KWH93 Skrevet 29. oktober 2024 #1 Del Skrevet 29. oktober 2024 Noen som har kjøpt sko derfra som har erfaringer om det er god kvalitet på de? Eller er de bare et overpriset merke som kun Eurosko gruppen selger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #2 Del Skrevet 30. oktober 2024 Jeg har ikke mye fra det merket men det jeg har har jeg vært fornøyd med. Har 2 par pumps sko, et par sandaler og en stor hverdags veske. Alle produktene er i skinn og har holdt seg godt med mitt bruk. Skal innrømme at pumps skoene blir skjeldent brukt men de er flotte de få gangene jeg drar de frem. Sandalene holdt seg fint etter denne sommer sesongen og ser ingen grunn til at de ikke holder 2/3 sesonger til. Jeg er en del i utlandet hvor temperaturen er høyere så sandalene ble mye brukt. Vesken brukte jeg mye i en 2 års periode. Like fin fortsatt. Brukes innimellom, men måtte gå over til sekk i hverdagen grunnet behov for å frakte mer utstyr til og fra jobb. Jeg er ikke opptatt av merker. Liker det enkle klassiske designet på enkelte av varene dems og at de produktene er i skinn. Anonymkode: d2222...b7c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #3 Del Skrevet 30. oktober 2024 Har flere "beaters" fra Stockholm Design Group. Kvaliteten tilsvarer det du får fra skoavdelingen til Gant, Polo Ralph Lauren, Tommy Hilfiger og den typ. Skoene faller i smak pga. klassisk design uten fjas til en helt fair pris mtp. hva du får tilbake. Anonymkode: b0486...296 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #4 Del Skrevet 30. oktober 2024 Jeg opplever skoene som smale. For smale for meg, ihvertfall. Har litt bred fot, men ikke veldig bred. Anonymkode: 0f283...9a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå