AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #1 Del Skrevet 25. oktober 2024 Hvor ville du ikke bodd i Akershus fylke og hvorfor? Anonymkode: b997c...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #2 Del Skrevet 25. oktober 2024 Kanskje enklere å spørre hvor folk hadde ønsket bo. men jeg hadde ikke ønsket bo mellom Oslo og Asker. Ikke min type naboer. hadde ikke ønsket å bo øst for Glomma, blir alt for mye bygda for meg. Hadde ikke bodd på Leirsund, Lindeberg, Frogner eller kløfta. Er ikke noe for meg der. hadde ikke bodde lenger sør en Ski da det blir for langt fra Oslo. hadde ikke bodd på Lørenskog. For mye støy. Ikke Hurdal fordi det er for dårlig kollektivtilbud. Hadde ikke bodd nord for Hakadal typ. For langt fra Oslo. Jeg bor på Jessheim og er kjempefornøyd. Anonymkode: b8d0b...c54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #3 Del Skrevet 26. oktober 2024 Akershus er jo temmelig stort med mye variasjon. Alt fra Eidsvold til Asker. Jeg hadde villet bodd sentralt i Bærum fordi det er nærme Oslo, og fordi det er nærme både sjø og marka. Anonymkode: 0f4ff...e1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #4 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg er født og oppvokst i Asker og Bærum, og har bodd her hele mitt liv. Elsker det på alle måter! Anonymkode: 373a2...bee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #5 Del Skrevet 26. oktober 2024 Ski er helt topp, 12 min med tog til byen og hyggelige mennesker. Skog og natur i massevis, og alt av handlemuligheter i sentrum. Anonymkode: fed85...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #6 Del Skrevet 26. oktober 2024 Det er veldig mange flotte steder i Akershus. Jeg ville bodd nær marka og vann, og gjerne forholdsvis nær kollektivtrafikk som går relativt kjapt til Oslo - fordi jeg jobber der. Anonymkode: c1396...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #7 Del Skrevet 26. oktober 2024 Vi bor i Bærum, helt topp! Kort vei til alt du ønsker innen friluftsliv, oppegående og fine naboer, masse tilbud til små og store, og kort vei til Oslo/jobb. Anonymkode: d9131...393 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #8 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi bor i Bærum, helt topp! Kort vei til alt du ønsker innen friluftsliv, oppegående og fine naboer, masse tilbud til små og store, og kort vei til Oslo/jobb. Anonymkode: d9131...393 Men for å svare på spørsmålet ditt, så ville jeg ikke bodd noen andre steder i Akershus enn Bærum, kanskje muligens Asker. Anonymkode: d9131...393 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 26. oktober 2024 #9 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Men for å svare på spørsmålet ditt, så ville jeg ikke bodd noen andre steder i Akershus enn Bærum, kanskje muligens Asker. Anonymkode: d9131...393 Samme her. Født og oppvokst her, og her har jeg tenkt å bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #10 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 26.10.2024 den 15.43): Akershus er jo temmelig stort med mye variasjon. Alt fra Eidsvold til Asker. Anonymkode: 0f4ff...e1a Ja det er ett stort fylke og derfor jeg spurte her. Anonymkode: b997c...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #11 Del Skrevet 27. oktober 2024 Østre deler av Bærum med kort avstand til T-bane Anonymkode: 75c75...a87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå