AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #1 Skrevet 24. oktober 2024 Føler meg så heldig som har barnet mitt. Føler meg nesten forelska når jeg ser på henne, kjenner på de myke bollekinna, og når hun smiler til meg. Jeg er 100% alene med henne, så det eneste triste er at jeg ikke kan dele denne følelsen med noen. Jeg er bare så sykt glad i henne, og syns følelsen bare blir sterkere og sterkere. Jeg gruer meg til hun blir større kjenner jeg..kommer til å savne å ha en god liten 3-åring Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 61b76...607 34
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #2 Skrevet 24. oktober 2024 Tror det er ganske vanlig😃 Jeg er også veldig glad i min 3-åring. Tviholder på det siste «lille barn» tingene, som å holde i hånda og holde litt før legging. Koser på bollekinnene. Anonymkode: 09c7c...100 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #3 Skrevet 25. oktober 2024 Ja. Jeg synes kosen er mye mer dominerende enn slitet. Vet jeg kommer til å savne denne fasen så mye (2år). Anonymkode: 08001...bd8 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #4 Skrevet 25. oktober 2024 Ja det er veldig godt! Men nå sitter jeg her med tre tenåringer og fy flate så deilig det er også. Jeg elsker ungdommer! Der er så gøy å se hvordan voksne de er på vei til å bli, så er fint å kunne ha skikkelig gode samtaler med de. Samtaler på sengekanten. Skikkelig gode klemmer, morsomme aktiviteter etc. For hvert år har jeg tenkt at NÅ er den beste tiden med barna, men det har bare blitt bedre og bedre og bedre. Selvsagt er det vemodig at man ikke blir møtt av løpende små føtter og store smil når man henter i barhagen, men kanskje et mutt lite hei når de slenger seg inn i bilen - men i det store og hele så er livet med ungdommer i hus skikkelig bra. Anonymkode: d56d9...14d 4 13 6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #5 Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Føler meg så heldig som har barnet mitt. Føler meg nesten forelska når jeg ser på henne, kjenner på de myke bollekinna, og når hun smiler til meg. Jeg er 100% alene med henne, så det eneste triste er at jeg ikke kan dele denne følelsen med noen. Jeg er bare så sykt glad i henne, og syns følelsen bare blir sterkere og sterkere. Jeg gruer meg til hun blir større kjenner jeg..kommer til å savne å ha en god liten 3-åring Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 61b76...607 Slapp av, ikke noe å grue seg til. Klart, man savner kanskje småbarnstida litt, men det er så mye nytt og fint å være takknemlig for når de blir større. Min er 15 år nå, og det er like, om ikke mer, fantastisk å være mamma nå som da hun var 3. Nye epoker er godt, det også 🥰 Anonymkode: d1c34...e82 2 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #6 Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Føler meg så heldig som har barnet mitt. Føler meg nesten forelska når jeg ser på henne, kjenner på de myke bollekinna, og når hun smiler til meg. Jeg er 100% alene med henne, så det eneste triste er at jeg ikke kan dele denne følelsen med noen. Jeg er bare så sykt glad i henne, og syns følelsen bare blir sterkere og sterkere. Jeg gruer meg til hun blir større kjenner jeg..kommer til å savne å ha en god liten 3-åring Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 61b76...607 Å ha barn er som å være nyforelsket hele tiden ❤️ Anonymkode: 2c9ac...739 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #7 Skrevet 25. oktober 2024 Føler helt det samme, tror det er veldig normalt 💞💞 Anonymkode: 0088c...d51 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #9 Skrevet 25. oktober 2024 Ja, kjenner meg så igjen. Jeg elsker min lille toåring- synes ingen er så god, fin, klok, sjarmerende og morsom som henne. Fra hun var i magen har livet vært helt fantastisk, aldri hatt det bedre og kjenner på en enorm takknemlighet hver dag❤️ Trodde først det var ei baby-boble- men i så fall er jeg enda i den❤️ Synes heller ikke det er noe slit og mas og alt det som det skrives så mye om her inne. Men har nok en veldig lite krevende toåring, hun er som ei sol, og jeg har valgt å jobbe redusert for å slippe at livet blir et evig jag. Skulle ønske disse åra kunne vart lengre, jeg tror dette er toppen i livet mitt, de åra jeg som gammel dame på eldrehjem vil se tilbake på å tenke at var de beste. Anonymkode: fef29...d5d 5
Bokormsen Skrevet 25. oktober 2024 #10 Skrevet 25. oktober 2024 Ja det derfor vi får flere, helt til vi ikke klarer mer:) 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #11 Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja det er veldig godt! Men nå sitter jeg her med tre tenåringer og fy flate så deilig det er også. Jeg elsker ungdommer! Der er så gøy å se hvordan voksne de er på vei til å bli, så er fint å kunne ha skikkelig gode samtaler med de. Samtaler på sengekanten. Skikkelig gode klemmer, morsomme aktiviteter etc. For hvert år har jeg tenkt at NÅ er den beste tiden med barna, men det har bare blitt bedre og bedre og bedre. Selvsagt er det vemodig at man ikke blir møtt av løpende små føtter og store smil når man henter i barhagen, men kanskje et mutt lite hei når de slenger seg inn i bilen - men i det store og hele så er livet med ungdommer i hus skikkelig bra. Anonymkode: d56d9...14d Så heldig du er, jeg synes livet med tenåringer er et mareritt og skulle ønske det var mulig å skru tiden tilbake. Savner småbarnstiden så innmari.. Anonymkode: 866aa...1d6 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #12 Skrevet 25. oktober 2024 Kjenner meg igjen. Har også ei jente på 2,5 år som trolig blir mitt eneste barn. Jeg kjente ikke den intense kjærligheten da hun ble født, men den har vokst - sakte men sikkert ❤️ Hun var rundt ett år når jeg begynte å reflektere over dette, og fikk nesten en sånn aha-opplevelse når jeg skjønte hvor mye hun betyr for meg. Når det er sagt, jeg synes det er godt å få litt avlastning innimellom, og jeg gleder meg også til å se henne bli større 🤭 Jeg opplevde komplikasjoner i svangerskapet, og det var ikke gitt at jenta mi skulle overleve. Derfor er jeg så ufattelig takknemlig hver eneste dag! Anonymkode: bf9d3...e37 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #13 Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så heldig du er, jeg synes livet med tenåringer er et mareritt og skulle ønske det var mulig å skru tiden tilbake. Savner småbarnstiden så innmari.. Anonymkode: 866aa...1d6 Jeg ikke at det ikke er utfordrende, men en helt ny type våkennetter, mye større problemer når det først er noe, skole, venner, festing og rus. Men når de er ungdommer høster man som regel frukter av det forholdet man har bygd opp gjennom småbarnstiden. Anonymkode: d56d9...14d 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #14 Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg ikke at det ikke er utfordrende, men en helt ny type våkennetter, mye større problemer når det først er noe, skole, venner, festing og rus. Men når de er ungdommer høster man som regel frukter av det forholdet man har bygd opp gjennom småbarnstiden. Anonymkode: d56d9...14d Ja jeg frykter at jeg ikke har vært en god nok mor og derfor får jeg svi nå, at man får det man fortjener. Anonymkode: 866aa...1d6 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #15 Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det er veldig godt! Men nå sitter jeg her med tre tenåringer og fy flate så deilig det er også. Jeg elsker ungdommer! Der er så gøy å se hvordan voksne de er på vei til å bli, så er fint å kunne ha skikkelig gode samtaler med de. Samtaler på sengekanten. Skikkelig gode klemmer, morsomme aktiviteter etc. For hvert år har jeg tenkt at NÅ er den beste tiden med barna, men det har bare blitt bedre og bedre og bedre. Selvsagt er det vemodig at man ikke blir møtt av løpende små føtter og store smil når man henter i barhagen, men kanskje et mutt lite hei når de slenger seg inn i bilen - men i det store og hele så er livet med ungdommer i hus skikkelig bra. Anonymkode: d56d9...14d Åå, er så enig! Det er skikkelig skikkelig stas med ungdom i hus, og jeg kan med hånden på hjertet si at dette er den beste tiden så langt! Anonymkode: d1c34...e82 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #16 Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ja jeg frykter at jeg ikke har vært en god nok mor og derfor får jeg svi nå, at man får det man fortjener. Anonymkode: 866aa...1d6 Det er aldri for seint å reparere. Man må bruke tid, omsorg og mye humor. Anonymkode: d56d9...14d 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #17 Skrevet 25. oktober 2024 Jeg har verdens herligste gutter på 9 og 11 år. Elsker de mer hver eneste dag som går, selvom man føler at det skulle vært umulig. Å være forelder er så fantastisk, åpner opp følelser man ikke trodde fantes 🥰 Anonymkode: f461d...ba2 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #18 Skrevet 25. oktober 2024 følelsen vokser i tankt med barnet TS ❤️ Anonymkode: 912ab...463
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #19 Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har verdens herligste gutter på 9 og 11 år. Elsker de mer hver eneste dag som går, selvom man føler at det skulle vært umulig. Å være forelder er så fantastisk, åpner opp følelser man ikke trodde fantes 🥰 Anonymkode: f461d...ba2 Så godt å høre😊 var litt redd for at kjærligheten var på "max" nå som hun er så søt Anonymkode: 61b76...607 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #20 Skrevet 25. oktober 2024 Følelsen gir seg ikke med alderen heller. Jeg er mor til en tjuefire åring, og jeg elsker fremdeles barnet mitt akkurat like mye som jeg gjorde for tjue år siden ❤️ Barna våre er det mest dyrebare vi har. Den følelsen slår alt. Anonymkode: e059d...d11 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå