AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #1 Skrevet 23. oktober 2024 Jeg har et spisebord som er 150x150 stort. Har dere tips til hvilket teppe jeg bør gå for? Det er så nakent uten😕 Hvilke mål bør jeg gå for og hvilken butikk? Jeg har sett på dette på Home&Cottage som er 200x290, da jeg har samme teppe i stuen, vil det bli OK å kjøpe 2 stk og legge de ved siden av hverandre? Spisebordet mitt er ikke spinkelt men ganske stort og massivt. Ikke tenk på flekker, for det er ikke viktig, det er uviktig lissom. Vil det kunne gå med 2 stk, eller blir der stygt? Anonymkode: 4a514...03c
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #2 Skrevet 31. oktober 2024 Ingen som vet? Anonymkode: 4a514...03c
Million Skrevet 31. oktober 2024 #3 Skrevet 31. oktober 2024 Det er vanskelig å gi deg noe som helst tips om hvilke tepper du bør gå for når man ikke vet noe som helst om verken møbler, farger på vegger og gulv og i det hele tatt, din interiørstil. Men det teppet du har lagt ut som du kunne tenke deg, er i en nøytral farge som burde passe til mye. Skulle jeg hatt to av det under en spisestue, ville jeg valgt å legge skjøten (to tepper kant i kant) midt under bordet, der den syns minst og ingen vil snuble i noen kant. 1
Belima Skrevet 31. oktober 2024 #4 Skrevet 31. oktober 2024 Har du sjekket om du kan kjøpe et teppe fra rull og få det kantet? I en teppebutikk så er det mye å velge mellom, så kanskje du finner et teppe der så du slipper to.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #5 Skrevet 31. oktober 2024 Million skrev (39 minutter siden): Det er vanskelig å gi deg noe som helst tips om hvilke tepper du bør gå for når man ikke vet noe som helst om verken møbler, farger på vegger og gulv og i det hele tatt, din interiørstil. Men det teppet du har lagt ut som du kunne tenke deg, er i en nøytral farge som burde passe til mye. Skulle jeg hatt to av det under en spisestue, ville jeg valgt å legge skjøten (to tepper kant i kant) midt under bordet, der den syns minst og ingen vil snuble i noen kant. Tror du da det holder med et teppe på 200x290 eller to av den str? Anonymkode: 4a514...03c
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #6 Skrevet 31. oktober 2024 Belima skrev (35 minutter siden): Har du sjekket om du kan kjøpe et teppe fra rull og få det kantet? I en teppebutikk så er det mye å velge mellom, så kanskje du finner et teppe der så du slipper to. Jeg må ha lik teppe som dette jeg har i stuen, da det er i samme rom så et annet teppe passer ikke. 😕 Anonymkode: 4a514...03c
Belima Skrevet 31. oktober 2024 #7 Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Tror du da det holder med et teppe på 200x290 eller to av den str? Anonymkode: 4a514...03c Ta tape og lim det på gulvet i str på ett teppe. Da ser du ganske fort om du blir fornøyd med bare ett teppe. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå