Gå til innhold

hanne-mors bryllupsbekjennelser...


hanne-mor

Anbefalte innlegg

Føreste siden i en ny blank bok...

Jeg burde skrive om frieriet på denne siden... Men det er en lang og i grunnen litt kjedelig affære, så det får vente til en annen gang...

Nå er det i alle fall bestemt at min kjære og jeg skal bli smidd i hymens lenker nå til sommeren. Det er lite som er spirket, skremmende lite, skrekkelig lite vil sikkert noen si...

Vi har pr i dag;

-Kjøpt brudekjole

-Bestilt lokale til middag, men ikke bestemt noe mer rundt det

-Sendt forespørsel til HEF ang vigsler

-Blitt enige om hvor vi vil vies

Også har vi snakket mye da...

Ja, det meste er ennå bare snakk. Men vi har snakket til hverandre, om hverandre, forbi hverandre... Vi har snakket ja...

Og for ikke å nevne alt hva jeg har tenkt! Som igjen har ført til enda mere snakk...

Den foreløpige planen er som følger...

Den 22 juli håper vi å få bli viet, med en middag et par timer etter vielsen sammen med nærmeste familie og forloverne våre.

Vi håper så mange som mulig vil overvære vielsen, da dette er et veldig etterlengtet øyeblikk for oss...

(Vi satser på at været er bra, vi skal ha utendørs vielse.) Etter vielsen tenkte vi å mingle med de fremmøtte, ta en haug med bilder, få min bror, fotografen, til å ta noen lekre bryllupsbilder, mingle mere, klemme skravle...

Også drar vi med familen til lokalet hvor vi skal spise...

Blir enkel middag, men vi slipper oppvask, borddekking og får i tillegg være helt i fred, så det blir akkurat slik vi ønsker oss!

Blir vel en tale her og en tale der, min familie er rasende festlige, så både mamma og pappa kommer vel til å fylle tale tiden sin med både latter og tårer... Mannen og jeg skal tale til hverandre også...

Ja, så går timene...

Og når alle er mette og har fått stilt taletrangen sin, da håper jeg at mannen og jeg kommer oss tilbake til Oslo i en fei...

Mamma skal låne snuppa til dagen etter, og jeg skal i all hemmelighet bestille hotellrom som mannen og jeg skal tilbringe natten i sammen...

*sukk*

Dette var alt jeg rakk i dag...

Blir spennende å se om noen i det hele tatt leser det uten om meg selv... :Knegg:

Men det er jo en kjekk huskeliste å ha uansett.... :sjenert:

Hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: til dagbokforumet!

Det blir spennende å følge planlegginga di videre. :)

Er det lenge siden dere forlovet dere?

Vi ble forlovet i begynnelsen av oktober hvis jeg husker rett... han fridde nå i alle fall, ja kanskje det var i september gitt...

Vi har ikke fått somlet oss til å kjøpe ringer ennå da, så det blir vel ikke noe ring på fingern før løftene er avlagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hanne-mor. Hadde ikke fått med meg at du også hadde dagbok :klem: Blir spennende å følge planleggingen din!! Håper vi får se bilder også etterhvert....om ikke annet på NM ;)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen!  :vinke:

Har dere bestemt dato? ;)

Takker for varm velkomst av alle! :klem:

Og ja, nå er datoen satt! Vi gifter oss 22. juli, i parken rundt Hafslund hovedgård i særpe-byen...

Har i grunnen ikke kommet så mye lenger enn sist med planleggingen...

Dagene går bort i jobb og husarbeid, og nå har snuppa blitt forkjøla, så da er det enda mindre tid til å tenke...

Jeg må jo slenge sammen noen invitasjoner snart, men sitter og heller mellom hvitt, rosa og sølv, og hvitt, rosa og lys eplegrønn... Synes det er vanskelig! Det blir et av alternativene... Må sette meg ned å se en dag hva jeg får til...

Det er mye som ligger foran oss og lite som er gjort, men jeg kjenner oss såpass at det nok ordner seg i siste liten... ;)

Neste post på programmet bortsett fra tema og invitasjoner er meny til bryllupsdagen...

Så må vi finne antrekk til mannen, jeg må ha sko, snuppa må ha sandaler... Jeg må ordne meg sminkør og frisør...

Joda.... Det går nok på et vis... :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Synes hvitt, rosa og lys eplegrønt høres kjempeflott ut jeg! Frisk og sommerlig på en måte. Likte også opplegget med liten middag for de nærmeste, blir sikkert kjempekoselig.

Har du sett denne tråden? Hadde vært koselig om vi ble flere :)

Antrekk til mannen ja, holder på med det vi også. Han (og jeg) vil gjerne at han skal ha en lys dress i en varm beigefarge, det er det jo nesten umulig å få tak i... :sur:

Ha en fortsatt fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Hanne-mor der er det såååå fint. Jeg husker jeg alltid drømte om å flytte inn på Hafslund Hovedgård da vi kjørte forbi til og fra håndballkamper da jeg var yngre...fnis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...