LiseTV Skrevet 24. oktober #21 Del Skrevet 24. oktober Skal ha på en fin kjole. Om noen oppfatter det som sexy så er det ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #22 Del Skrevet 25. oktober Absolutt ikke. Er single. Anonymkode: df346...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #23 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 13.56): Merkelig påstand! Skal det liksom ikke være lov å kle seg sexy når en er over 18 år nå da.. Du har ikke mye peiling på hav som foregår på jobbjulebord i hvert fall 😅 Anonymkode: 403ef...310 Ja og hva er det egentlig ? At de samme gutta prøver seg på absolutt alle damene hvert år, og den nyansatte dama driter seg loddrett ut da hun til en viss grad går på limpinnen og danser litt for tett med en av de - nok til at ryktene går i ukevis 🤣 Anonymkode: a32d5...f4d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #24 Del Skrevet 25. oktober Ja, tenkte å ha kjole med utringning og den er bittelitt kort i tillegg (jeg er høy). Jeg er singel, ikke interessert i noen på jobb eller noe, men liker likevel tanken på at de synes jeg er fin 😅 Anonymkode: 799bf...332 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #25 Del Skrevet 25. oktober Veldig få kvinner ønsker å innrømme at de forsøker å framstå som sexy på et julebord. Attraktiv ønsker de å være likevel. Og det er de uansett. Så alt ordner seg. Anonymkode: a93f7...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #26 Del Skrevet 25. oktober Nei. Singel. Anonymkode: 81ff5...2b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #27 Del Skrevet 25. oktober Nei. Jeg driver enkeltmannsforetak 😆 Anonymkode: 22292...e67 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #28 Del Skrevet 25. oktober Jepp!Sexy i den forstand at kjolen figurnær. Har en fin kropp og liker å vise den frem👸 Anonymkode: e4576...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #29 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei. Jeg driver enkeltmannsforetak 😆 Anonymkode: 22292...e67 Du gjør alt på egenhånd😎 Anonymkode: 31008...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #30 Del Skrevet 26. oktober Nei, jobber i helsevesenet og kler meg ikke sexy for mine kolleger av samme kjønn 🤣 Anonymkode: f2f37...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #31 Del Skrevet 26. oktober I et forhold, høygravid, og bare kvinner på arbeidsplassen. Pynte meg sexy? Nei 😅 Anonymkode: ef280...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vantage Skrevet 26. oktober #32 Del Skrevet 26. oktober Blir vel som i fjor; dress med skjorte, blondestring, nylonstrømper og glatte sko. Så blir det opp til andre å bedømme om det er sexy eller ikke 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #33 Del Skrevet 26. oktober Nei, ikke på Peppes og med min mor som ledsager (jobber tilrettelagt) Anonymkode: d38e9...5ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #34 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (22 timer siden): I et forhold, høygravid, og bare kvinner på arbeidsplassen. Pynte meg sexy? Nei 😅 Anonymkode: ef280...9cd Hvorfor ikke pynte seg overfor andre kvinner? Vise dem at jeg er mer sexy en de er? Anonymkode: 31008...01d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet mandag kl 21:14 #35 Del Skrevet mandag kl 21:14 Nei, absolutt ikke. Det eneste julebordet jeg skal på er et alkoholfritt arrangementet i regi av en frivillig forening hvor det også kommer ungdommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:24 #36 Del Skrevet mandag kl 21:24 Tja. Alt som ikke er fluoriserende med refleks fremstår jo som mer sexy enn hva mine kolleger er vant til å se meg i, men det blir nok noe knelangt med antydning til kløft. Anonymkode: b72ed...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet tirsdag kl 17:51 #37 Del Skrevet tirsdag kl 17:51 Nei. Det er dresscode på julebordet. Så alle vi mannfolka går i dress, skjorte og pensko. har desverre ikke det valget å bestemme hva jeg skal ha på meg. Selv om jeg gjerne skulle gått med noe mer komfortabelt og mindre formelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:02 #38 Del Skrevet tirsdag kl 18:02 Morpheus skrev (10 minutter siden): Nei. Det er dresscode på julebordet. Så alle vi mannfolka går i dress, skjorte og pensko. har desverre ikke det valget å bestemme hva jeg skal ha på meg. Selv om jeg gjerne skulle gått med noe mer komfortabelt og mindre formelt. Menn i dress er sexy 😉 Anonymkode: 799bf...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:37 #39 Del Skrevet tirsdag kl 20:37 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Menn i dress er sexy 😉 Anonymkode: 799bf...332 Uniform er bedre Anonymkode: 31008...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:44 #40 Del Skrevet tirsdag kl 20:44 Jeg skal jo pynte meg, og synes jeg sexy ut i det meste. Så ja! Men folk har vel forskjellig definisjon av hva sexy er. Sist gikk jeg i bukse og en langermet, høyhalset topp med bare en liten cm flk av magen synlig når det km til hud. Og en oversized blazer over. Det var supersexy. Anonymkode: c3efb...feb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå