Gå til innhold

AEG / Power cashback kampanje lureri?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg handlet hvitevarer på Power sist uke som var omfattet av en cashback kampanje om jeg registrerte det på nett i ettertid. Men da jeg forsøkte å legge inn kvitteringen og alt kom jeg ikke videre fordi den ikke godtok kontonummer eller IBAN nummer, som skjemaet etterspør.

Jeg forsøkte å kontakte Power som henviste meg til AEG, og der får jeg ingen svar. Er dette bare lureri eller er det andre som har fått denne kampanjen til å virke? 

Anonymkode: 0de98...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 7.02):

Jeg handlet hvitevarer på Power sist uke som var omfattet av en cashback kampanje om jeg registrerte det på nett i ettertid. Men da jeg forsøkte å legge inn kvitteringen og alt kom jeg ikke videre fordi den ikke godtok kontonummer eller IBAN nummer, som skjemaet etterspør.

Jeg forsøkte å kontakte Power som henviste meg til AEG, og der får jeg ingen svar. Er dette bare lureri eller er det andre som har fått denne kampanjen til å virke? 

Ekspander  

Jeg kjøpte en vaskemaskin fra Miele hos Skousen nettopp med samme cashback-opplegg. Jeg slet litt med det samme som deg, men etter å ha prøvd flere ulike kontoer gikk det gjennom til slutt. 

Jeg hadde også problem med en rabattkode for gratis forbruk i et halvt år av vaskemiddel, men ringte Miele og de fikset det umiddelbart.

Anonymkode: d7cf3...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har skrevet inn riktig IBAN/SWIFT nummer? 

Pengene kommer fra utlandet, så da trenger de sånne merkelige tallkomboer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (På 23.10.2024 den 7.58):

Du har skrevet inn riktig IBAN/SWIFT nummer? 

Pengene kommer fra utlandet, så da trenger de sånne merkelige tallkomboer

Ekspander  

Ja, det som er frustrerende er at det i feltet man skal fylle inn IBAN er det kun plass til 11 siffer. IBAN er 14… har også testet vanlig kontonummer, men det går ikke gjennom.

Jeg har bare chattet og mailet AEG, får kanskje ringe jeg også da, som den over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 9.07):

Ja, det som er frustrerende er at det i feltet man skal fylle inn IBAN er det kun plass til 11 siffer. IBAN er 14… har også testet vanlig kontonummer, men det går ikke gjennom.

Jeg har bare chattet og mailet AEG, får kanskje ringe jeg også da, som den over her.

Ekspander  

IBAN er ikke nødvendigvis 14. Norge har 15. Mauritius har 30 siffer. Og det er alltid bokstaver med. 

Så mulig du har noe feil

Jeg mistenker at du jakter på SWIFT. Den er på 11, og unik for hver bank. DNB har DNBANOKKXXX

Endret av newman01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 7.02):

Ekspander  

Jeg kjøpte andre produkter på en tidligere kampanje på Philips varer. 
Det gikk helt greit, og pengene kom raskt på konto. 
Kanskje en sak for Forbrukerrådet? 

Anonymkode: 67c3a...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 15.22):

Jeg kjøpte andre produkter på en tidligere kampanje på Philips varer. 
Det gikk helt greit, og pengene kom raskt på konto. 
Kanskje en sak for Forbrukerrådet? 

Ekspander  

Kanskje litt tidlig å involvere Forbrukerrådet når man antagelig roter med IBAN og SWIFTnummer.. kan være feil på skjemaet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (På 23.10.2024 den 15.38):

Kanskje litt tidlig å involvere Forbrukerrådet når man antagelig roter med IBAN og SWIFTnummer.. kan være feil på skjemaet 

Ekspander  

Forbrukerrådet er til for en forbruker. De gir gratis råd og hjelp i tidlig fase på tlf.  De egistrer og om flere har samme problem. 

Det er noe annet enn å sende inn en skriftlig klage og betale for klagebehandling hos dem.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må man nok ta kontakt med Power, for det er Power sin nettside. 
Har TS husket NO+ 13 siffer? 

IMG_3451.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: som bildet over viser, så har de nå endret skjemaet sitt og gjort det mulig å fylle det ut. Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...