Gå til innhold

Prøver på nr 2

Gakkepus

Anbefalte innlegg

Hei!

«Lenge siden sist». Kan meddele at svært lite har skjedd de siste dagene. Heldigvis har jeg blitt hekta på en serie (yellowstone. Se gjerne dersom søvnmangel ikke er et stort problem). 

jeg har begynt å teste med El-tester fra babyplan, og de funker bra. Progresjonen er sakte, men sikker. Det å se den andre steken dukke opp er litt spesielt. Man ser antydning til den andre streken selv om den er veldig svak i begynnelsen. Det får meg til å tenke at det å lyse med lommelykt er bare tullete av meg. Er det en strek, uansett hvor tynn og svak den måtte være, så klarer man å se den (som regel). Kommer denne aha opplevelsen til å endre mine vaner? Absolutt ikke! 

Denne måneden har jeg følt meg trygg på. Mulig det er en romantisert ønsketenkning. Det å ringe julen inn med en spire i magen er jo for godt til å være sant, eller? 😅 Av og til er det hyggelig å drømme seg bort til et positivt scenario, men den blir raskt overkjørt av pessimisme. Beundrer alle som klarer å holde på positiviteten og ikke minst optimismen til det motsatte er bevist. Gi meg gjerne oppskriften…

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir en spennende syklus! Jeg har trua 😁 Oppskrift på optimisme har jeg ikke så mye å komme med, men vi nyter egentlig litt ekstra under prøvingen i det minste, det blir jo en del ekstra runder for å si det sånn. Vi prøver i alle fall å ha det gøy med hverandre underveis :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...