Gå til innhold

Er dette normalt

Charlotte77

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har etter jeg ble 20 begynt å huske at da jeg var liten så brukte jeg å bade med pappa, jeg brukte å leke med figurer i vannet og husker jeg brukte å leke at de «hoppet» nedover beina hans og på tissen hans… Nå tenker jeg at jeg aldri ville latt mitt framtidige barn leke på den måten, ville jo sagt at det er en plass som er privat. Husker ikke så mye fra dette, men er sikker på at det skjedde flere ganger hvertfall. Er så forvirret om hva disse minnene er.. Tenker at han kanskje bare absolutt ikke tenkte noe over at det kunne være galt, at han bare så det som uskyldig barnelek? Jeg hadde vell husket om det var noe mer en dette? Er dette normalt? Hvordan ser dere som har barn selv på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Landet lekene på tissen hans? Eller hoppet lekene over tissen? 

Var tissen stiv? Oppfordret han til denne leken? 

Anonymkode: a95bb...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlotte77 skrev (2 minutter siden):

Landet på, greier ikke huske svar på de andre to spørsmålene

Hvis det føles feil, så er det feil, tenker jeg ❤️ 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også legge til at jeg synes det er en rar lek. Faren din burde stoppet leken kjapt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du borti tissen hans? Var du der burde han sagt noe. Hvis ikke tenker jeg det høres helt greit ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppiluppi84 skrev (8 minutter siden):

Var du borti tissen hans? Var du der burde han sagt noe. Hvis ikke tenker jeg det høres helt greit ut. 

Ja den ble liksom en del av leken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlotte77 skrev (13 minutter siden):

Ja den ble liksom en del av leken

Jeg brukte å leke at puppene til mamma var bolledeig, brystvortene rosiner. Jeg knadde deig. Man trenger ikke seksualisere alt, ikke gjør dette til et problem om det ikke allerede er det. 

Anonymkode: bb033...498

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 18.39):

Jeg brukte å leke at puppene til mamma var bolledeig, brystvortene rosiner. Jeg knadde deig. Man trenger ikke seksualisere alt, ikke gjør dette til et problem om det ikke allerede er det. 

Dette.... Man trenger ikke å lage ett problem ut av noe som egentlig ikke er ett problem.

Anonymkode: 3ef7a...42f

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske stor forskjell på pupper og tiss da?

Anonymkode: 20c2b...250

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei

Anonymkode: 5257a...32c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du initierte leken og faren din ikke styrte den i en bestemt retning, ser jeg på det som helt uskyldig. Om han hadde gjort et nummer ut av at dette er forbudt og privat område, ville du kanskje følt deg skamfull for ditt eget "overtramp". 

Anonymkode: 685f4...aea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit at du var barn og ikke seksualiserte det du gjorde, men hun burde stoppet deg. Så ekkelt å la ungen gni og kna på brystene. 

Anonymkode: 93cf7...ad9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlotte77 skrev (På 20.10.2024 den 17.55):

Hei, jeg har etter jeg ble 20 begynt å huske at da jeg var liten så brukte jeg å bade med pappa, jeg brukte å leke med figurer i vannet og husker jeg brukte å leke at de «hoppet» nedover beina hans og på tissen hans… Nå tenker jeg at jeg aldri ville latt mitt framtidige barn leke på den måten, ville jo sagt at det er en plass som er privat. Husker ikke så mye fra dette, men er sikker på at det skjedde flere ganger hvertfall. Er så forvirret om hva disse minnene er.. Tenker at han kanskje bare absolutt ikke tenkte noe over at det kunne være galt, at han bare så det som uskyldig barnelek? Jeg hadde vell husket om det var noe mer en dette? Er dette normalt? Hvordan ser dere som har barn selv på dette?

Hvordan er pappen mot deg i dag? 

Anonymkode: 1faae...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det du sier du husker - eller la oss kanskje heller si det du IKKE husker - så høres dette bare ut som en koselig far-barn-situasjon. 

Det er så mye i media om dagen at man blir redd sin egen skygge. Dersom dette er alt du husker synes jeg du skal se på det som et barndomsminne, hverken mer eller mindre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse
AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 16.06):

Ja det synes jeg absolutt. 

Anonymkode: ce201...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare noe i meg som liksom tenker, om jeg får barn og vi bader sammen og barnet leker med figurer og begynner å leke med figurene på vaginaen min, og gjør vaginaen eller klitoris til en del av «leken» sin ville jeg absolutt ikke bare ha ligget der å la barnet leke i vei.. 

Men så er dagens samfunn annerledes og vi som vokser opp nå har kanskje et mer anstrengt forhold til slikt, jeg vet ikke..

Anonymkode: 932e7...f91

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er bare noe i meg som liksom tenker, om jeg får barn og vi bader sammen og barnet leker med figurer og begynner å leke med figurene på vaginaen min, og gjør vaginaen eller klitoris til en del av «leken» sin ville jeg absolutt ikke bare ha ligget der å la barnet leke i vei.. 

Men så er dagens samfunn annerledes og vi som vokser opp nå har kanskje et mer anstrengt forhold til slikt, jeg vet ikke..

Anonymkode: 932e7...f91

Nettop...hadde mannen min satt i badekaret med vår datter...og brukt tissen son et hinder eller del av leken...by by....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...