Nevian Skrevet 23. oktober #1 Del Skrevet 23. oktober En serie episoder om "morderiske, korrupte og maktsyke ledere med helt vanvittige historier". Begynte å høre på i går om Saddam Hussein. Veldig bra fortalt, også ispedd litt humor av og til, temaet til tross. https://radio.nrk.no/podkast/tyrann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohanJen Skrevet 31. oktober #2 Del Skrevet 31. oktober For en type han var. Verdt å høre på, håper den siste episoden kommer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 1. november #3 Del Skrevet 1. november Fortellerstemmen ødela dessverre alt for meg. Måtte skru det av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 1. november #4 Del Skrevet 1. november Det eneste jeg misliker er at man ikke får alle episodene med en gang og må vente. Da faller man litt ut og interessen dabber av hvis de fortsetter med det. Jeg ble helt rystet av han ene sønnen til Saddam. For et udyr. Jeg håper virkelig han brenner i helvete. Det gjelder forsåvidt med resten av familien også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå