sex og ha en kjekk ung mann sin arm å henge på. Neitakk. Anonymkode: 299c3...ca3 Jeg ble faktisk spurt av en tyrkisk kollega om jeg kunne gifte meg med en fetter eller onkel av han. Jeg skulle få godt betalt og måtte ikke ha noe med personen å gjøre annet enn noen bilder innimellom. Jeg hadde ikke giftet meg proforma for noen pengesum. Helt tydelig at oppholdstillatelse i Norge var eneste målet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #29 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor mange av disse thai-damene tror du blir med en norsk mann til Norge fordi de er kjekke og hyggelige å snakke med? De greier knapt å kommunisere på stotrende engelsk, og drar til Norge med en feit gammel gris som mangler såpass sosiale antenner at de eneste som vil ha dem, er kvinner som ser på dem som en billett ut om de har sex med dem. Jeg er blitt forsøkt sjekket opp i Tyrkia. De er ikke interessert i meg som person, de vil bruke meg for oppholdstillatelse. Så kan sikkert jeg få bruke dem for sex og ha en kjekk ung mann sin arm å henge på. Neitakk. Anonymkode: 299c3...ca3 Jeg snakker om hvordan ulike nasjonaliteter omtales her. Som om de er langt under oss. Det er ikke greit, og minner om retorikk brukt av grupper i hvert fall ikke jeg vil assosieres med. Jeg har venner fra både Tyrkia og Polen, av de landene som er nevnt her, og har ikke et vondt ord å si om noen av dem. Alle fra en nasjonalitet er ikke like. Jeg kjenner ikke en eneste annen nordmann som er eksakt som meg, gjør, tenker og prioriterer akkurat det samme som meg. Men det gjør kanskje du, siden du ser ut til å gå ut fra at alle tyrkere er like? Anonymkode: 226ac...5a3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet 30. oktober 2024 #30 Del Skrevet 30. oktober 2024 (endret) ashley jackson skrev (1 time siden): Tyrkia, Gambia, Ghana. Ikke glem Marokko Endret 30. oktober 2024 av jane78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 30. oktober 2024 #31 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): hvis jeg hadde importert en mann fra ett eller annet lutefattig land, så kan du være sikker på at han hadde vært utro mot meg ved aller første anledning. Menn er menn Anonymkode: c79b0...f66 Ikke fordi "menn er menn", men fordi "transaksjonelt forhold er ikke ekte kjærlighet", så da er ikke terskelen for å gjøre noe sånt like høy heller. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #32 Del Skrevet 30. oktober 2024 jane78 skrev (2 minutter siden): Ikke glem Marokko Nja... For proformaekteskap, ja. For affærer og en "romantisk partner", not so much. Anonymkode: 353e8...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 30. oktober 2024 #33 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg snakker om hvordan ulike nasjonaliteter omtales her. Som om de er langt under oss. Det er ikke greit, og minner om retorikk brukt av grupper i hvert fall ikke jeg vil assosieres med. Jeg har venner fra både Tyrkia og Polen, av de landene som er nevnt her, og har ikke et vondt ord å si om noen av dem. Alle fra en nasjonalitet er ikke like. Jeg kjenner ikke en eneste annen nordmann som er eksakt som meg, gjør, tenker og prioriterer akkurat det samme som meg. Men det gjør kanskje du, siden du ser ut til å gå ut fra at alle tyrkere er like? Anonymkode: 226ac...5a3 Du er jo den dømmende her, for det er INGEN som har sagt at de tror thai-damer er like, men du MÅ jo bare prøve å uttrykke deg at du er bedre enn andre, så da må man jo finne på noe andre LIKSOM har sagt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 30. oktober 2024 #34 Del Skrevet 30. oktober 2024 "oss kvinner" ? Jeg tror du skrev feil der, TS. Thai-damer er for meg trivelige folk som lager fantastisk mat. Jeg vet ikke om noen gruppe menn som kan sammenlignes. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #35 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Da sier du Tyrkia, for out of your legue er jo en del av fenomenet. Ikke bagatelliser hvordan dating er for oss. Når en del velger donor er det en viss sorg over å ikke ha møtt noen. Jeg er ikke glad for å være singel, men det er umulig å møte menn andre steder enn tinder og jeg vil ikke på app. Anonymkode: bb0b1...54b Det er slettes ikke umulig, men selvfølgelig ekstremt vanskelig hvis man bare skal sitte hjemme i godstolen og vente på prinsen skal dukke opp uanmeldt på døra di. Anonymkode: 419cb...b6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #36 Del Skrevet 30. oktober 2024 Vi er ikke desperate som menn, vi er lykkelig uten. Vi tjener penger selv vi kan få barn uten partner Anonymkode: 44d30...6cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #37 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg snakker om hvordan ulike nasjonaliteter omtales her. Som om de er langt under oss. Det er ikke greit, og minner om retorikk brukt av grupper i hvert fall ikke jeg vil assosieres med. Jeg har venner fra både Tyrkia og Polen, av de landene som er nevnt her, og har ikke et vondt ord å si om noen av dem. Alle fra en nasjonalitet er ikke like. Jeg kjenner ikke en eneste annen nordmann som er eksakt som meg, gjør, tenker og prioriterer akkurat det samme som meg. Men det gjør kanskje du, siden du ser ut til å gå ut fra at alle tyrkere er like? Anonymkode: 226ac...5a3 SELVFØLGELIG er ikke alle fra et land like. Det er det da ingen som har sagt heller. I noen land er det vanligere enn andre å finne folk som gjerne vil gifte seg med deg pga økonomi eller oppholdstillatelse. Som for eksempel Thailand. Kvinner driver også med sexturisme, de drar steder hvor de lettere finner seg kjekke unge menn som legger an på dem og dater dem og ligger med dem - vel vitende om at det er pengene deres de gjør det for. Jeg så en dokumentar engang om eldre britiske kvinner som dro til Gambia var det vel. Det er i bunn og grunn utnyttelse av fattigdom. Anonymkode: 0ff9c...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #38 Del Skrevet 30. oktober 2024 Eget selskap, ingenting bedre. Anonymkode: 5ddb7...cd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #39 Del Skrevet 30. oktober 2024 Når jeg går ute i det offentlige rom er jeg så glad ts sine gammeldagse holdninger er på retur. Ser støtt og stadig unge folk i 20-årene i begge kjønn som er sammen med partnere fra andre verdensdeler med annen hud farge. Ikke fordi de tok til takke med noe annet. Men pga kjærlighet. Anonymkode: d9ce9...46e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #40 Del Skrevet 30. oktober 2024 Mange afrikanske land. Bare se på "90 days to wed" så er det mange gamle amerikanske damer som drar til afrikanske land og finner seg desperate unge menn. Anonymkode: 224d1...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå