AnonymBruker Skrevet 22. oktober #1 Del Skrevet 22. oktober Blir frustrert av å lese dette: https://www.rb.no/dnb-styrker-seg-gjennom-aret-resultat-pa-12-2-milliarder/s/5-43-2357764 Sitat "Banken tjente 15,3 milliarder kroner før skatt i tredje kvartal". Likevel har de fullstendig elendig kundeservice. Må alltid gjennom lange talebeskjeder og prate med taleroboter. Når de tjener så mye penger så kan de vel ta seg råd til å ansette mennesker!! Anonymkode: c9d07...482 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #2 Del Skrevet 22. oktober Det er en grunn til at de går med overskudd, kvitter seg med brysomme konkurrenter, kvitter seg med kundebehandlere osv. Anonymkode: 25c1a...f79 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #3 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en grunn til at de går med overskudd, kvitter seg med brysomme konkurrenter, kvitter seg med kundebehandlere osv. Anonymkode: 25c1a...f79 En ting er at de kjøper opp konkurrenter, men at de satser bevisst på så dårlig kundeservice er utrolig. Anonymkode: c9d07...482 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #4 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (22 minutter siden): En ting er at de kjøper opp konkurrenter, men at de satser bevisst på så dårlig kundeservice er utrolig. Anonymkode: c9d07...482 Mye rart med den banken, som at de kjøper den tidligere best likte banken uten å være interessert i de tekniske løsningene deres. De bare kjøpte for å skrote. Anonymkode: 25c1a...f79 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 23. oktober #5 Del Skrevet 23. oktober Synes DNB er en veldig bra bank. Har aldri hatt problem med kundeservice. Jeg ringer eller bruker chatte-funksjonen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #6 Del Skrevet 23. oktober Er det noe særlig store firmaer i det hele tatt som har god kundeservice da? Og stort sett ALLE chatboter jeg har prøvd på diverse nettsider har vært totalt ubrukelige. De har i hvert fall ikke outscorset kundeservice til India da slik som mange amerikanske selskaper har. Hvor man får en Inder som knapt kan engelsk på telefonen, og som har null kunnskap om produktene selskapet selger. Anonymkode: ecbfa...df4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 23. oktober #7 Del Skrevet 23. oktober Og uansett hva man spør om når man ringer så sier de bare "dette kan du gjøre selv i nettbanken". Nei! Det er derfor jeg ringer 😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #8 Del Skrevet 24. oktober De fikk dessverre ødelagt kundeservicen til Sbanken også. Lurer på hva de tenker de som jobber på kundeservice på chat i appen, når det faktisk ikke er mulig å gjøre det de sier samtidig som man er på chaten. Anonymkode: 25c1a...f79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #9 Del Skrevet 24. oktober Jeg er kjempefornøy med kundeservice hos DNB! Chatten er helt topp, får alltid raskt hjelp med det jeg lurer på. Samme om man sender en melding i nettbanken. Det virker som det går litt på autopilot hos mange å klage over DNB. Hvis du henvender deg til dem med den samme sure holdningen og forutinntatthet om at dette ikke vil funke, er det kanskje ikke så rart at du ikke alltid får den neste hjelpa ... Anonymkode: 281c8...6e8 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 24. oktober #10 Del Skrevet 24. oktober (endret) AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 9.54): Blir frustrert av å lese dette: https://www.rb.no/dnb-styrker-seg-gjennom-aret-resultat-pa-12-2-milliarder/s/5-43-2357764 Sitat "Banken tjente 15,3 milliarder kroner før skatt i tredje kvartal". Likevel har de fullstendig elendig kundeservice. Må alltid gjennom lange talebeskjeder og prate med taleroboter. Når de tjener så mye penger så kan de vel ta seg råd til å ansette mennesker!! Anonymkode: c9d07...482 Åå jeg får alltid god hjelp av kundeservice på dnb. Og så er det så bra at de ringer deg opp igjen så du slipper å vente i telefonkø i evigheter. Kundeservicen til Telia derimot er sørgelige greier. Der kommer du ikke igjennom på hverken tlf eller chat Endret 24. oktober av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 24. oktober #11 Del Skrevet 24. oktober Det er frivillig å være kunde der. Folk kan klage så mye de bare orker, men det er mange som bruker DnB. Er det fordi de er dumme, late eller fordi det er der de får det beste tilbudet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 24. oktober #12 Del Skrevet 24. oktober Stor pike skrev (19 timer siden): Og uansett hva man spør om når man ringer så sier de bare "dette kan du gjøre selv i nettbanken". Nei! Det er derfor jeg ringer 😖 De hjelper å spille dum når man ringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al Bundy Skrevet 24. oktober #13 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (19 timer siden): Er det noe særlig store firmaer i det hele tatt som har god kundeservice da? Og stort sett ALLE chatboter jeg har prøvd på diverse nettsider har vært totalt ubrukelige. De har i hvert fall ikke outscorset kundeservice til India da slik som mange amerikanske selskaper har. Hvor man får en Inder som knapt kan engelsk på telefonen, og som har null kunnskap om produktene selskapet selger. Anonymkode: ecbfa...df4 Jo større ett firma jo dårligere kundeservice Chatboter er bare søppel, de kan i beste fall svare på hva telefonnummeret dit er Ang dnb og outsourcing, de har hatt all itdrift i india en årrekke og det har ikke vært bare bra. Hvem kundene snakker med er jeg usikker på, det er muligens norske, foreløpig... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #14 Del Skrevet 24. oktober Brunello skrev (6 timer siden): Det er frivillig å være kunde der. Folk kan klage så mye de bare orker, men det er mange som bruker DnB. Er det fordi de er dumme, late eller fordi det er der de får det beste tilbudet? Mye latskap, tenker jeg. Helt frivillig var det ikke for min del, da jeg var fornøyd kunde i Sbanken gjennom mange år før oppkjøpet. Valgte å gi dem en sjanse videre, men nå har jeg flyttet over til Obos-banken. Anonymkode: 25c1a...f79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #15 Del Skrevet 24. oktober Er kjempefornøyd med DNB. Raskt svar på chat og de har fikset alt vi trengte hjelp til i forbindelse med finansieringsbevis, salg av bolig, kjøp av ny bolig og bankbytte til DNB. Kom over som tidligere kunde fra Danske Bank og et lite kundeforhold i Handelsbanken, enormt mye bedre i DNB enn i begge overnevntw banker. Anonymkode: 0143a...301 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #16 Del Skrevet 25. oktober Honey Dew skrev (På 23.10.2024 den 19.33): Synes DNB er en veldig bra bank. Har aldri hatt problem med kundeservice. Jeg ringer eller bruker chatte-funksjonen. Hva er bra med DNB? Anonymkode: 3d2f3...56e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #17 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Er kjempefornøyd med DNB. Raskt svar på chat og de har fikset alt vi trengte hjelp til i forbindelse med finansieringsbevis, salg av bolig, kjøp av ny bolig og bankbytte til DNB. Kom over som tidligere kunde fra Danske Bank og et lite kundeforhold i Handelsbanken, enormt mye bedre i DNB enn i begge overnevntw banker. Anonymkode: 0143a...301 Hva er bedre? Anonymkode: 3d2f3...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 25. oktober #18 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva er bra med DNB? Anonymkode: 3d2f3...56e Alt. Som sagt, jeg har aldri hatt problem med dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #19 Del Skrevet 25. oktober Det fine med DNB er jo at du nesten aldri trenger å ringe dem. Anonymkode: be934...524 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #20 Del Skrevet 25. oktober Det kommer vel an på hvilket kundeprogram du velger. Anonymkode: 6a308...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå