Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #1 Skrevet 26. februar 2006 Rett og slett: Jeg synes alltid jeg har hatt en "akseptabel" bæsjelukt, men etter at jeg har fått ny samboerkjæreste, synes jeg at lukta er blitt direkte vond. Kjæresten min etterlater virkelig ille bæsjelukt på do etter seg, og jeg lurer på om jeg på en måte "har blitt smittet" (fått i meg noe via spytt/kyssing som forårsaker det f.eks.) Kostholdet mitt er som tidligere, altså ingen endringer der. Hjelp! Jeg vil ikke ha så fæl bæsjelukt! (PINLIG)
Amanlis Skrevet 26. februar 2006 #2 Skrevet 26. februar 2006 Må si jeg smiler litt her nå Dypt spørsmål... Men gode råd har jeg ikke. Eneste tanken som slår jeg er at dere lever og puster inn samme luft, mulig den påvirker bæsjelukta på samme måte som hva du/dere spiser. Hvis du bruker sånn sprayer for å fjerne bæsjelukt, kan et tips være å brenne en fyrstikk etter at du er ferdig, det hjelper en del uten at rommet etterlater seg en grusom lukt av bæsj og parfyme.
Gjest Mamma Mø Skrevet 26. februar 2006 #3 Skrevet 26. februar 2006 Er du sikker på at din vanlige bæsjelukt er akseptabel?? Har du f.eks. fått andres bedømmelse på dette spørsmålet? Eller kan det være at du bare har vent deg til den... ... sånn at enhver forandring blir til det verre for deg, mens andre kanskje ville synes både "før" og "etter" var like pyton....
Gjest gotthard Skrevet 26. februar 2006 #4 Skrevet 26. februar 2006 lukta kommer utifra hva du spiser, forandra matvaner i det siste?
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #5 Skrevet 26. februar 2006 Kjøp X-it. Sprayer vekk uten å etterlate parfymelukt.
Gjest Embla s Skrevet 26. februar 2006 #6 Skrevet 26. februar 2006 Kanskje det er noe galt med fordøyelsen din? Eller noe i veien med bakteriefloraen?
Gjest Må le litt Skrevet 26. februar 2006 #7 Skrevet 26. februar 2006 Kanskje du rett og slett legger mer merke til lukten etter at du fikk ny samboerkjæreste? (Flott ord forresten... ) Bor du på samme sted som før? Ulike toalett har muligens ulik luktfordeling? Hihi.
Gjest Catwoman Skrevet 26. februar 2006 #8 Skrevet 26. februar 2006 Kjøp X-it. Sprayer vekk uten å etterlate parfymelukt. ← nei, den etterlater sånn kjemikalielukt istedet.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #9 Skrevet 26. februar 2006 Så det luktet roser etter at du hadde vært på do før. Du er nok blitt smittet av kjærestens lukt ja
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 28. februar 2006 #10 Skrevet 28. februar 2006 Takk for noen greie svar, og no thanks til dere vittige sjeler. Hadde jeg ønsket morsomme svar hadde jeg vel lagt spørsmålet mitt under snikk snakk eller skråblikk og generaliseringer.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #11 Skrevet 28. februar 2006 Du er sikker på at kostholdet er det samme, altså? Det skal ganske lite til, så det er jo mulig du har fått i deg NOE du ikke pleier etter han flyttet inn.
lille__lulu Skrevet 1. mars 2006 #14 Skrevet 1. mars 2006 Desverre, du er nok smittet med Vond-BæsjeLukt-Sykdomen ja...!! Hehehehe... er så mye rart folk skriver om her! Fikk meg en god latter jeg nå ja!
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 1. mars 2006 #15 Skrevet 1. mars 2006 Nix, svelger ikke... Kan ellers ikke si jeg har lagt om kostholdet eller innført nye ting.
loffen Skrevet 1. mars 2006 #16 Skrevet 1. mars 2006 Kanskje du bare er litt anspent / nervøs og blir litt bløtere i bæsjen? Da lukter det jo værre. Da retter det seg nok for dere begge når dere blir litt mer husvarme med hverandre! Lykke til med forholdet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå