J.. Skrevet 22. november 2025 #81 Skrevet 22. november 2025 oss-to skrev (28 minutter siden): Eg skreiv det fordi eg meiner mange av kommentarane i tråden går over i ren latterleggjering, sjølv om dei teknisk sett ikkje bryt reglane. Difor meiner eg moderatorane bør sjå litt på linja dei har lagt seg på her, for det verkar ikkje som same praksis blir brukt i andre trådar. For meg handlar dette eigentleg mest om modereringsnivå og konsekvens , ikkje om at folk ikkje skal få diskutere. Jeg er enig med deg,men som sagt,det er tatt opp før..
elskersommer Skrevet 14. desember 2025 #82 Skrevet 14. desember 2025 @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset @Forumansvarlig Dere.må virkelig se på denne tråden NÅ.. for der er det ikke bra
elskersommer Skrevet 19. desember 2025 #83 Skrevet 19. desember 2025 @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset @Forumansvarlig Kan dere sjekke tråden.. en bruker har lagt ut mobilnummer til en annen person. Bruker sier det er Stina sitt men det tilhører en helt annen person
oss-to Skrevet torsdag kl. 10:20 #84 Skrevet torsdag kl. 10:20 (endret) . Endret torsdag kl. 11:00 av oss-to
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå