AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #21 Skrevet 26. oktober 2024 Jeg slet veldig med angst og på dag 2 klarte jeg å være med ut. Den virket fort på meg og var sikkert med på å redde livet mitt. Av bivirkninger husker jeg litt kvalme og at jeg brått våknet om morgenen. Jeg hadde også panikk for å ta de. Jeg begynte på 5 mg og trappet opp til 10mg etter en god uke. De som går rett på 10 får gjerne mer bivirkninger. Syntes det er rart å ikke begynne på lavere men nå er jeg ikke lege😅 Gi det tid og jeg har forresten aldri hatt behov for høyere dose. Og jeg fikk et nytt liv! Lykke til Anonymkode: 44a2e...be1 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #22 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg slet veldig med angst og på dag 2 klarte jeg å være med ut. Den virket fort på meg og var sikkert med på å redde livet mitt. Av bivirkninger husker jeg litt kvalme og at jeg brått våknet om morgenen. Jeg hadde også panikk for å ta de. Jeg begynte på 5 mg og trappet opp til 10mg etter en god uke. De som går rett på 10 får gjerne mer bivirkninger. Syntes det er rart å ikke begynne på lavere men nå er jeg ikke lege😅 Gi det tid og jeg har forresten aldri hatt behov for høyere dose. Og jeg fikk et nytt liv! Lykke til Anonymkode: 44a2e...be1 Hvor lenge har du gått på det? Når skal du trappe ned. Anonymkode: 5f236...ddd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå