Bamseklemmer Skrevet 23. oktober 2024 #41 Del Skrevet 23. oktober 2024 bullehurk skrev (38 minutter siden): Slutt å shame kvinner som ha et selvstendig aktivt sexliv, hadde det vært en mann hadde ingen brydd seg. Vi lever i 2024, skjerp deg for f... Kv 49, som ligger med menn ca 25 - 35. Jeg er kjempeglad i deg iallefall🥰 Jeg har trent mye i det siste, så nå er jeg som to 26 åringer😅 Neida.. njaa du.. jeg tror det like gjerne kan være en misunnelig kvinne som siterte deg.. Problemet til anonyme. er jo at de aldri kan bevise sitt kjønn. Misunnelse er jo blitt den store fetishen her på KG, den er iallefall 10x større en sexlysten😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 23. oktober 2024 #42 Del Skrevet 23. oktober 2024 Bamseklemmer skrev (59 minutter siden): Jeg er kjempeglad i deg iallefall🥰 Jeg har trent mye i det siste, så nå er jeg som to 26 åringer😅 Neida.. njaa du.. jeg tror det like gjerne kan være en misunnelig kvinne som siterte deg.. Problemet til anonyme. er jo at de aldri kan bevise sitt kjønn. Misunnelse er jo blitt den store fetishen her på KG, den er iallefall 10x større en sexlysten😅 Takk bamsis, du er en knupp som alltid ❤️ For ordens skyld.... det var ikke meg hun siterte, jeg ble bare så provosert 😈 Jeg tror også det er en kvinne, misunnelig eller moralkjerring. Bra du er begynt trene 👍 Stå på ! Både i og utenfor sengen 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #43 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er gift og får null sex hjemmefra. Er 40. Jeg har meg flere ganger i uken med kvinnelige kolleger mellom 30 - 50, og alle de vet at jeg er gift og har barn. Anonymkode: 5cb24...86d Hvordan får du til det? Anonymkode: 3f79c...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå