AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #1 Skrevet 23. oktober 2024 Hei. Har ofte vondt i hodet. Begynte etter jeg startet med Yasmin. Redd for bivirkningen. Begynte på Yasmin pga. kraftig menstrasjon, økt hårvekst, PMS og akne. Har gått på det i ca 1 år nå. Får alltid mellomblødning etter ca 4 uker. Tar ofte da en pause en ukes tid. Får da like kraftig mensen som jeg gjorde før jeg begynte på pillene. Selv om det hjelper mot PMS, så hjelper det ikke mot akne. Fått litt mindre/saktere hårvekst på leggene, men like mye i ansiktet. Føler det ikke er noe vits at jeg går på p pillene. Bekymrer meg bare for bivirkningene. Redd for å få blodpropp. Er det noen som har byttet til andre p piller som virker bedre mot å minske blødning, PMS, akne og hårvekst? Anonymkode: 5edd8...9d3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #2 Skrevet 23. oktober 2024 jeg bruker cerazette, og har ikke mensen lenger. Samme for noen år siden når jeg gikk på de. Eller skal den nye typen Slinda også være god mot blødnings og smertekontroll, kanskje ennå bedre enn cerazette i følge min gynekolog. Aner ikke hvordan de er mot akne da jeg ikke har vært plaget med dette selv. Anonymkode: f026c...ee0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå