Serafin Skrevet 26. oktober #41 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 9.05): Nei, jeg "ble ikke pult", men mannen min og jeg elsket flere ganger på bryllupsnatten. Du TS bør lære å ordlegge deg! Anonymkode: 1289f...42e Ts er vel flinkere på å ligge enn å ordlegge seg kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 26. oktober #42 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 9.05): Nei, jeg "ble ikke pult", men mannen min og jeg elsket flere ganger på bryllupsnatten. Du TS bør lære å ordlegge deg! Anonymkode: 1289f...42e Baktus2024 skrev (21 timer siden): Tror det kalles å elske Tydeligvis delte meninger om det. Må si meg enig i denne tråden. Elske kan jeg gjøre døgnet rundt, så knuller/puler man innimellom. Blir som å si at man skal gå og fordøye litt. Men fordøyelsen pågår jo konstant, og så driter man innimellom…..uten sammenlikning forøvrig😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #43 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 9.05): Nei, jeg "ble ikke pult", men mannen min og jeg elsket flere ganger på bryllupsnatten. Du TS bør lære å ordlegge deg! Anonymkode: 1289f...42e Det kalles for å pule. Å elske har ikke noe med sex å gjøre. Jeg elsker å gå tur i fjellet, men jeg puler jenter. Anonymkode: ffa4b...b3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 26. oktober #44 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 7.41): Bryllup er en utrolig travel dag, der det kan være vanskelig å få nok tid til alt. Så derfor lurer jeg på hvem som fikk tid til å bli pult i bryllupet sitt 😁 Selv hadde jeg og kona det som et mål å pule i bryllupet vårt, så jeg knullet henne i doggy til hun var full av sæden min. Dette fikk vi til etter fotograf ved å ta en kjapp tur til hotellet. Utrolig sexy å se henne ta pikken min i brudekjolen hehe. M32 Anonymkode: 74c61...82c Så ekkel måte å uttrykke seg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. oktober #45 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det kalles for å pule. Å elske har ikke noe med sex å gjøre. Jeg elsker å gå tur i fjellet, men jeg puler jenter. Anonymkode: ffa4b...b3d Det kalles mange ting. Å elske er å vise kjærlighet. Er jo en grunn til at man kan kalle det for het elskov. Hvilke ord man er mest komfortable med å bruke er noe annet. Det kommer jo an på dynamikken imellom to personer det. Noen liker å bare kalle det sex, mens andre sier knulle, pule, peise på, sexe osv. Ordbruken er noe man kan bli enige om. Jeg har ihvertfall ikke et ønske om å avtenne en partner på det viset der 😂. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 27. oktober #46 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 14.42): Så kona di er aldri "full av sæden" din. Det er innbildning. Det er så mye sæd der at hun ikke klarer å holde det der. Da må det jo være fullt? Hadde det ikke vært fullt kunne hun holdt det inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 28. oktober #47 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 9.05): Nei, jeg "ble ikke pult", men mannen min og jeg elsket flere ganger på bryllupsnatten. Du TS bør lære å ordlegge deg! Anonymkode: 1289f...42e Jeg bruker helst ikke ord som «pule» når jeg skriver her inne. Da er det de korrekte og nøytrale ordene som gjelder. Men privat bruker jeg disse ordene. Elske ville vært alt for høyttravende ord for meg til daglig. Sex handler oftest om og lyst, sjelden om kjærlighet. I det store bildet kan det selvsagt handle om kjærlighet, da det er min kone jeg oftest har sex med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå