AnonymBruker Skrevet 23. oktober #1 Del Skrevet 23. oktober Kvinne 45. Hvorfor ser du i så fall på meg som gammel,? Hvorfor ser du ikke på meg som gammel? Anonymkode: 498da...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #2 Del Skrevet 23. oktober Jeg ser på deg som gammel fordi du er eldre enn meg. Bestefaren min ser ikke på deg som gammel fordi han er eldre enn deg. Hvorfor bryr du deg om hvem som ser på deg som gammel? Du er jo alltid din egen alder.... Anonymkode: e7ab0...cd4 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 23. oktober #3 Del Skrevet 23. oktober (endret) Nei. Jeg ser ikke på deg som gammel. Jeg er selv 38. Er jeg gammel også? Vi lever lenger idag enn vi gjorde for flere hundre år siden. statistisk sett så er du sånn ca midt i livet. Det vil jeg ikke si er gammelt. Endret 23. oktober av Rosa Gnom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 23. oktober #4 Del Skrevet 23. oktober Du är långt från 80 så nej Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 23. oktober #5 Del Skrevet 23. oktober Jeg ser på deg som en relativt ung kvinne i sin beste alder . . . Alt er relativt. Jeg er nesten dobbelt så gammel som deg . . . 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #6 Del Skrevet 23. oktober Vi er jevngamle. Jeg ser på meg selv om middelaldrende, deg likeså. Vi er like over midtveis i livet om man ser på statistikken på forventet levealder. Anonymkode: 5e0f2...0ce 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. oktober #7 Del Skrevet 23. oktober Jeg er jevngammel med deg og vil ikke si at du er gammel (men heller ikke ung).) Derimot er vi gamle nok til å vite at det langt på vei er et spørsmål om relativitet - for tenåringene jeg jobbet med var 40 eldgammelt (sic...), og jeg har ingen problemer med å forstå og akseptere at det er det i deres verden. For min morfar, da han hadde passert 90, kunne "den søte unge damen" han hadde snakket med på t-banen være i 60-årene... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #8 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg ser på deg som gammel fordi du er eldre enn meg. Bestefaren min ser ikke på deg som gammel fordi han er eldre enn deg. Hvorfor bryr du deg om hvem som ser på deg som gammel? Du er jo alltid din egen alder.... Anonymkode: e7ab0...cd4 Selv om folk er eldre enn meg ser jeg ikke nødvendigvis på de som gamle..... Gamle ser jeg på de som er 70++ TS Anonymkode: 498da...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #9 Del Skrevet 23. oktober Jeg er 9 år yngre enn deg, og jeg ser ikke på deg som gammel. Ser på deg som voksen, altså ikke en ung voksen, men voksen. Gammel derimot? Nei. Anonymkode: dc1a2...50d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #10 Del Skrevet 23. oktober Middelaldrende kanskje? Jeg synes ikke man er ung lenger når man er 45år. Men heller ikke ordentlig gammel. Anonymkode: 58ab2...fbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #11 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Kvinne 45. Hvorfor ser du i så fall på meg som gammel,? Hvorfor ser du ikke på meg som gammel? Anonymkode: 498da...7e6 Nei ,du har mest trolig halve livet foran deg så synes ikke du er gammel 😊 synes folk som er 80+ er gamle. Tenkte helt annerledes før jeg begynte i helsevesenet da ville jeg sikkert tenkt på deg som gammel. K 30 Anonymkode: bb70a...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 23. oktober #12 Del Skrevet 23. oktober Jeg er 45 og jeg ser på oss som litt gamle. Absolutt ikke ung, men ikke så gammel som 80-åringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #13 Del Skrevet 23. oktober Når jeg var ung så var du gammel. No er du ikke gammel lenger fordi jeg er nesten den alderen selv. Mine barn synes jo jeg er gammel dem å. Jeg tenker ikke over det. Synes jo når jeg ser at det står alder på folk så tenker jeg herregud. Dem er gammel. Også kommer jeg på at jeg er jo lik dem i alder. Jeg føler jo meg som 29. men jeg vet jo at jeg ikke er det. Anonymkode: be5b7...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #14 Del Skrevet 23. oktober Forventet bilde av deg. Om en 45-åring er gammel eller ung sitter mellom ørene. Anonymkode: 69a4b...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #15 Del Skrevet 23. oktober Nei. Gammel fra 75 ca Anonymkode: 82d4f...229 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #16 Del Skrevet 23. oktober Du er ingen av delene, du er midt mellom det man ville kalt ung og gammel, såkalt middelaldrende. Anonymkode: b0646...c75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #17 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selv om folk er eldre enn meg ser jeg ikke nødvendigvis på de som gamle..... Gamle ser jeg på de som er 70++ TS Anonymkode: 498da...7e6 Men de som er 70++ ser jo ikke på seg selv som gamle, så det er jo poenget. Ingen er eldre enn seg selv eller yngre. Anonymkode: e7ab0...cd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 23. oktober #18 Del Skrevet 23. oktober (endret) Alderen her online er bare et tall. Hvordan du er i det virkelige liv ville avgjort hvor gammel jeg ser på deg som. Å det har ikke nødvendigvis noe å gjøre med hvordan du ser ut. Hadde jeg vært 20,så hadde jeg sansynligvis tenkt at du var en "eldre dame" men jeg er tross alt bare 1 år yngre,så ser på deg som jevngammel. Endret 23. oktober av Fant80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #19 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinne 45. Hvorfor ser du i så fall på meg som gammel,? Hvorfor ser du ikke på meg som gammel? Anonymkode: 498da...7e6 er 47 og er ikke gammel. er 20 i hode😁 Anonymkode: 87cd1...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #20 Del Skrevet 23. oktober Kommer jo an på sammenhengen. I de fleste sammenhenger er du verken ung eller gammel som 45-åring. Hvis du er gravid, vil jeg si du er gammel til å bli mor. Hvis du derimot er bestemor, er du en veldig ung bestemor. Er selv 48, jobber sammen med flere som jeg kunne vært moren til. Men er jo likevel ikke gammel. Anonymkode: c1883...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå