Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er en diskusjonstråd, og for at det skal være en diskusjon må alle meninger kunne ytres, din også. 

Sol, admin.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sol Rampelyset skrev (16 minutter siden):

Det er en diskusjonstråd, og for at det skal være en diskusjon må alle meninger kunne ytres, din også. 

Sol, admin.

Takk for avklaringen.

Skrevet

Når du/dere nå har svart i denne tråden, og er blitt gjort oppmerksomme på regelbrudd i tråden, vil dere da kanskje rydde tråden etterhvert? 

Det blir ikke mulig å føre en diskusjon når folk er mer opptatt av å kalle meg Stina/PF, mene at jeg skriver som PF, osv, framfor å diskutere sak

Det blir lite troverdig at dere ønsker en reell diskusjonstråd hvis dere ikke rydder i tråden når dere først viser dere aktive i forumet, er klar over regelbrudd og likevel ikke følger opp.

Det er ikke ment som sutring, jeg syns bare det trengs litt innstramming i tråden når voksne folk ikke greier å diskutere sak - desverre. 

• Nyttig 2
Skrevet
Littelulla skrev (1 time siden):

Når du/dere nå har svart i denne tråden, og er blitt gjort oppmerksomme på regelbrudd i tråden, vil dere da kanskje rydde tråden etterhvert? 

Det blir ikke mulig å føre en diskusjon når folk er mer opptatt av å kalle meg Stina/PF, mene at jeg skriver som PF, osv, framfor å diskutere sak

Det blir lite troverdig at dere ønsker en reell diskusjonstråd hvis dere ikke rydder i tråden når dere først viser dere aktive i forumet, er klar over regelbrudd og likevel ikke følger opp.

Det er ikke ment som sutring, jeg syns bare det trengs litt innstramming i tråden når voksne folk ikke greier å diskutere sak - desverre. 

Støttar denne.

• Liker 2
Skrevet

Fint at noe er ryddet. Er det da sånn å forstå at det er greit å spekulere/spre rykter om at brukere er personen tråden handler om, siden det får bli stående? 

Det er fryktelig ødeleggende for sakligheten i tråden, og lavmåls hersketeknikk for å avskjære motparten i diskusjonen, ved å slenge ut slike påstander. 

• Nyttig 3
Skrevet

Det forekommer i alle tråder, og er ikke spekulasjoner til skade for den omtalte part, ref reglene. Det er bare å ignorere, så tar det ikke plass i tråden. 

Tråden ble ryddet for en liten stund siden. Regelbruddene var skrevet etter jeg var ferdig å moderere sist. Vi modererer som hovedregel innen 24 timer. 

Sol, admin.

Skrevet (endret)
Sol Rampelyset skrev (2 timer siden):

Det forekommer i alle tråder, og er ikke spekulasjoner til skade for den omtalte part, ref reglene. Det er bare å ignorere, så tar det ikke plass i tråden. 

Tråden ble ryddet for en liten stund siden. Regelbruddene var skrevet etter jeg var ferdig å moderere sist. Vi modererer som hovedregel innen 24 timer. 

Sol, admin.

Jeg er uenig i at det ikke er til skade, da det blir lagt ut ment for å så tvil om min legitimitet og troverdighet. Og det syns jeg ikke er greit. Jeg tenker at skal dere stå inne for å være åpne for ulike meninger må dere vise det gjennom modereringen også. 

Jeg syns det er rart om ikke denne formen for brukerdebatt blir ryddet. 

Endret av Littelulla
  • Nyttig 2
Skrevet
Sol Rampelyset skrev (12 timer siden):

Det er bare å ignorere, så tar det ikke plass i tråden. 

Sol, admin.

Uenig.

Når dere lar slik stå,spiller brukere videre på dette,gjerne over flere sider med evige diskusjoner om at vedkommende er xxx,siden spekulasjonen ikke fjernes eller slås ned på.

Mange vil se det som en bekreftelse på egne mistanker og styre diskusjonen deretter.

• Nyttig 2
Skrevet
Sol Rampelyset skrev (17 timer siden):

Sol, admin.

Tuller dere nå? Det tar masse plass i tråden og er en uting å la det få stå, det har ingenting i tråden å gjøre og er kun hersketeknikk. 

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...