AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #1 Del Skrevet 24. oktober 2024 Bryllup er en utrolig travel dag, der det kan være vanskelig å få nok tid til alt. Så derfor lurer jeg på hvem som fikk tid til å bli pult i bryllupet sitt 😁 Selv hadde jeg og kona det som et mål å pule i bryllupet vårt, så jeg knullet henne i doggy til hun var full av sæden min. Dette fikk vi til etter fotograf ved å ta en kjapp tur til hotellet. Utrolig sexy å se henne ta pikken min i brudekjolen hehe. M32 Anonymkode: 74c61...82c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #2 Del Skrevet 24. oktober 2024 I bryllupet nei? Bryllupsnatten ble jo noe annet men var for stressa og travel på dagen. Fikk tatt igjen for det da. Anonymkode: 56502...5df 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #3 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Bryllup er en utrolig travel dag, der det kan være vanskelig å få nok tid til alt. Så derfor lurer jeg på hvem som fikk tid til å bli pult i bryllupet sitt 😁 Selv hadde jeg og kona det som et mål å pule i bryllupet vårt, så jeg knullet henne i doggy til hun var full av sæden min. Dette fikk vi til etter fotograf ved å ta en kjapp tur til hotellet. Utrolig sexy å se henne ta pikken min i brudekjolen hehe. M32 Anonymkode: 74c61...82c Giftet oss i ett eksotisk land på stranden, så sex når vi stod opp og sex etter vi hadde sagt ja, i boblebadet! Og sikkert på kvelden etter romantisk middag! Så mye deiligere enn å stresse med å lage til bryllup! Anonymkode: a3335...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 24. oktober 2024 #4 Del Skrevet 24. oktober 2024 Nei, ble ikke noe sex før 14 dager etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 24. oktober 2024 #5 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bryllup er en utrolig travel dag, der det kan være vanskelig å få nok tid til alt. Så derfor lurer jeg på hvem som fikk tid til å bli pult i bryllupet sitt 😁 Selv hadde jeg og kona det som et mål å pule i bryllupet vårt, så jeg knullet henne i doggy til hun var full av sæden min. Dette fikk vi til etter fotograf ved å ta en kjapp tur til hotellet. Utrolig sexy å se henne ta pikken min i brudekjolen hehe. M32 Anonymkode: 74c61...82c Får håpe det ikke skjer midt i bryllupsfesten... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #6 Del Skrevet 24. oktober 2024 Nei, jeg "ble ikke pult", men mannen min og jeg elsket flere ganger på bryllupsnatten. Du TS bør lære å ordlegge deg! Anonymkode: 1289f...42e 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #7 Del Skrevet 24. oktober 2024 Hadde sex i boblebadet på natten etter bryllupsfesten. Begge var stup trøtte, men vi skulle ha sex for å ha det. Jeg har nemlig vært gift en gang før, og da hadde vi ikke sex. Så dette var viktig for meg. ( trodde jeg) Hadde skikkelig sex dagen etterpå da vi våknet. Kvinne 42. Anonymkode: d4d76...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #8 Del Skrevet 24. oktober 2024 Kvinne i siste del av 40-årene her. Det var da voldsomt som man reagerer på språket fremfor å holde seg til sak. Jeg reagerer ikke på språket i det hele tatt. Sjelden jeg antar at andre er sjalu, men her mistenker jeg at det er grunnen. Sex er sunt og avstressende og burde være helt perfekt å få til i løpet av en sånn dag. Anonymkode: 8785f...6e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. oktober 2024 #9 Del Skrevet 24. oktober 2024 Faktisk ikke. Så her ble jeg ganske skuffet... Så var det veldig varmt på Bali, så jeg kan jo på en måte forstå det selv om... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 24. oktober 2024 #10 Del Skrevet 24. oktober 2024 Jepp. På gavebordet foran alle gjestene. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 24. oktober 2024 #11 Del Skrevet 24. oktober 2024 Jeg har vært gift en gang men det ble lite action på bryllupsnatten da dagene i forkant og selve dagen var så stressende at vi begge var totalt utslitt og slik tror deg det er mange som har opplevd det😳 Men det ble jo tatt igjen i etterkant og han jeg giftet meg med hadde veldig sans for undertøyet jeg hadde under kjolen så har faktisk blitt brukt ved flere anledninger i ettertid😳 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 24. oktober 2024 #12 Del Skrevet 24. oktober 2024 Tråden er ryddet for avsporinger. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #13 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bryllup er en utrolig travel dag, der det kan være vanskelig å få nok tid til alt. Så derfor lurer jeg på hvem som fikk tid til å bli pult i bryllupet sitt 😁 Selv hadde jeg og kona det som et mål å pule i bryllupet vårt, så jeg knullet henne i doggy til hun var full av sæden min. Dette fikk vi til etter fotograf ved å ta en kjapp tur til hotellet. Utrolig sexy å se henne ta pikken min i brudekjolen hehe. M32 Anonymkode: 74c61...82c Gikk hun rundt med lukt og griseriet rennende ut resten av kvelden? 🤢 Hadde i vertfall brukt kondom i så fall.. Anonymkode: f6459...dfa 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantyhoselover Skrevet 24. oktober 2024 #14 Del Skrevet 24. oktober 2024 En kompis på spillejobb pulte bruden i en garderobe under bryllupsfesten. Ingen oppdaget noeheldigvis...😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 24. oktober 2024 #15 Del Skrevet 24. oktober 2024 Ikke under bryllupet men på bryllupsnatten. Dessuten på morgenen etter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #16 Del Skrevet 24. oktober 2024 Hadde ikke sex under bryllupet (tanken slo meg ikke én gang, vi var jo sammen med familie og venner hele dagen), og heller ikke på bryllupsnatta - vi var trøtte og ville heller sove 😊 Anonymkode: 2ac48...7dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #17 Del Skrevet 24. oktober 2024 pantyhoselover skrev (3 timer siden): En kompis på spillejobb pulte bruden i en garderobe under bryllupsfesten. Ingen oppdaget noeheldigvis...😆 Velbehaget varer 10 minutter, skammen varer 10 år. Anonymkode: 91da6...f6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #18 Del Skrevet 24. oktober 2024 En ekte faustisk avtale.... Anonymkode: 91da6...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 24. oktober 2024 #19 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Bryllup er en utrolig travel dag, der det kan være vanskelig å få nok tid til alt. Så derfor lurer jeg på hvem som fikk tid til å bli pult i bryllupet sitt 😁 Selv hadde jeg og kona det som et mål å pule i bryllupet vårt, så jeg knullet henne i doggy til hun var full av sæden min. Dette fikk vi til etter fotograf ved å ta en kjapp tur til hotellet. Utrolig sexy å se henne ta pikken min i brudekjolen hehe. M32 Anonymkode: 74c61...82c Du skriver som om det var fra en sexnovelle. Tenner du selv på dette? Er det ikke bedre med slik prat på nakenprat eller lignende steder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 24. oktober 2024 #20 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): til hun var full av sæden min. Bra at det var sæden din da 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå