AnonymBruker Skrevet 26. oktober #21 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (16 minutter siden): jeg sier ting rett ut i rl også ja.. dette er en ufyselig oppførsel ! ikke bare for deg selv, men for han du flørtet med, at du får han med på leken da han har en kone som venter på han hjemme. og du har en mann som venter på deg hjemme. æsj ! JA dette sier jeg til folk jeg kjenner og som har holdt på sånn. jeg er ikke for utroskap i det hele tatt og synes det er en utrolig dårlig og urettferdig behandling av partner Anonymkode: b5a5b...972 Les anonymkodene, jeg er ikke ts, og jeg er ikke for utroskap, men jeg syns et slikt språk er tåpelig og pinlig. Vil du bli tatt på alvor av andre, så bør du lære deg nye ord, og lære deg hvordan du skal samhandle med folk. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): De er jo begge illojale ditt nek! Anonymkode: b5a5b...972 Ditt nek? Igjen, hvordan kan du snakke slik til folk, ser du ikke hvor flaut det er? Fullstendig pinlig.. Ingen kan ta deg alvorlig, og det kan jo være litt trist om budskapet ditt ikke kommer frem fordi mottaker fokuserer på språkbruken din. Anonymkode: 92513...04a 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 26. oktober #22 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At ved å si at hun "fikk han med på leken" frigjør ham fra ansvar og legger det på henne. Jeg mener de begge har et like stort ansvar her. Mulig du ikke mente akkurat det, men ingen kan lures med på utroskap med mindre de vil det selv. Anonymkode: 5b346...9d1 Begge har skyld, men jeg vil være tilbøyelig til å gi den som er mest aktiv og starter litt mer skyld. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #23 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): At ved å si at hun "fikk han med på leken" frigjør ham fra ansvar og legger det på henne. Jeg mener de begge har et like stort ansvar her. Mulig du ikke mente akkurat det, men ingen kan lures med på utroskap med mindre de vil det selv. Anonymkode: 5b346...9d1 så det er bedre å formulere det som at "han fikk hun med på leken" ? for da ser det bedre ut i forhold til en kvinne? de begge er med på det SORRY om jeg formulerte meg feil for dere i lgbtqhdhqheugheqwq community.. men nå er det en dame som skrev innlegget. og det er hun som fremstår som dritt her, ingen vet hva han fyren tenker Anonymkode: b5a5b...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #24 Del Skrevet 26. oktober Brunello skrev (Akkurat nå): Begge har skyld, men jeg vil være tilbøyelig til å gi den som er mest aktiv og starter litt mer skyld. Så han er bare en hodeløs kylling som ikke har ansvar for egne handlinger? Han kunne ikke trukket seg unna? Det er såklart forkastelig av den som initierer det, men når han blir med på det så er skylda delt. Anonymkode: 5b346...9d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #25 Del Skrevet 26. oktober Brunello skrev (2 minutter siden): Begge har skyld, men jeg vil være tilbøyelig til å gi den som er mest aktiv og starter litt mer skyld. Enig. Har ansvar for handlingene dine begge to. Begge har ansvar for sitt eget forhold, og moralsk ansvar for å ikke bidra til å komplisere andres forhold. Anonymkode: 2144e...5d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #26 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så han er bare en hodeløs kylling som ikke har ansvar for egne handlinger? Han kunne ikke trukket seg unna? Det er såklart forkastelig av den som initierer det, men når han blir med på det så er skylda delt. Anonymkode: 5b346...9d1 Jeg skrev jo at begge har skyld? the fuckk!? Anonymkode: b5a5b...972 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #27 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): så det er bedre å formulere det som at "han fikk hun med på leken" ? for da ser det bedre ut i forhold til en kvinne? de begge er med på det SORRY om jeg formulerte meg feil for dere i lgbtqhdhqheugheqwq community.. men nå er det en dame som skrev innlegget. og det er hun som fremstår som dritt her, ingen vet hva han fyren tenker Anonymkode: b5a5b...972 Ingen vet hva han tenker? Han var jo med på det? Han kan ikke ta egne valg? Og ikke kom med det tullet der, jeg hadde sagt akkurat det samme om kjønnene var omvendt. Anonymkode: 5b346...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #28 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skrev jo at begge har skyld? the fuckk!? Anonymkode: b5a5b...972 Du sier litt forskjellige ting, men når du sier ting som at det er hun som fikk han med på det virker det som om du mener at det er hennes feil og ikke at skylda er delt. Om du mener at de begge er like skyldige så bør du tenke litt på hva du skriver. Anonymkode: 5b346...9d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #29 Del Skrevet 26. oktober Damer er flinkere til å "seduce" menn, enn menn er med damer. ja hun har 100% skyld her, en utro dritt av en dame.. mannen har også 100% skyld her, utro dritt av en mann.. nå fikk vi historien fra hennes ståsted og ikke hans.. mulig hun lyver med å si at han var flørtende, at han har dame osv.. det vet jo ingen, det man vet er at hun er i et forhold og tyr til sånn oppførsel Anonymkode: b5a5b...972 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 26. oktober #30 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så han er bare en hodeløs kylling som ikke har ansvar for egne handlinger? Han kunne ikke trukket seg unna? Det er såklart forkastelig av den som initierer det, men når han blir med på det så er skylda delt. Anonymkode: 5b346...9d1 Nei, men det blir ikke noe uten at en starter. Og da har den som starter mest skyld. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #31 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Damer er flinkere til å "seduce" menn, enn menn er med damer. ja hun har 100% skyld her, en utro dritt av en dame.. mannen har også 100% skyld her, utro dritt av en mann.. nå fikk vi historien fra hennes ståsted og ikke hans.. mulig hun lyver med å si at han var flørtende, at han har dame osv.. det vet jo ingen, det man vet er at hun er i et forhold og tyr til sånn oppførsel Anonymkode: b5a5b...972 Så lenge han ble med på det er han like skyldig i forhold til hvordan det utviklet seg. Det er faktisk bare å trekke seg ut av situasjonen, han hadde et valg. Anonymkode: 5b346...9d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #32 Del Skrevet 26. oktober Brunello skrev (2 minutter siden): Nei, men det blir ikke noe uten at en starter. Og da har den som starter mest skyld. Vi får bare være uenige om det, han kunne lett ha trukket seg ut av situasjonen. Anonymkode: 5b346...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 26. oktober #33 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi får bare være uenige om det, han kunne lett ha trukket seg ut av situasjonen. Anonymkode: 5b346...9d1 Og derfor har han også skyld. Men ikke så mye som den som startet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #34 Del Skrevet 26. oktober Brunello skrev (3 minutter siden): Og derfor har han også skyld. Men ikke så mye som den som startet. Den som startet har skylda for akkurat det. Situasjonen videre er noe annet. Anonymkode: 5b346...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #35 Del Skrevet 26. oktober Vet du hva, bare drit i det. Blir nok flaut en stund men så går det over. Hvis du bare lar det ligge. Tenker at skam er en nyttig følelse de aller fleste av oss kjenner på innimellom. Det får oss til å lære. Den følelsen du sitter med nå skal du bare huske til neste gang. Ikke så jækla kult å seduce noen for selvtillitens skyld, for hva da? Så langt som et ligg? Eller et par ødelagte familier? Hvor mye vil man egentlig ofre? Og hvilke følelser skal DU måtte sitte igjen med - uansett utfall? Du kan jobbe med selvtilliten din på mange andre måter, noe du bør vurdere å gjøre. Vær en stødig person på bakgrunn av jobben du har lagt i DEG. Ikke baser det på hvem du kan få oppmerksomhet av. Det er ikke noe andre kan gi deg, det er en falsk boost der og da, og så må du stå i konsekvensene senere. Anonymkode: 0d845...d92 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #36 Del Skrevet 27. oktober Brunello skrev (5 timer siden): Nei, men det blir ikke noe uten at en starter. Og da har den som starter mest skyld. Ikke enig, når vedkommende velger å bli med på flørten, så har den like mye skyld. Anonymkode: 92513...04a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #37 Del Skrevet 27. oktober Bare smil, si takk for sist og at du ble litt full og dum, det skal ikke gjenta seg og gå videre. UTEN å flørte mer! Du har et ansvar for både jobb, familie, partnere og følelsene som fort kan utvikle seg. Anonymkode: 24ffc...253 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #38 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bare smil, si takk for sist og at du ble litt full og dum, det skal ikke gjenta seg og gå videre. UTEN å flørte mer! Du har et ansvar for både jobb, familie, partnere og følelsene som fort kan utvikle seg. Anonymkode: 24ffc...253 Om du skal si noe så er det dette. Helt kort og uten noe mer "oppstuss" om det. Det vil gå over. Anonymkode: 923ae...e12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #39 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vet du hva, bare drit i det. Blir nok flaut en stund men så går det over. Hvis du bare lar det ligge. Tenker at skam er en nyttig følelse de aller fleste av oss kjenner på innimellom. Det får oss til å lære. Den følelsen du sitter med nå skal du bare huske til neste gang. Ikke så jækla kult å seduce noen for selvtillitens skyld, for hva da? Så langt som et ligg? Eller et par ødelagte familier? Hvor mye vil man egentlig ofre? Og hvilke følelser skal DU måtte sitte igjen med - uansett utfall? Du kan jobbe med selvtilliten din på mange andre måter, noe du bør vurdere å gjøre. Vær en stødig person på bakgrunn av jobben du har lagt i DEG. Ikke baser det på hvem du kan få oppmerksomhet av. Det er ikke noe andre kan gi deg, det er en falsk boost der og da, og så må du stå i konsekvensene senere. Anonymkode: 0d845...d92 Skam i passende dose er en fin ting for å lære av våre handlinger og for å unngå å gjenta dem. Så TS får nok bare tåle å stå i det og så går det etter hvert over. Også enig i ditt siste avsnitt, folk med god selvtillit og stødige personer søker ikke oppmerksomhet på en slik måte. Anonymkode: 8aed1...b91 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #40 Del Skrevet 27. oktober Siden det har blitt mye fokus på hvem som startet: jeg eskalerte flørtingen, men det var ikke jeg som startet det. Som jeg skrev, så var det han som begynte, med kommentarer, blikk og drinker. Anonymkode: 5d257...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå