Gå til innhold

Sende mld til en klinings?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Klina litt med en fyr forrige fredag. Fikk mld på tirsdag, og vi skrev endel mld frem og tilbake frem til natt til torsdag. På torsdag da jeg våknet svarte jeg på en jeg hadde fått om natten; ikkeno spørsmål, svarte på hans mld og ønsket en god dag. Siden har jeg ikke hørt noe.

Jeg mener jeg ikke bør sende flere mld, jeg skrev den siste, og han har ikke svart. Andre jeg snakker med mener jeg kan sende en mld, men blir ikke det å pushe det litt langt? Svarer han ikke er han vel ikke interessert tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare skriv en melding. Jeg liker ikke sånne regler jeg, jeg sendte den siste, derfor er det hans tur nå. Dessuten den som intet våger... Hva har du å tape?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Du mister ikke verdighet over en melding. Skriver du 20 uten å få respons på noen av dem, da har du mistet verdighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du mister ikke verdighet over en melding. Skriver du 20 uten å få respons på noen av dem, da har du mistet verdighet.

:ler: Sant nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker han deg tar han kontakt.

Jeg tror dette er cluet. Hadde han vært interessert i noe mer hadde han ikke nølt med å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette er cluet. Hadde han vært interessert i noe mer hadde han ikke nølt med å ta kontakt.

Kanskje han er surrete eller sjenert?

Kvifor er det guten som skal ta initiativ alltid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, istedenfor å avtale et møte har han latt det fade ut i noen meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Noen som har sett Oprah her?

He's just not that in to youuuu!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Noen som har sett Oprah her?

He's just not that in to youuuu!!!!

Jeg ser ikke på Oprah, men jeg har hørt om en bok med den tittelen, og jeg tror det stemmer veldig godt. Hvis en person ikke tar kontakt synes jeg det er ganske innlysende at han/hun ikke er interessert eller bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker hun ham nøler ikke hun med å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jalileh
Liker hun ham nøler ikke hun med å ta kontakt.

Joda, det kan hun vel. Hun vil beholde sin verdighet.

Skjønner henne godt jeg. Sier ikke at han ikke liker henne, men som jeg skrev...liker han henne tar han kontakt.

Om han er sjenert eller ikke vet vel Fjompe best selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...