Ladyen Skrevet 26. februar 2006 #1 Skrevet 26. februar 2006 Jeg lurer på om det er noen her som har tatt turen fra Bergen og nordover, helt eller delvis, og hva syns dere om opplevelsen evt. ? Hva kostet kalaset ?
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #2 Skrevet 26. februar 2006 Har kjørt Trondheim- Mosjøen og Tromsø-Havøysund. Flott tur, man bør være glad i å se på natur. Bestemoren min kjørte hele ruta nordover, og syntes det ble for kjedelig.
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2006 #3 Skrevet 26. februar 2006 Jeg har dratt Sortland-Sandnessjøen. Fantastisk tur, spesielt om sommeren.
*Ariel* Skrevet 28. februar 2006 #4 Skrevet 28. februar 2006 Bare pass på at du får en av de aller nyeste båtene. Det er samme pris for turen uansett båt, og de eldre båtene er kjipe.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #5 Skrevet 1. mars 2006 Syns det er en flott tur, har reist noen små turer og en lang - sørvestlandet til tromsø
Cata Skrevet 2. mars 2006 #6 Skrevet 2. mars 2006 Vurderer å ta en tur med hurtigruta til sommeren jeg også. Hvor lang tid tar det fra Bergen til Tromsø, f.eks? Og hvilke skip er de nyeste? Jeg har vært inne på nettsidene og sett, men jeg synes ærlig talt de sidene er ganske uoversiktlige, så hvis den sistnevnte informasjonen finnes der så har jeg oversett den.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #7 Skrevet 2. mars 2006 Richard With er fin og ny. Står datoen skipene er bygd, de største er også ofte nyere enn de små.
Cata Skrevet 2. mars 2006 #8 Skrevet 2. mars 2006 I all verden. Enten har de pusset opp sidene sine, eller så har jeg sett på noen andre sider. Dette var mer oversiktlig enn den jeg så på sist.
hecuba Skrevet 2. mars 2006 #9 Skrevet 2. mars 2006 Husker ikke prisen, men jeg dro sammen med familien på hurtigruta fra Bergen og hele veien. Hadde en kjempeopplevelse og vil gjerne dra igjen. Jeg var 17 år den gangen og kjedet meg ikke.
*Ariel* Skrevet 2. mars 2006 #10 Skrevet 2. mars 2006 Jeg ville reist med Midnatsol om jeg fikk muligheten. Har vært på omvisning der. Fantastisk flott. Var på julebord om bord på Narvik sist desember. Kjempeskuff. Liten, "gammel" båt.
salsera Skrevet 3. mars 2006 #12 Skrevet 3. mars 2006 Har vært på noen delstrekninger for en del år tilbake, men for meg var det bare et transportmiddel. Trenger at det skjer litt mer på ferie. Men har hørt mange si at det er en fin tur, særlig eldre. Kommer vel an på hva slags ferie man liker.
Tjorven Skrevet 3. mars 2006 #13 Skrevet 3. mars 2006 Har tatt turen fra Trondheim til Tromsø i juni for 2 1/2 år siden. Det var en fantastisk tur, og jeg håper at jeg får tatt den igjen en dag, men da kanskje hele turen. Nå var dette en tur med jobben, så pris vet jeg desverre ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå