Gå til innhold

Kvinne 40, kåt hele tiden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kåt konstant, det grenser til plagsomt. Har sex nesten daglig, mannen er med 95% av tiden og det er bra sex! 
men hvorfor er jeg fortsatt så grenseløst kåt? Driver å fantaserer om alt og alle, nesten alt jeg ser assosierer jeg med sex. Mulig dette er et luksusproblem, men for meg er det vanskelig å konsentrere meg. 
noen råd? 

Anonymkode: b6feb...c84

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker ofte på sex jeg og. M40, men er aldri konstant kåt som i erigert og klar for sex. Hvis det er det du mener?

Sex avler sex, har du prøvd litt avhold? En orgasme om dagen er ikke veldig mye eller uvanlig dog. Det har jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker sex som distraksjon. Kan det hende at du gjør det samme? Har du plager eller smerter du prøver å "overdøve"?

Anonymkode: d00a9...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er kåt konstant, det grenser til plagsomt. Har sex nesten daglig, mannen er med 95% av tiden og det er bra sex! 
men hvorfor er jeg fortsatt så grenseløst kåt? Driver å fantaserer om alt og alle, nesten alt jeg ser assosierer jeg med sex. Mulig dette er et luksusproblem, men for meg er det vanskelig å konsentrere meg. 
noen råd? 

Litt som meg du da.. men det er langt ifra plagsomt.. Du forvirrer tankene mine med, at kvinner ikke har utbytte av onani🤔 Hvorfor bare sex, og ingen onanering?

Det eneste som demper sexlysten, er å tømme utedoen på hytta.. og tømme vannlåser på badet for hår og gørr😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

noen råd? 

Kan være noe så enkelt som at hormonene dine ikke fungerer normalt. 
Er du seriøs med plagene dine og plagene er plagsomme så er en tur til legen en mulighet.

Anonymkode: 7248e...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.10.2024 den 20.00):

noen råd? 

Jeg å har det slik at jeg nesten hele tiden tenker på sex. Er mulig jeg har det slik for jeg får ikke så mye sex som jeg ønsker. Har lyst på mer sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg kommer dit en dag. Er k 35 

Det der er det siste jeg tenker på😴

Anonymkode: 7ae53...4f0

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...