Gå til innhold

Da squirtet jeg...etter 50 år

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en mann denne helgen som lovte meg squirt og jeg slo det bare fra meg. Men fader meg, han gjorde det. Og jeg har aldri opplevd det i løpet av mine 50 år. Helt tydelig han visste hva han skulle gjøre. Ville bare dele det...

Anonymkode: 836eb...cc7

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Møtte en mann denne helgen som lovte meg squirt og jeg slo det bare fra meg. Men fader meg, han gjorde det. Og jeg har aldri opplevd det i løpet av mine 50 år. Helt tydelig han visste hva han skulle gjøre. Ville bare dele det...

Så gøy da! Gjorde han noe spesielt for at du skulle få det til? Har aldri klart det selv.

K36

Anonymkode: f39e9...018

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette er jo en solskinnshistorie TS.. jeg liker det.. og jeg elsker å se at det "løsner" for noen🥰

Synes han var tøff som lovet deg dette på forhånd, men det tyder på at han føler seg sikker på teknikken. Forresten, det er jo ikke bare 1, men 6 forskjellige teknikker. Så han traff deg skikkelig av en, eller flere teknikker👏

En liten funfact fra Africa, der squirten stammer fra:
Menn som ikke fikk dama si til å squirte, måtte legge seg under senga å skjemmes😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så vanskelig egentlig, det viktigste er at dama slapper helt av og slipper løs. Massere g-punktet med "come here" fingeren eller to, gjør underverker.

Anonymkode: 9dab2...8c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! 

Anonymkode: f9e1b...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg squartet første gang når jeg var 23. har forøvrig kommet i « tena lady « alderen, og har hatt uhell . Det er ikke så veldig vanskelig og se og lukte forskjell . 

Anonymkode: fcc16...9bb

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri opplevd. Og jeg er 43 år. Men har heller ikke prøvd da. Jeg blir veldig våt fra før av. Så vet ikke om jeg klarer enda mere søl. 

Anonymkode: f0deb...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes dildoer/vibratorer som gjør jobben dobbelt så enkelt.

Anonymkode: ce2c7...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Jeg var 34 første gang, nå får jeg det til om vi holder på litt og jeg er veldig kåt. Kjempedigg! Mye sterkere orgasme, annerledes! Jeg er definitivt ikke i Tenaalderen

Anonymkode: 5095b...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 23.20):

Hva gjorde han/dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hærlig 😃 Opplevde det selv første gangen med min ex, da jeg var 35. Vi hadde fantastisk bra sex. Etter det ble slutt mellom oss traff jeg en som også fikk meg til å squirte,  han hadde aldri opplevd det før og ble sykt tent av det. Nå treffer jeg en for sex innimellom som ikke aner hva han driver med i senga, så nå skjer det aldri lengre at jeg squirter. 

Jeg opplevde det like før jeg fikk orgasme. Kan og fortelle at det er en helt annen lukt/smak/farge enn urin. De som sier det kun er urin aner jo ikke hva de snakker om 🤣

Anonymkode: cb3ee...0e1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer den spruten fra skjeden og minner mere om væsken som kommer når man blir våt/kåt? Litt sånn tjukkere og seigere likssom

Anonymkode: d6455...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts kan du fortelle meg hvordan dette skjedde? Hvilke bevegelser skulle til? 

Anonymkode: bb3b0...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Har selv kun squirtet vba vibrator, har enda til gode å oppleve det med en mann. 
K30

Anonymkode: 4b0fd...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun fått det til med vibrator, har aldri opplevd det med en mann. Husker første gangen, da hadde jeg også lyst å dele det til noen. Har en mann da, men dette skjedde da jeg onanerte så føltes ikke riktig å si det 😅

Samtidig kan det være noe i det med knipeøvelser som folk nevner. Jeg har aldri klart det før barn, men dette har skjedd etter tredje barnet. Synd folk synes det er ekkelt. Uansett så tenker jeg at det har ikke så mye å si, er den mest kraftigste og beste orgasmen jeg har hatt iallfall ☺️

Anonymkode: 35ff6...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ryddet for brukerdebatt, avsporinger, latterliggjøring og brudd på seksualrommets egne regler. 

Christina82,. mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 22.10.2024 den 5.40):

Dette er jo en solskinnshistorie TS.. jeg liker det.. og jeg elsker å se at det "løsner" for noen🥰

Synes han var tøff som lovet deg dette på forhånd, men det tyder på at han føler seg sikker på teknikken. Forresten, det er jo ikke bare 1, men 6 forskjellige teknikker. Så han traff deg skikkelig av en, eller flere teknikker👏

En liten funfact fra Africa, der squirten stammer fra:
Menn som ikke fikk dama si til å squirte, måtte legge seg under senga å skjemmes😅

Vil gjerne lære en eller flere av de 6 teknikkene, er det en guide for de på nettet? 
M50

Anonymkode: 7a403...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gav squirting mersmak? Hvordan opplevde du det, TS?

Anonymkode: 856d5...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...