AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #1 Del Skrevet 25. oktober 2024 Skulle egentlig lage fra bunnen av men jeg fikk kjøpt ferdigbunn fra peppes på 30%tilbud pga dato. Lurer på hvor tykke snurrene skal være? Og hvor lenge skal de stå i ovnen? Hvis jeg lager de dagen før, hvordan varme de til gjestene kommer? Anonymkode: 961fc...426 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #2 Del Skrevet 25. oktober 2024 Du lager de så tykk som du vil 😊 jeg pleier å bare skjære de ca 3cm tykke fordi jeg liker at de ikke er så store (sender de med i matpakke til barnet). Jeg lager også pizzasnurrer av ferdigbunn og da følger jeg bare steketiden som står på pakken til pizzabunnen (ca 13 min på 230 grader). Vi pleier å varme de kjapt litt i mikroen før servering 🙂 Anonymkode: b12ed...67f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #3 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du lager de så tykk som du vil 😊 jeg pleier å bare skjære de ca 3cm tykke fordi jeg liker at de ikke er så store (sender de med i matpakke til barnet). Jeg lager også pizzasnurrer av ferdigbunn og da følger jeg bare steketiden som står på pakken til pizzabunnen (ca 13 min på 230 grader). Vi pleier å varme de kjapt litt i mikroen før servering 🙂 Anonymkode: b12ed...67f Takk jeg skal heller ikke lage store. Det skal serves til flere barn som er gjester😅 Blir ikke de tørre eller harde av å varme i microen? Anonymkode: 961fc...426 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 25. oktober 2024 #4 Del Skrevet 25. oktober 2024 Med ferdig deig så ville jeg ventet til de skal serveres. Det tar ikke lange tiden å smelle sammen pizzasnurrer når deigen er ferdigkjøpt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå