Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

🌈IKM:

Leia17 - 34 -B1 - PP2 - EL 03.11 - IKM 18.11

t0nje - 29 - B2 - PP6 - EL 11.11 - IKM 20.11

🩸TR:

🤰Gravid:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tester selvsagt altfor tidlig, og ser lite uten å jukse. Men ER det ikke noe her, da?🙈

IMG_5113.jpeg

IMG_5111.jpeg

Anonymkode: 7697a...1ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tester selvsagt altfor tidlig, og ser lite uten å jukse. Men ER det ikke noe her, da?🙈

IMG_5113.jpeg

IMG_5111.jpeg

Anonymkode: 7697a...1ca

Jeg ser ingenting, dessverre. Vent noen dager og prøv igjen 🤞

Anonymkode: 8d897...4e5

Skrevet

Når kan man tidligst begynne å teste? 

Skrevet

Jeg ser ingenting, dessverre. Vent noen dager og prøv igjen 🤞

Anonymkode: 8d897...4e5

Hvor mange dpo?  Jeg er 5 dpo idag. Jeg mener også jeg ser noe på mine tester men det er ønsketenkning😅

Skrevet
Amra2023 skrev (1 time siden):

Når kan man tidligst begynne å teste? 

3% får positiv test ved 6 DPO. Så det er vel tidligst en KAN teste. Men er resultatet negativt så kan det jo være en falsk negativ med tanke på at HCG i fleste tilfeller ikke er høyt nok før ca 9-12 dpo

Skrevet
Prøver95 skrev (7 minutter siden):

3% får positiv test ved 6 DPO. Så det er vel tidligst en KAN teste. Men er resultatet negativt så kan det jo være en falsk negativ med tanke på at HCG i fleste tilfeller ikke er høyt nok før ca 9-12 dpo

Teller man dpo fra man får positivt el test? Venter spent her også🥴

Skrevet
Amra2023 skrev (7 minutter siden):

Teller man dpo fra man får positivt el test? Venter spent her også🥴

Jeg tenker DPO fra dagen etter jeg hadde positiv test. Da eggløsning ofte kommer 12-36 timer etter LH økning.   Hvilken DPO er du på?😊

Skrevet
Prøver95 skrev (1 time siden):

Jeg tenker DPO fra dagen etter jeg hadde positiv test. Da eggløsning ofte kommer 12-36 timer etter LH økning.   Hvilken DPO er du på?😊

Jeg hadde positiv test 15.10. Samma dag hadde jeg sinnsyke smerter og tror kanskje jeg hadde eggløsning samme dag men vanskelig å si. Teller jeg fra dagen etter jeg 7 dpo. Tok en test igår da jeg ikke klarte å vente men den var negativ😅

Skrevet
Amra2023 skrev (1 time siden):

Jeg hadde positiv test 15.10. Samma dag hadde jeg sinnsyke smerter og tror kanskje jeg hadde eggløsning samme dag men vanskelig å si. Teller jeg fra dagen etter jeg 7 dpo. Tok en test igår da jeg ikke klarte å vente men den var negativ😅

😅 er helt lik..   

Skrevet
Prøver95 skrev (15 minutter siden):

😅 er helt lik..   

Oi, såpass ja.. Krysser fingerne for deg🫶🏼 Har ikke vært gravid før så jeg vet ikke hvor fort hcg stiger hos meg. Venter spent😌

Skrevet
Amra2023 skrev (11 minutter siden):

Oi, såpass ja.. Krysser fingerne for deg🫶🏼 Har ikke vært gravid før så jeg vet ikke hvor fort hcg stiger hos meg. Venter spent😌

Har vært gravid 3 ganger før. Et barn, en spontanabort og en planlagt abort.  Jeg fikk positiv test dag 10-12 første gang.   Positiv sånn dag 7 andre gang.  Men planlagt abort var det en uplanlagt graviditet, så der vet jeg ikke. 

Hvor lenge har du prøvd nå? Jeg er på min andre pp nå! Synes dette er veldig spennende

Skrevet
Prøver95 skrev (19 minutter siden):

Har vært gravid 3 ganger før. Et barn, en spontanabort og en planlagt abort.  Jeg fikk positiv test dag 10-12 første gang.   Positiv sånn dag 7 andre gang.  Men planlagt abort var det en uplanlagt graviditet, så der vet jeg ikke. 

Hvor lenge har du prøvd nå? Jeg er på min andre pp nå! Synes dette er veldig spennende

Jeg har prøvd siden ifjor så litt over ett år. Går på hormonstimulering, men har pcos.😔 Jeg har hatt kjemisk abort muligens🤷🏻‍♀️ Fikk positiv test 10dpo men jeg vet ikke om det var kjemisk eller ikke pga ovitrelle. Ifølge gyn er den i kroppen 3-4 dager men lest på nett at det kan være i kroppen lenger. Tok blodprøve for sjekke om jeg var gravid men det var nesten 5 dager senere etter positiv test og da hadde jeg allerede fått mensen. Vet fortsatt ikke om jeg faktisk var gravid eller om det var ovitrelle. 

Skrevet
Amra2023 skrev (18 minutter siden):

Jeg har prøvd siden ifjor så litt over ett år. Går på hormonstimulering, men har pcos.😔 Jeg har hatt kjemisk abort muligens🤷🏻‍♀️ Fikk positiv test 10dpo men jeg vet ikke om det var kjemisk eller ikke pga ovitrelle. Ifølge gyn er den i kroppen 3-4 dager men lest på nett at det kan være i kroppen lenger. Tok blodprøve for sjekke om jeg var gravid men det var nesten 5 dager senere etter positiv test og da hadde jeg allerede fått mensen. Vet fortsatt ikke om jeg faktisk var gravid eller om det var ovitrelle. 

Aaah! Håper hormonstimulering hjelper og at det snart klaffer for deg🤞 du får oppdatere her om du får positiv test denne prøveperioden! 

Skrevet

🌈IKM:

WilhelmineAmalie - 35 - B2 - PP5 - EL 22.10 - IKM 04.11

🩸TR:

🤰Gravid:

Skrevet

Hei😊

Noen her som vet om det er mulig å lese av Clearblue sine graviditetstester uten monitor? Jeg får en svak strek i dag (7DPO) på morgenurin. Vet at disse egentlig ikke skal leses av uten monitor, men noen som har opplevd en svak strek på disse og at man faktisk har vært gravid?

Klamrer meg til halmstrå her!

IMG_1561.thumb.jpeg.83c9ea148a560c02ce006deea821141c.jpeg

IMG_1559.jpeg

Anonymkode: ddd94...de9

Skrevet

Ingen som vet? 👆🏼

Anonymkode: ddd94...de9

Skrevet

Hei! Jeg fikk positiv eggløsningstest tirsdag forrige uke. Vi hadde samleie fem dager på rad, fra to dager før til to dager etter EL. I dag, som jeg tror kalles dag 8 dpo(?) tok jeg graviditetstest og den var tydelig negativ. Merket at jeg ble litt skuffet over at testen var negativ, da jeg har følt litt på «symptomer» de siste dagene (litt stikking i livmor og i bryster, litt småkvalm av og til - men kanskje bare innbilning?). Sluttet på p-piller for 1,5 mnd siden og vet ikke helt hvordan kroppen min føles «pillefri». Tror jeg har normal, regelmessig syklus (hadde det før i alle fall). 

Bare lurte litt på om jeg har testet alt for tidlig? Og at det er normalt å ikke få positiv test før senere? Ser flere skriver at de får svak strek allerede dag 8 dpo..

Anonymkode: 2b5fa...df3

Skrevet

Hei! Jeg fikk positiv eggløsningstest tirsdag forrige uke. Vi hadde samleie fem dager på rad, fra to dager før til to dager etter EL. I dag, som jeg tror kalles dag 8 dpo(?) tok jeg graviditetstest og den var tydelig negativ. Merket at jeg ble litt skuffet over at testen var negativ, da jeg har følt litt på «symptomer» de siste dagene (litt stikking i livmor og i bryster, litt småkvalm av og til - men kanskje bare innbilning?). Sluttet på p-piller for 1,5 mnd siden og vet ikke helt hvordan kroppen min føles «pillefri». Tror jeg har normal, regelmessig syklus (hadde det før i alle fall). 

Bare lurte litt på om jeg har testet alt for tidlig? Og at det er normalt å ikke få positiv test før senere? Ser flere skriver at de får svak strek allerede dag 8 dpo..

Anonymkode: 2b5fa...df3

Ikke veldig normalt å få positiv så tidlig nei. Selv har jeg ikke hatt så tidlig, men driver å tester likevel😅😅

Screenshot_20241023_124434_Chrome.jpg

Skrevet
  • 4
  •  

🌈IKM:

WilhelmineAmalie - 35 - B2 - PP5 - EL 22.10 - IKM 04.11

Nirie. - 33 - B2 - PP3 - EL 03.11 - IKM 17.11

🩸TR:

🤰Gravid:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...