Gå til innhold

Planlegger du å kle deg litt sexy til julebordet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 16.48):

Skal kle meg pent og classy på julebordet.. pynte meg skikkelig :)

Så.. Skal jeg kle meg helt naken sammen med kollegaen min etterpå 🤩😂

Anonymkode: 6e026...780

Det skal jeg også 🤭

Anonymkode: dfc5e...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det skal jeg også 🤭

Anonymkode: dfc5e...96b

Mye utruskap på julebord? Har droppa hele greia de siste 10-12 åra.

Anonymkode: 31008...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mye utruskap på julebord? Har droppa hele greia de siste 10-12 åra.

Jeg var den første som skulle dette 😁

Vi er begge single, og ingen har overordnet ansvar for den andre. I hverdagen sees vi mye, men har valgt å ikke dele vårt forhold på jobben enda. Så har absolutt ikke noe med utroskap å gjøre.

Samtidig er det svært spennende å pynte seg for hverandre, ha en super kveld med kollegaene, og samtidig dele tanken på hva vi skal etterpå 🤩

Til deg som skal det samme: ha et supert julebord 🥰

Anonymkode: 6e026...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Aldri. Går alltid i genser og jeans.

Anonymkode: edbed...b24

Går man virkelig i jeans på julebord? Jeg har alltid kjole. En gang i året kan man pynte seg ovenfor kolleger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 11.09):

Singel eller i forhold, med eller uten partner?

Planlegger å droppe julebordet. Mer stusselig tilstelning kan jeg ikke tenke meg. Hvorfor kle seg SEXY for samvær med kollegaer, egentlig?

Anonymkode: d7749...d76

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Planlegger å droppe julebordet. Mer stusselig tilstelning kan jeg ikke tenke meg. Hvorfor kle seg SEXY for samvær med kollegaer, egentlig?

Anonymkode: d7749...d76

For å vise hvem som er mest sexy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Går man virkelig i jeans på julebord? Jeg har alltid kjole. En gang i året kan man pynte seg ovenfor kolleger.

Går i vanlige klær på julebord. Det er ikke ulovlug.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For å vise hvem som er mest sexy?

:klo: Dummeste jeg har hørt på en stund. 🤷‍♀️

Nei, jeg skal ikke kle meg sexy på julebord. Jeg er i er forhold og har ingen interesse av å fremstå som noe annet enn profesjonell rundt mine kollegaer.

Anonymkode: c7388...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Går i vanlige klær på julebord. Det er ikke ulovlug.

Jeg pynter meg aldri for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg pynter meg aldri for andre.

Er det aldri hyggelig å kle seg litt sexy for mannen en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei! Jeg er ikke sexy, så bare tullete å kle seg sexy. Eneste jeg kunne ha oppnådd er å gi folk varige traumer. 

Anonymkode: 4f279...799

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal jeg. Gift småbarnsmor, men som allikvel liker å pynte meg og føle meg fin (de få gangene jeg er ute). Sexy betyr jo ikke  lårkort og kløft. Lårkort er jeg ferdig med. Men ifjor hadde jeg null utringning, men en spesiell skjæring ved den ene armen, lang kjole (ned i bakken), men med splitt. Følte meg sexy 😎 og dro hjem, la meg og tilbake til familielivet og kjedelige klær dagen derpå.

Anonymkode: a4c58...2f4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gift med barn og liker å kle meg fint hver dag. Sexy behøver jo ikke være trashy! Lårkort, gjennomsiktig, pølseskinn, kløft sammen er jeg jo ferdig med for lengst, men kan gjerne ha figurnære klær, vise litt rygg osv. 

planlegger å pynte meg på en nedtonet, klassisk sexy måte på julebordet i år. Har droppet det to år på rad, men gleder meg til å føle meg fin i år:) flørter aldri med kolleger, men har ikke noe imot oppmerksomheten. 

Anonymkode: d4ea6...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også legge til at jeg har til gode å se masse kløft eller kortkorte skjørt på de kvinnelige kollegene mine. Likevel masse flotte, sexy antrekk ute og går. Og masse dørgende kjedelig 😅

Anonymkode: d4ea6...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Lykkelig singel. Vår arbeidsplass har ikke tradisjon for å kle seg sexy!

Anonymkode: fe2e2...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - er det damer her som antyder at det å kle seg sexy betyr en invitasjon til noe som helst... artig. Hadde en mann sagt det samme - at jeg prøvde meg fordi hun var så lettkledd, vel da... ville man fått hørt det.

Damene på julebbordet hos oss kler seg litt ymse. Jeg synes det er flott at noen pynter seg og har antrekk vil viser litt hud - det er bare fint. Som regel følger det stort sett det man ser i hverdagen også. Det trauste er trauste også på julebord, de som pynter seg og til dels flasher seg i sosiale medier er også de som er mest sexy på julebordet. De med god smak har også god smak på julebordet.

Noen kan skuffe skikkelig - har dame i tidlig 30-årene på jobben som jeg synes er strålende - mye utstråling, alltid hyggelig - avslappende vesen og dessuten en fin stemme...  hun kler seg veldig bumsete til hverdags - alltid allværsjakke, topplue og kjedelige gensere...  De andre damene kom i fine kjoler og en del med bare armer og/eller utringing - denne dama kom i en slags lite fin ullkjole som så ut som hun skulle gå rett ut i vinetnatten... utrolig skuffende. Tror nesten jeg sa til henne i fylla at hun hadde kledd mye mer sprudlende klær... Haha. Tror ikke jeg gjorde det. Håper ikke.

Anonymkode: edd3b...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...