AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #1 Del Skrevet 26. oktober 2024 Hva er dette? Har de siste par årene gått ned flere titalls kilo og dette har blitt mer og mer synlig med vektnedgangen. Så ikke dette i det hele tatt når jeg var tjukkere. Så enten var det sånn under fettet eller så har det oppstått (har løftet mye vekter, kan det være det)? Har akkurat bikket 30 og syns dette får beina mine til å se 80 år gamle ut. Det er på hele framside av Venstre lår og på Høyre legg. Ikke bare er det stygt, men det er vondt også? Kjenner sånn sprengefølelse når jeg står. I tillegg om jeg står oppreist og kommer borti låret eller leggen så gjør det vondt. Er det noe å gjøre med dette? Har fortsatt 15 kilo til å gå ned og er redd det skal komme mer og mer Anonymkode: 1baca...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #2 Del Skrevet 26. oktober 2024 Åreknuter… Anonymkode: ac9d9...a5a 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #3 Del Skrevet 26. oktober 2024 Det er åreknuter. Anonymkode: 3fa82...4c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #4 Del Skrevet 26. oktober 2024 Åreknuter Anonymkode: 4dcfd...384 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #5 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er dette? Har de siste par årene gått ned flere titalls kilo og dette har blitt mer og mer synlig med vektnedgangen. Så ikke dette i det hele tatt når jeg var tjukkere. Så enten var det sånn under fettet eller så har det oppstått (har løftet mye vekter, kan det være det)? Har akkurat bikket 30 og syns dette får beina mine til å se 80 år gamle ut. Det er på hele framside av Venstre lår og på Høyre legg. Ikke bare er det stygt, men det er vondt også? Kjenner sånn sprengefølelse når jeg står. I tillegg om jeg står oppreist og kommer borti låret eller leggen så gjør det vondt. Er det noe å gjøre med dette? Har fortsatt 15 kilo til å gå ned og er redd det skal komme mer og mer Anonymkode: 1baca...018 Vent til du har gått ned nok -så kan det rettes opp i. Anonymkode: db697...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 26. oktober 2024 #6 Del Skrevet 26. oktober 2024 Åreknuter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #7 Del Skrevet 26. oktober 2024 Åreknuter. Kan opereres bort om de er vonde. Anonymkode: 9c925...b16 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #8 Del Skrevet 26. oktober 2024 Ok, takk for svar. Har googlet litt nå og ser ut som det er noe man må dekke selv? Over 20 000 per bein? 😳 Anonymkode: 1baca...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #9 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok, takk for svar. Har googlet litt nå og ser ut som det er noe man må dekke selv? Over 20 000 per bein? 😳 Anonymkode: 1baca...018 Hvis det er kosmetisk må du dekke selv. Det offentlige kan dekke hvis det er vondt og i ulike tilfeller, ta kontakt med fastlegen din. Anonymkode: 9c925...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #10 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ok, takk for svar. Har googlet litt nå og ser ut som det er noe man må dekke selv? Over 20 000 per bein? 😳 Anonymkode: 1baca...018 Og det er helvetes vondt å operere, så hvis det kun er kosmetisk så hadde jeg droppet det for å si det sånn. Anonymkode: 53c64...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #11 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og det er helvetes vondt å operere, så hvis det kun er kosmetisk så hadde jeg droppet det for å si det sånn. Anonymkode: 53c64...ea9 Er mye sprengefølelse + vondt å være borti, så vil jo ha det vekk.. har jo vondt daglig. Men får vente til jeg har gått ned alle kiloene i tilfelle det blir mer Anonymkode: 1baca...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #12 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ok, takk for svar. Har googlet litt nå og ser ut som det er noe man må dekke selv? Over 20 000 per bein? 😳 Anonymkode: 1baca...018 Det er noe som gjerne oppstår pga trykk. Blodårene i beina har vært eller er tungt belastet, og da blir det gjerne åreknuter av det. Det kan skyldes vekten din (overvektig) og det kan skyldes trening med vekter. Hvis de er smertefulle, er det sannsynligvis noe du kunne fått dekket av det offentlige skulle jeg tro? Anonymkode: fa482...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #13 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg gikk hit og var veldig fornøyd med klinikken: https://areknuteekspertene.no/alt-om-areknuter/?gad_source=1&gbraid=0AAAAADyKEww9mxAHnmUvHeT1aP7EMepA6&gclid=EAIaIQobChMIv9m-hJesiQMVTmORBR3GZCD6EAAYAiAAEgLmL_D_BwE Anonymkode: 542c0...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #14 Del Skrevet 26. oktober 2024 https://www.apotek1.no/produkter/hirudoid-salve-3mg-g-374713p?srsltid=AfmBOoqgsFPgnqfU_Iyo8USKdcUUqeByQ2MmKBtjjhfwD9ItHSs5ehQ5 Se om det kan hjelpe å smøre dette på før du vurderer operasjon. Anonymkode: 1e580...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #15 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er dette? Har de siste par årene gått ned flere titalls kilo og dette har blitt mer og mer synlig med vektnedgangen. Så ikke dette i det hele tatt når jeg var tjukkere. Så enten var det sånn under fettet eller så har det oppstått (har løftet mye vekter, kan det være det)? Har akkurat bikket 30 og syns dette får beina mine til å se 80 år gamle ut. Det er på hele framside av Venstre lår og på Høyre legg. Ikke bare er det stygt, men det er vondt også? Kjenner sånn sprengefølelse når jeg står. I tillegg om jeg står oppreist og kommer borti låret eller leggen så gjør det vondt. Er det noe å gjøre med dette? Har fortsatt 15 kilo til å gå ned og er redd det skal komme mer og mer Anonymkode: 1baca...018 Åreknuter ja Anonymkode: ca3b2...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #16 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er dette? Har de siste par årene gått ned flere titalls kilo og dette har blitt mer og mer synlig med vektnedgangen. Så ikke dette i det hele tatt når jeg var tjukkere. Så enten var det sånn under fettet eller så har det oppstått (har løftet mye vekter, kan det være det)? Har akkurat bikket 30 og syns dette får beina mine til å se 80 år gamle ut. Det er på hele framside av Venstre lår og på Høyre legg. Ikke bare er det stygt, men det er vondt også? Kjenner sånn sprengefølelse når jeg står. I tillegg om jeg står oppreist og kommer borti låret eller leggen så gjør det vondt. Er det noe å gjøre med dette? Har fortsatt 15 kilo til å gå ned og er redd det skal komme mer og mer Anonymkode: 1baca...018 Jeg personlig tror dette er blodårer, men man kan jo forfalske bilder om dagen Anonymkode: afe1f...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet 26. oktober 2024 #17 Del Skrevet 26. oktober 2024 Har operert det 3 ganger og det var ikke spesielt vondt etterpå. Greide meg fint med paracet. Men hos meg så kommer det bare nye åreknuter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #18 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg har også fått noen sånne etter å ha gått ned 35 kilo. Kjennes litt "mykt" ut, mykt og humpete, hos meg. Har tenkt at det er noe åreknutelignende. Anonymkode: e35e3...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #19 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg personlig tror dette er blodårer, men man kan jo forfalske bilder om dagen Anonymkode: afe1f...74c Hva i alle dager skulle det være godt for? Anonymkode: 3dd6a...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #20 Del Skrevet 26. oktober 2024 Siden det ikke er nevnt, åreknuter. Anonymkode: bf71a...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå